- Katılım
- 24 Haz 2005
- Mesajlar
- 2,329
bence plakalığı komple çıkart üçgen çakar al ferni çakar parkı sabit bağla hem güzel görünür motorun hemde ucuz yollu olmuş olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:31 ----------
motorda hiçbir sıkıntı çekmessin yolda sizi üzmez ancak sele biraz dar uzun yolculukta arkanızdakini ve sizi yorabilir. bu çoğu motorda aynı rahatlık istiyorsanız chopper tarzı scooter tarzı almak lazım. gerçi en kötü 2 tane minder atarsınız sorun olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:31 ----------
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum. Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim, bir çok kişiye yararlı olabilecek bilgiler.. Ben Yamaha WR 125X almayı düşünüyorum. Sizlerin görüşüne ihtiyacım olan sorumsa ;
- Motora kız arkadaşımla birlikte bineceğim için artçı konusunda biğlgiler paylaşırmısınız, artçı da sıkıntılar nelerdir? Ne gibi problemler olabilir? Artçı için sele rahatlığı vs. nasıldır?
Herkese iyi forumlar dilerim...
motorda hiçbir sıkıntı çekmessin yolda sizi üzmez ancak sele biraz dar uzun yolculukta arkanızdakini ve sizi yorabilir. bu çoğu motorda aynı rahatlık istiyorsanız chopper tarzı scooter tarzı almak lazım. gerçi en kötü 2 tane minder atarsınız sorun olmaz