Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
bu alete bi custom toolbag lazım,motorun renklerınde,motorun çizgisinde bişey.sıfırdan elyapımı,süper olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onu hakkıyla yapacak adam bulmak lazım Yiğitcim, isteklerimden ötürü zaten beni gören yolunu değiştiriyor böyle bir istekte bulunursam bir döşemeciye, kafasına sıkar heralde.


Sissybar'ı kahverengi yapmayacağım için toolbag'i motora uyarlamak çok zor olmayacaktır, yapacağım bir kaç modifikasyon çantayı motorla bir bütünmüş gibi gösterecektir.
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
11
Mart'ta çıkıcam karşınıza ozamana kadar öldürmeyin konuyu:cherry:Aldım 535'imi dicem:bounce::queen: alev kiti için sipariş bıraktım ama onay vermedim daha merak ettigim bu kit benzindenmi yiyor yani egzosdan çıkan atık gazlari yakıyorsa sorun yok ama benzin ülkemizde altından değerli zaten:cherry:Neyse şimdiden hazırlık yapıyorum ben n'olur n'olmaz:D

Kolay Gelsin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum İkea Mutfak Kısmını Gezerken Tamda Senin Aradığın Gibi Bir Nihale Gördüm
İstersen Bi Incele
http://www.ikea.com.tr/Urunler/mutfaklar.aspx
lampling nihale die geçio fiyatıda 17,95

inanmıyorum:pale:

sissybar aldım taktım böyle bir şey bulamadığım için, sen resmen ihtiyacım olan şeyin birebir aynısını bulmuşsun:salut:

hiç bu kadar moralimi bozamazdın heralde,sağol beni yıktığın için:farao::pr::pr::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

Ankara - Aydınlıkevler'de oturan biri ile ancak bu kadar dalga geçilebilir:

Size en yakın IKEA mağazası:

İstanbul

IKEA Ümraniye
IKEA Bayrampaşa

İzmir

IKEA İzmir

Bursa

IKEA Bursa




çok sağol ikea bana en yakın mağazanı gösterdiğin için:mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
inanmıyorum:pale:

sissybar aldım taktım böyle bir şey bulamadığım için, sen resmen ihtiyacım olan şeyin birebir aynısını bulmuşsun:salut:

hiç bu kadar moralimi bozamazdın heralde,sağol beni yıktığın için:farao::pr::pr::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

Ankara - Aydınlıkevler'de oturan biri ile ancak bu kadar dalga geçilebilir:

Size en yakın IKEA mağazası:

İstanbul

IKEA Ümraniye
IKEA Bayrampaşa

İzmir

IKEA İzmir

Bursa

IKEA Bursa




çok sağol ikea bana en yakın mağazanı gösterdiğin için:mrgreen:

dostum üzgünüm :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyse hala bu tarz bir parçanın piyasada satıldığını öğrenmiş olduk, alırım bir tane pek pahalı bir şey de değilmiş zaten.

Arkada Sissybar varken bunu takmak çok çirkin bir görüntü oluşturacaktır, hem arkadaki insan için tutunacak bir yer takıyorum, hem de arkadaki oturan insanın koltuğunu iptal ediyorum gibi bir saçmalık olur artık şu an yaparsam :)

Koçtaş, Praktiker, Bauhaus tarzı yerlerde mutlaka bir benzeri satılıyor olmalı bu malzemenin, şu an takamayacak olsam da motoruma, bulduğum yerde alırım benden sonraki sahibine kıyağım olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri yeniden ekliyorum boyutları yüzünden mesajımı guncellıyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

Bugun dükkanımızın artık kullanılmayan para kasasının üzerindeki logoyu söktüm ve motorum için uygun bir malzeme olup olmadığını motorun üzerinde denedim.














bunlarda öylesine çekilmiş kareler...












---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:57 PM ----------

http://www.sahibinden.com/2007_gv_650-95WQQaXQQ16497451WQQpXQQdisplayitem

bu GV650 nin sahibi motorumla takas istiyor...



kendisi bana çok yardımcı oldu fakat elime geçen her parayı CRX e yada Virago'ya gömdüğüm için hali hazırda birikmiş bir param yok:farao:

Bugun motoruma bir alıcı geldi, çok düzgün bir beyefendi, motorumla gezdirdim onu. Motoru beğendi ama eger ciddi şekilde almayı dusunurse bı kac hafta beklemesi gerekecek henuz motorun bıtırmediğim yerleri var...
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sen bu makinayla bu kadar ugrasip, sonra satacakmisin gerçekten?
Ben yillar once dukkanda kullandigimiz bir mopeti sprey boyayla boyamistim.
Kawasaki'yle takas teklif etseler kabul etmezdim.:p

O kadar degerli olmustu gozumde...:cherry:

Ben bir motosikletle bu kadar ugrasacam,namus meselesi olur.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen bu makinayla bu kadar ugrasip, sonra satacakmisin gerçekten?
Ben yillar once dukkanda kullandigimiz bir mopeti sprey boyayla boyamistim.
Kawasaki'yle takas teklif etseler kabul etmezdim.:p

O kadar degerli olmustu gozumde...:cherry:

Ben bir motosikletle bu kadar ugrasacam,namus meselesi olur.:queen:


Abi ismin nedir öyle hitab edeyim sana:)

Şöyle açıklayayım; yaklaşık 6-7 yıldır modifikasyon, yenileme ve tasarım konularında uğraştığım bir CRX e sahibim. Ona göstermiş olduğum ilginin ve ayırdığım zamanın 4 de 1 ini gösterdim ben sadece bu motora. CRX lerin piyasası ortalama 8-9 milyarken bizim yaptığımız araç 15.5 milyarı gördü ama satmadım daha doğrusu sattırmadım çünkü CRX babamın üstüne.

Bu motor hakkındaki düşüncelerim ise şöyle: Evet kupon bir motor, çok az kilometrede ve çok az güneş yüzü görmüş, boyası bir çok Virago'dan daha etkileyici duruyor vs vs... ancak bu motoru bir üst seviye motorlara geçmek için bir basamak olarak kullanmalıyım ve fiyatta anlaşabildiğim biri ile motorlarımızı değişmemizde hiç bir zarar görmüyorum. Merak etmeyin takasta aldığım motorları da ilk günki haline bir daha benzetemezsiniz önümüz kış, havanın soğuk olduğu aylarda atolyeme çekeceğim motora büyük iyileştirmeler yapabilirim...

Tüm bu söylediklerim birer varsayım, içime sinmeyen hiç bir motorla altımdakini takas etmem, sırf motor hacmi büyük diye altımdaki kapalı garaj motorunu verip dökük bir dragstar, shadow almam... Satmak için almadım ben bu motoru sadece daha fazla motosiklet tanıyabilmek için bu ilan olayını başlattım. Bir üst seviye dediğim motorlara da kendiminkinden üstün olduklarından değil, farklı bir motosiklet olduklarından ötürü o yakıştırmayı yapıyorum, Honda Shadow VT600'den Virago 535'e geçseydim 535'de benim için bir üst seviye olacaktı. Çünkü her motosikleti kurcaladıkça kendi tecrübelerimi zenginleştirip bilgi birikimimi arttırıyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ismimi soyleyecek olsam, bu nick denilen dalgayi almaz, direk ismimi yazardim.
Bu nedenle ismimin Ilkay oldugunu asla ogrenemeyeceksin.:bounce:

Peki İlkay abi:rendeer:

Umarım yukarıda yazdıklarım kafanda bir şeyleri açıklığa kavuşturmuştur.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Peki İlkay abi:rendeer:

Umarım yukarıda yazdıklarım kafanda bir şeyleri açıklığa kavuşturmuştur.

Naparsan yap.
Karismiyom.:p

Ama bu aleti satarsan harbiden uzulurum.
Keske paylasmasaydin diycem.
O zaman daha çok uzulurum.
Ulem ne diyem ki simdi???:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motor alırsan onun için de bir konu aç de:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyvallah abi:)
Bayramda el öpüp şu motora bir ön lastik alacağım artık
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
1saattir senin paylaşımlarını inceliyorum motorun gerçekten tek kelimeyle harika abimin de 7 sene önce 1100 virago su vardı o yüzden bir virago hayranıyım ama hayatımda bukadar güzel 535 görmedim bu arada motorun içine etmeden çok güzel şeyler yapmışsın tebrik eder başarılarının devamını dilerim :cat:

buda bizim 1100 yandaki 535 bi arkadaşınındı t.dağdan
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beğenilerinden ötürü teşekkür ederim, motorun çizgisini bozmadan bir şeyler yapabilmek inan çok yoruyor. Öyle sağa sola iki çanta serpiştireyim,iki de püskül bitti gitti olmuyor. O çanta neden orada? Püsküller yolda giderken nasıl duruyor ?

Bir şeyi yaparken, bir parçayı takarken 40 kere düşünmek zorunda kalıyorsun.Bu yüzden yaptığım şeyler klasik cruiser sürücülerinin yaptığı ve genelde sadece çanta-püskül-sis farı ilişkisiyle noktalanan modifikasyon türünden değil...

Takıyorsun çıkartıyorsun olmuyor gece olmasını bekliyorsun karanlıkta nasıl durduguna bakıyorsun gecenın bı yarısı huzursuzlanıp ınternetı acıp dıger orneklere bakıyorsun vs...

İlgisini çekmeyenlere tam bir kabus bu saydıklarım. Ama tüm bu olan bitenin ardından ortaya çıkmaya başlayan şeyin görüntüsü, sesi içinizi okşamaya başlıyor ki bu tarif edilemez.



Siz Virago'yu neden sattınız?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
dediklerine katılıyorum içimizde bu merak olmasa gecenin bu saatinde bu yazılarla uğraşmazdık gerçekten. virago yu stil değişikliği için sattık enduro tarzına geçtik ama o motor hala aklımda virago sonuçta efsane :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anladım:)

Cruiser sürücülerinin bir çoğu Enduro' ya geçiyor, kim bilir nerededir şimdi sattığınız Virago...

Türkiye'de pek önemli bir yere sahip olamamış ne yazık ki Virago serisi, ama bir kaç kişi tarafından bilinmesi bile yeterli:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst