Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman tamam, ses konusunda gayet tatmin edici gerçekten.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 PM ----------

İyi bir performans susturucusu ile ortalığı yıkarsın, mesela ben duvarlarda asılı olan şeyleri düşürüp sıva dökebiliyorum.. Peki bu bana ne kazandırıyor?

40 lı yaşlarımda sığarlaşmış bir kafa
Bol küfür yeme
vb...

Bu yüzden uzun yolculuklarda mutlaka kulak tıkacı kullanmalısın ve motoru gerekmedıkce bagırttırmamanın yontemlerını kendınce bulmalısın, debriaj en kolayı tabi bunun için...

Ben artık susturucularımı çözdüm, istediğim zaman farkedilmek için kullanıyorum sesini, buda hayatta kalmamı diğer sürücüler tarafından farkedilmemi sağlıyor
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saat sabahın 5 i, internette değişik bir nazi kaskı arıyorum...

Motorun renklerinde bir nazi kaskı yapabilirim airbrush ile, artçıya vermek için yada odama dekor yapmak için.

Yarın birde Yiba çarşısına gidip bakayım,kaliteli bir şey olması gerekmiyor sonuçta hiç bir güvenlik amacı yok zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor aksamında ve yürüyeninde yapılacak hiç bir şey kalmadı sıkılıyorum, ilanda yazdığım motorlardan birini alıp onarabilirim takası kabul eden olursa...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
16
Nerdesin adaşım merak etmeye başlamştım inan 2 gündür ses soluk çıkmıyordu senden:)
İlanını inceledim, tam senin tarzın bir ilan olmuş ama demedi deme bir çok kişinin - hele ki bu sayfaların müdavimi olanların- aklını çeleceksin sonrada vah ne yaptım ben gül gibi motorum gitti diyeceksin:cherry:
Neyse eğer öyle olursa hep beraber teselli ederiz seni artık ne yapalım değil mi:cherry:
Konunun takipçisiyiz ama arayı çok uzatma bu kadar. Ne oldu son aldığın sırtlık nikelajdan gelmedi daha, hafta sonu geliyor sıkıştır ustayı biraz da merakımız gitsin...
Sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba abi:)

ilanı koymamın sebebi tamamiyle can sıkıntısı...:mrgreen:

Sanmıyorum ben takasa girecek birini bu aralar pek, ama şansımı deniyorum, rüyamda 250 lik bir çinli cruiser ile motorumu takas etmiştim ve nasıl eski Virago'ma kavuşabilirim onu düşünüyordum telaşlı bir şekilde...

Sırtlıktan hala haber yok usta ben sizi arayacağım bitince dedi, 1 hafta oldu hala ses yok. Tanıdık vasıtası ile gittiğimiz için kendisiyle de bozuşmak istemem beklemedeyiz hala abicim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arka suspansion sistemini modifiye ederek bobbing işlemini yapmak eğer benim motorum için özel üretilmiş kitlerle gerçekleştirilirse maliyeti çok artıyor diğer türlü ben başka bir motorun sistemini Virago'ya geçirirsem de motorum şaftlı olduğu için beni korkutuyor zarar verebiliriz.

Şu sıralar kafamda, bulduğum ön arka yedek çamurlukların iç çapını daraltarak lastikleri kapatma gibi bir fikrim var, indian chief'i çok seviyorum ama bahsettiğim ondaki gibi bir uygulama değil onu yaparsak motorum görüntü anlamında boğulur...

Çamurlukları bir " C " harfi gibi düşünün...

o " C " nin içini biraz kapatmayı düşünüyorum işte...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 PM ----------

Bu arada yine belirtmek istiyorum ilanı sadece laf olsun diye koydum ne motordan soğudum nede başka bir olay söz konusu. O takasta düşündüğüm motorlardan birine sahip olsam o motorlar içinde takas ilanı açardım...

İlan olayı motora yapacaklarıma bir etkide bulunmayacak, motor benden gideceği son güne kadar yenilenmeye devam edecek:)

Nikelaj ustası telefonunu açmıyor...
O sırtlık gelse sosis çantayı da satın alacağım, beklemedeyim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun pek aklımda olmayan bir model olan Hyosung GV650 ile takas önerdim sahibine oda motorun 96 model ve eski diye reddetti:mrgreen:

Peki bunu neden anlattım?

Sahibi takası kabul etse bile ben mırın kırın edip vazgeçecektim büyük ihtimalle çünkü parçaları aşırı pahalı Hyosung motorlarının, hem benim maddi durumum şu an için o motoru kaldıramaz hem de kasko gerekir öyle binilmez. Tabi satıcıya ben GV650 kullanıcılarının nabzını ölçüyorum ne tepki veriyorlar diye acaba siz bu takasa ne derdiniz diye soramadım alıcı gibi yaklaştım. Harley Davidson vrsca modelinden ötürü GV650 ye bir sempati duyuyorum ama bir gün satın alırsam oynamam gereken çok yeri var o motorunda.

Sport Cruiser kavramı ülkemizde pek bilinmeyen bir tür, Harley'den çok Türk halkı gv650 serisi ile tanıdı genel olarak bu türü.

İkinci eli içler acısı olan Hyosunglardan alırken motorun son sahibi olabilme ihtimalinizi yada satarken layığından çok daha altta bir fiyata vermek durumunda kalabilirsiniz diyorum ben.

Ülkemiz insanı genel olarak takas teklifimi modelinden ötürü motorumu reddeden kullanıcı gibi değilde isme göre kıyaslama yapıyor.

Ne bu?
YAMAHA!!!

"alınır o zaman 93 model olsa bile taş gibidir lan"



"Hmm... Bu da güzel bir şeye benziyor ne ki bu?"

"Hyosung diyorlar..."

"Bu ne olum Yamaha'nın adı yeter salla bunu..."

Genel olarak mantık bu... Türkiye'de Hyosung'un başındaki yöneticiler firmayı iyi yönetiyor mudur,ilgi alakaları tam mıdır bilemem... Ama tek bildiğim cahil insan sayımızın çok olduğu ve kimse motoru kendi başına araştırmayı denemiyor ustasından arkadaşlarından duydukları ile kimi markaları ilahlaştırıyor,yeriyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 PM ----------

Yine kendi kendime konuşuyorum konumda, çok eğlenceli cidden:queen:

Sissy bar'larımın ikisini de satabilirim eğer yedek parça stoğu yaparken para sıkıntısı çekersem...

Givi olanı 300 e veririm
diğer ne olduğu belli olmayan garip bar'ın fiyatı henuz belli değil...

Bunları satmam bir ihtimal, tabiki şuan kesin bir şey yok.
Eğer ben satmıyor olsam bile arayanları da yarı yolda bırakmam bana ulaşın yine, bulacağınız kişi ve adresler gönderirim,sevgiler...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
16
Kendi kendine konuşmuyorsun, buralardayız ama saklandık hep beraber çıkıp "sürpriiiiiiizz" yapacaz ama gelmeyen arkadaşlar var onları bekliyoruz :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biran önce gelseler iyi olacak çünkü bu ölüm sessizliği canımı sıkmaya başladı:pale:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Biran önce gelseler iyi olacak çünkü bu ölüm sessizliği canımı sıkmaya başladı:pale:

CumayaGittik.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:abi iyki varsın:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
60
Kendi kendine konuşmuyorsun, buralardayız ama saklandık hep beraber çıkıp "sürpriiiiiiizz" yapacaz ama gelmeyen arkadaşlar var onları bekliyoruz :p

Evet, mesela ben :)
Birkaç gündür uzak kaldım meşguliyetlerden ötürü. Fırsat bulunca da ilk bu başlığa geldim. Hala ilgiyle takip ediyorum Barış.
Motorun için ilan verdiğini görünce birden "eyvahlar olsun" dedim, ama açıklamalarını okuyunca niyetini anladım ve rahatladım :)

Hazır sen bahsetmemişken sorayım, kaplama işi ne oldu? O renk olayını çok merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğim gibi satılık ilanı tamamiyle "bugun cok sıkıldım, ne yapsam lan" diye bir düşüncenin ürünü ve gerçekten motorunu satmaya çalışmakla uzaktan yakından alakası yok...:)

Kaplamacıdan haber yok, cok sevdıgımız bırısının vasıtasıyla gıttıgımız ıcın kendısını de daraltmak ıstemıyoruz ama bu gıdısle sanırım bozuşacagız neredeyse 2 haftayı geçecek malzeme yok ortalarda, ben iş bitince sizi ararım demişti...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben buradayim ama kaçacam.
Sana Allah sabir versin.:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Dostum giremiyorum nete bu aralar,inan sadece son sayfaya baktım akit olunca inceliycem tekrar son yaptıklarını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam yenıden hosgeldın:)

hala nıkelajcı aramadı bizi, sanırım hafiften geriliyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:59 PM ----------

Bir boru parçası yuzunden Virago projem kaç gün duraksadı görüyorsunuz...

Keşke herkes işine gerekli özeni gösterse

döşemecisi, çantacısı bar'ı bekliyor

çanta içi için elimde bir termos var onu denıyecegım o da çantayı beklıyor

nıkelajcıya verecegımız para henuz bellı olmadıgı ıcın motoruma baska parcalar satın alamıyorum, satın alamadıgım parcalar ıcınde on arka yedek camurluk setim de var kı bu camurlukları da alınca bır saç ustasına gıdıp proje ıcın konusacagız ama nıkelaja ne kadar para gıdecegını bılemedıgımız ıcın hala camurlukları alamadım...


ufacık bır olayın ne kadar elimi kolumu bagladıgına saniye saniye tanık oluyorsunuz işte, Ankara'da işler O.C.C. deki gibi yürümüyor işte...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla ben su siralar yemiyor,içmiyor Kurtlar vadisi seyrediyorum.
Bu nedenle Nikelajci için verecegim akillar pek saglikli olmayabilir.:)
Daha humanist bir gunumde (ki ben bu diziyi seyretmeye devam edersem bu mumkun degil) nikelajci için bir akil vermeye çalisirim.:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya abi gidip alacağım adamın elinden malzemeyi bu sefer de aradaki tanıdığa ayıp olacak...
Dost işinde oluyor hep böyle şeyler, cidden sinirleniyorum aklıma geldikçe.

Kaç gündür duraksadı proje...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst