Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 474
- Konu Yazar
- #401
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman tamam, ses konusunda gayet tatmin edici gerçekten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 PM ----------
İyi bir performans susturucusu ile ortalığı yıkarsın, mesela ben duvarlarda asılı olan şeyleri düşürüp sıva dökebiliyorum.. Peki bu bana ne kazandırıyor?
40 lı yaşlarımda sığarlaşmış bir kafa
Bol küfür yeme
vb...
Bu yüzden uzun yolculuklarda mutlaka kulak tıkacı kullanmalısın ve motoru gerekmedıkce bagırttırmamanın yontemlerını kendınce bulmalısın, debriaj en kolayı tabi bunun için...
Ben artık susturucularımı çözdüm, istediğim zaman farkedilmek için kullanıyorum sesini, buda hayatta kalmamı diğer sürücüler tarafından farkedilmemi sağlıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 PM ----------
İyi bir performans susturucusu ile ortalığı yıkarsın, mesela ben duvarlarda asılı olan şeyleri düşürüp sıva dökebiliyorum.. Peki bu bana ne kazandırıyor?
40 lı yaşlarımda sığarlaşmış bir kafa
Bol küfür yeme
vb...
Bu yüzden uzun yolculuklarda mutlaka kulak tıkacı kullanmalısın ve motoru gerekmedıkce bagırttırmamanın yontemlerını kendınce bulmalısın, debriaj en kolayı tabi bunun için...
Ben artık susturucularımı çözdüm, istediğim zaman farkedilmek için kullanıyorum sesini, buda hayatta kalmamı diğer sürücüler tarafından farkedilmemi sağlıyor
Son düzenleme: