Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu kanıya nereden vardın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibinden.com üyelerinin cehaletinden bıktım, en sonunda ustamın pocket bike ilanını şu şekilde güncellemek zorunda kaldım.

http://www.sahibinden.com/_4_zamanli_pocket_bike_-40WQQaXQQ16634221WQQpXQQdisplayitem




Bu da Virago 250 ılanı ustamın,

http://www.sahibinden.com/_proje_motoru_-53WQQaXQQ16276739WQQpXQQdisplayitem




Bu motorları satarsak atolyede benim 535'e daha çok yer açılacak:)
Ön lastik için Dunlop firması ile görüşüyorum,Goodyear bayimize motosiklet lastiği gönderme konusunda beni bilgilendirecekler yakın zamanda arayıp.Daha önce bu girişimimiz başarısızlıkla sonuçlanmıştı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pek değişen bir şey olmadı şimdi de hakaret mesajları alıyorum, vay efendim sen nasıl telefon nedir bilmeyen insanlar olduğunu varsayarsın vs vs...
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
11
Cem yılmazın reklam filmini koysaydın video bölümüne:queen:Daha etkili olurdu:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam dostum,
inceldim son yaptıklarını bence daha fazla kurcalama astarı yüzünü iyice geçti.Bayram sonrası motoru yamaha ümraniyeye vericem.Onarımdan sonra Şasede boya atması paslanma olan yerleri astarlayıp yeniden boyuyacağım.Ön cam ve engine guard ayarlayacağım.uygun ve düzgün bulabilirsem sissy bar alacağım.nikelaj kısımlarında detaylı temizlik ve parlatma yapıcam.Service manuelini inceledim.Amortisör,şaft ve birkaç noktada özel yağlama olayları var.bunları araştıracağım.Elcik,ayna takımı ve abartı olmayan sisbarı olayını yapıcam.Eğer niyetliysen bunları Ebay den beraber halledelim.Bu arada senin önceki sissy bar ne durumda?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önceki sissybar'ım Givi marka pırıl pırıl duruyor ilk sayfa da motorun ilk resimlerinde görebilirsin...

Tahmin ettiğim şey olmuş, nikelajcı kaplamayı bitirmiş ama bize ulaşabilmek için bir telefon numarası kaydetmemiş bir kenara:farao:

Yarın gidip alacağım hele şükür parçayı...

Sonra gelsin döşemeciler, tool bagler...:cat::cherry:

Keske o motoru ıyıce arastırıp alsaydın demek yersız artık o yuzden o konulara hıc gırmeyecegım,bu olayları en az zararla nasıl halledersın ona bakmak lazım...

Benım abd de parça işi yaptığım ortağım var, getirtmekte tereddüt yaşadığın parçalar olursa msn adresını vereyım onun o yardımcı olsun sana... Kendisi komisyonunu aldıktan sonra motor bloğu hariç her şeyi gönderebilir sana
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
çok iyi olur dostum,
ben listeyi özelden sana yolluyorum.burada hem çok pahalı hemde beldeyama iptal olmuş.Yamaha devralıyormuş parça alamıyor servisler ancak daha ortada hiçbirşey yok ne olacağıda belli değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beldeyama eline yüzüne bulaştırdı zaten her şeyi.

Umarım yeni ortaklık hepimiz için daha iyi sonuçlar ortaya koyar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dileyelim de usta eline yüzüne bulaştırmamış olsun kaplamayı, uyuyamıyorum meraktan.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Barış bir şeyi gözden kaçırmışım.Şu Flame Kit Konusunu Biraz Açarmısın Pek Detaylı Bilgi Bulamadımda Nette Tam Olarak Nasıl Çalışır.Motorun Ciğerine Zarar Verirmi?:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:17 AM ----------

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUTO...temQQimsxZ20090824?IMSfp=TL090824167005r32166 --- Mesela Bu Tip Bir Kit İşimizi Görürmü?

bende oldukça merak ediyorum. tek tuşla 20 ft alev fırlattığını, karbüratöre basit bir şekilde bağlandığını yazmış. nasıl bir mantıkla çalışıyor acaba.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sorularınıza daha sonra cevap yazacagım şu an cinnet geçirmekle meşgulum...

nikelaj falan kaplamamışlar parlatıp ustune bir madde surmuşler onlar da iz yapmış sissybarın ustunde vs vs...

Motoru parçalamak üzereyim sinirden, sonra görüşürüz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 PM ----------

sen mi biraz küçüksün yoksa sendeki virago mu biraz büyük

ayrıca bu akıl dolu soruların devamını alabılır mıyız acaba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bursa'dan gelen sonra "sözde nikelaj" işlemi gören Sissy Bar'ım





Bu resimde yeterince pek ortaya koyamadım kaliteli bir kamera yoktu yanımda ama motorun arkadan duruşunu buyuk ölçüde topladı yeni bar











Tam bar'ın arkasına bir tool bag dusunuyorum ama ulkemızdeki alternatıflerın kıtlıgı yuzunden cabuk karar veremıyorum...




Bu kısım gozukmedıgı ıcın parlatılmadı, işlem gören yerler ve görmeyen yerler arasındaki farkı bu şekilde görebilirsiniz...




Barış bunun sırtlığındaki minder nerede? diyorsunuzdur muhtemelen...

Sırtlığı kaplaması ıcın dosemecı ıle gorustum ama koltuklarımdakı renk tonunu tutturmasının cok zor oldugunu ve o tuttursa bıle ben tutturmadıgını ıddıa ederek onu daraltırmışım öyle soyledı.


Ben de tam o bolgeyı kapatacak sekılde aliminium bir levha kestireceğim ve komple metal renklı bır sissy bar'ım olacak,sonra belkı o levhanın uzerıne oldskool bir logo koyacağım:cat:











Bu görmüş olduğunuz bir araçtan söktüğüm askılık...

Bunun sadece yukarıya dogru kavisli kısmını motorun gidonunda, fotografta gormus oldugunuz sekılde uygulamayı ıstıyorum ancak takılırsa içi nikelajlı levha ile kaplanacak fakat motorun kadranını kapatıyor...

Kadranın önüne aldığınız zaman da çirkin duruyor, yaparım yapmam orası beni ilgilendirir ama sizlere fikir olsun diye koyuyorum bunu da...





Flame Thrower Kit hakkında ayrıntılı bilgiyi buradan alabilirsiniz autoloc kaliteli bir firmadır...


http://www.thehoffmangroup.com/autoloc/product.lasso?prodinc=flamethrower
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
güzel olmuş bencede sen zaten bu işi biliyosun barış ancak hayran hayran okuyoruz :D biraz küçük bence ama sana göre güzelse sorun yok :D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
102
bu flamethrower kit'te toptan indirim yapıyolarsa beraber getirtelim yav :mrgreen: ciddiyim ha güldüğüme bakma etraf virago kaynıyo:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş bencede sen zaten bu işi biliyosun barış ancak hayran hayran okuyoruz :D biraz küçük bence ama sana göre güzelse sorun yok :D

Dukkana gel de yakından bak, tam anlamıyla sissy bar'ın işi bıtınce cok begeneceksın:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:57 AM ----------

bu flamethrower kit'te toptan indirim yapıyolarsa beraber getirtelim yav :mrgreen: ciddiyim ha güldüğüme bakma etraf virago kaynıyo:p

Hayatım getiririz getirtmesine de ben motoru yakmaktan korkuyorum:mrgreen:::sas::::sas::::haapppy:::stretche::exclaim:::surprise::coool::
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
11
Getitttittirelim vallah ciiiiuffffffffffffffffffffffff uçarış hep beraber:silent::pr::queen::queen::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst