Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lan kıskandın hemen yaptırdın demi :D olum özenti olmayın kendiniz olun :D haha

hadi ordan be:mrgreen:

Sendeki kocaman çantalar benimkiyle ne ilgisi var::xblink::
Dükkana bekliyorum koltuklarını benim motora takıcam siyah yakışıyor mu ona bakıcam...

Gerçi zar zor buldugumuz koltuk rengi sissy bar sırtlıgımızın rengini değiştirirsem bundan sonra beni öldürür amcam çantasını da katlettim zaten:cherry:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Bugunluk bu kadar yeter nası olsa pek bakan da yok

Hiç bakan olmaz olur mu? :) Belki sessizce senin yaptıklarını takip ediyor olamaz mıyız :):)
Gerçekten verdiğin emek, mükemmel ötesi :rendeer:

Bu arada çanta yer konusunda, 2 ve 3 no'lu tercih çok şık olmuş. Bence, ikisi birlikte bile olabilir.:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış, arkaya daha çok yakıştı sosis... neden bilmiyorum ama öyle bence..=)

ben de öyle düşündüm o yüzden arkada bıraktım zaten:)

öne ve şafta da güzel bir şekilde uydurulabilir ancak pek uğraşmak istemedim aklım sissybarın yukseltısını buyuk ölçüde yokedebilmekteydi...

bunu da arkaya taktığım tool bag çözdü...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 PM ----------

Hiç bakan olmaz olur mu? :) Belki sessizce senin yaptıklarını takip ediyor olamaz mıyız :):)
Gerçekten verdiğin emek, mükemmel ötesi :rendeer:

Bu arada çanta yer konusunda, 2 ve 3 no'lu tercih çok şık olmuş. Bence, ikisi birlikte bile olabilir.:cat:

İyi bakalım ara sıra girip bişeyler yazın bari de ben ortalarda olmadıgım zaman konum ortadan kaybolup durmasın...:)

aynen ben de senin gibi düşünüyorum 2 nolu tercih asıl planımdı sonra sissybar satın alınca böyle olması gerekti...

2 numara için daha farklı bir çanta düşünüyorum,tahmin edeceğin üzere orası yere ve tekere daha yakın oldugundan daha çabuk lekelenecek ve kirlenecek bir bölge, çantası da buna göre olmalı, sevgiler
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
İyi bakalım ara sıra girip bişeyler yazın bari de ben ortalarda olmadıgım zaman konum ortadan kaybolup durmasın...:)

aynen ben de senin gibi düşünüyorum 2 nolu tercih asıl planımdı sonra sissybar satın alınca böyle olması gerekti...

2 numara için daha farklı bir çanta düşünüyorum,tahmin edeceğin üzere orası yere ve tekere daha yakın oldugundan daha çabuk lekelenecek ve kirlenecek bir bölge, çantası da buna göre olmalı, sevgiler

İşlerimden dolayı, çok fazla internete giremiyorum. Fırsat bulduğumda siteye girdiğim zaman, ilk işim abone olduğum konulara bakmak oluyor. İyi ki zamanında eklemişim topiği :)

Şafttaki çanta için bende aynı şeyi düşündüm. En kısa zamanda yine bizlere '' vay be'' dedirteceksin zannedersem :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım dedirtirim:rendeer::wiinkk:

Şasimin arka tekerlek bağlantısı bu klasik şekilde olsaydı çantası hazırdı...

bobber_1_001-b90.jpg


ancak benim suspansion sistemim ve şasem Sportster den araklama olduğu için bu tarz sistemlerin o kısımlarına çanta takmak düşündüren bir iş oluyor haliyle...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 PM ----------

barış, arkaya daha çok yakıştı sosis...

kenan bu cumlenı analiz etmeye korkuyorum:mrgreen::pl:::biggrinn::coool::::shhh::::shhh::::shhh::::shhh:::cherry::cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun Ankara AKM de el sanatları fuarını gezdim motosikletim için çok güzel çantalar, kılıçlar, maskeler buldum ama param yetmedi ben de Rusya rozeti aldım 2 tane büyük boy, motorun bir yerlerine takacağım artık iyice düşünüp...

Bunun dışında bir tane de evdeki kolleksiyonum için bu bisikleti aldım...







20 tl ye aldım bu urunu hındıstandan gelıyor, aynısını Mudo'da görseniz en az 70-80 lira isterler...




Motorun ön maşasına böyle bir şey bağlayacağım fikir versin diye sizler için de resmini çektim...










ve son olarakta dün çantanın püsküllerini bu kadar acımasızca kestim...



püsküller çok nizami ve hepsi aynı boydaydı bu yuzden puskullerın hem arasından hem de uçlarından irili ufaklı kestim sonrasında geride kalan tüm püskülleri de ateşe verdim, sonra motordaki hale geldi işte...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yapmasına yapalım da güzel bir şeyler bulmalıyız:)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
19
çanta arka tarafta güzel olmuş,bir tasarımcı gözü ile bakınca doğru noktada olduğunu hissettiriyor.Sende tasarımcı olduğuna göre öyle oraya mı burayamı takayım demeyi bırak;şuraya taktım de bitsin. Sarı renkli bez i de sevdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çanta arka tarafta güzel olmuş,bir tasarımcı gözü ile bakınca doğru noktada olduğunu hissettiriyor.Sende tasarımcı olduğuna göre öyle oraya mı burayamı takayım demeyi bırak;şuraya taktım de bitsin. Sarı renkli bez i de sevdim.

Merhaba hayatım:rendeer:

Kullanacağım bez o değil ama yapacağım uygulama kesinlikle o:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13 yaşındaki DUNLOP marka montajdan beri motorun üstünde duran orjinal ön lastiğimi müzeye koyma vakti geldi...

Pirelli'den sipariş verildi:cat:

Yarın ön lastiğimde yenilecek ve motoru sınırlarına kadar kullanabilmem için bana olanak tanıyacak.

Tercihlerim şunlardı:

Metzeler 19" ---> 140 £
Pirelli 19" ---> 110 £


Aynı zamanda bir oto lastikçisi olarak size söyleyebilirimki, şehir içi kullanımda bu iki markanın "benim motorum için olan modelleri" arasındaki farkı farketmeniz güçtür bu sebepten ben de Pirelli'yi tercih ettim.


Yarın 10.30 - 11.00 civarı siparişim gelecek ve muhtemelen ben de fakültede derste olacağım için size bu lastik sökme-takma, balans ayarı ile ilgili bilgileri fotoğraflarla sunamayacağım.

Yeni lastiğin resimlerini koyarız artık...

Ön jantımda benden önceki sahibinin yapmış olduğu bir kazadan ötürü çeşitli yerlerde eğikler var. Bunlarda yarın lastik değişimi sırasında yok edilecekler.

İç lastiğe gerek var mı bakılacak duruma göre yiba çarşısından alınacak o da.



Sevgiler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 PM ----------

Devrim abi suskunsun bu aralar
Bakıp kaçmak yok, yakalarım:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sipariş verdiğim lastik 2007 nin 20. haftasının urunu geldi ben de sinirlendim haliyle... Satın Almadık

Kaç kez tembihledik taze lastik yollayın diye birde...



Metzeler sipariş verdik şimdi, muhtemelen o 2008 in son haftası falan olarak gelecek...

İç lastiğim kontrol edildi bir tane yama var fakat iyi durumda

Jantımdaki eğiklerin hepsi de yok edildi...

Bugunluk bu kadar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Sipariş verdiğim lastik 2007 nin 20. haftasının urunu geldi ben de sinirlendim haliyle... Satın Almadık

Kaç kez tembihledik taze lastik yollayın diye birde...



Metzeler sipariş verdik şimdi, muhtemelen o 2008 in son haftası falan olarak gelecek...

İç lastiğim kontrol edildi bir tane yama var fakat iyi durumda

Jantımdaki eğiklerin hepsi de yok edildi...

Bugunluk bu kadar

Lastiğin şimdiden hayırlı olsun.
Konunun takipçisiyim:cat:


Bu jant düzeltme işini nerede yaptırdın acaba?
ve fiyat olarak ne tuttu?

benim cbfinde ön jantta yamukluk varda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastiğin şimdiden hayırlı olsun.
Konunun takipçisiyim:cat:


Bu jant düzeltme işini nerede yaptırdın acaba?
ve fiyat olarak ne tuttu?

benim cbfinde ön jantta yamukluk varda :)

Ne tuttuğunu bilemeyeceğim ancak benim tekerim yenısını takmak ıcın sokuldugunde hazır elleri değmişken onu da arada hallediverdiler fakültedeydim babam bir siftah parası attım diyordu çok bir şey tutmaz heralde...

İskitler 1. cadde no 57 "Keskin lastik" bizim dükkanımız...

Jantı duzelten ve bana lastık getırecek olan dukkan ise bizim dukkanımızın 100 metre ilerisinde "Çinici kardeşler" diye geçiyor onların no sunu bılmedıgım ıcın bızım dukkanın adresınden yola cıktım, çevik kuvvet biriminin arkasındaki cadde oluyor yani...

Konuma göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bir an bu çocuga benim restoranin restorasyon islerini vereyim diye aptalca bir dusunceye kapildim.
Fakat senin projeyi bitirecegin 20 yil içerisinde ne yeriz ne içeriz diye dusunmekteyim.:cherry:

Sen o levha orda olmadi, bu duvarin rengi tutmadi, masa ortulerinin deseni gerçegi yansitmiyor falan derken ben emekli olurum.:p

Tabi açliktan olmezsem.

Satarim aga gozunun yasina bakmam dedigin motor için bu kadar mukemmelliyetçilik enteresan geliyor bana.
Ya da kafam basmiyor.
Ne de olsa, kireçle badanalanan odalarda buyuduk.:wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2009
Mesajlar
3
merhaba;
ilgilendiğin bir konuda gayet ciddi olmanı öncelikle taktir ettim.
ve benden önce bu işlere sardığın için ustad sensin.

merak ettiğim bir kaç şey var;
ben de 97 model senn ki ile aynı renkte bir virago var.

1) alıntı" susturucularımı takasıya kadar sımdılık ıdare etsın dıye nıkelajla kendıme motorun susturucusunun aynısından yapıp o bozuk olan yere gecırdım , yenı susturucuları ne zaman takacagımız bellı degıl en azından bu bıraz ayıbını ortuyor motorun,ıcı bıraz daha pıslık kaplayınca daha guzel duracaktır...

ılk hali...

http://img127.imageshack.us/i/120620092660.jpg/

sımdıkı "ıdare eder" stili...

http://img199.imageshack.us/i/grnt044y.jpg/ """

burada eksozun ilk halinde kaynak var. ve sonraki hali ise orjinal. burda parça mı değişildi?
şu sebeple soruyorum. aldığım viragonun alt ekzosunun yere bakan kısmında 1.5 parmak girecek genişlikte bir delik var. bunu nasıl yamarım?
ya da bunun orjinali vesayre başka bir tipi var mı? ne kadar? etüdün var mı?

2) turn out susturucular bu bizim bildiğimiz abart eksoz mudur?
bu parçalar eksozun içerisine mi takılmakta; görüntü değiştirmekte midir? yaklaşık fiyatı nedir?

3) amerikan sinyaller sürekli yanıyor mu? yani sinyal verildiği zaman yanıp sönüyor mu?

şimididen teşekkürler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 PM ----------

!!!!!!!!!!!!!!

Ve;
e beim viragonun tankı daha önce bir sebeple boyatılmış.. renk uyumu dikkat edilince sırıtıyor.. acaba deri kılıf giydirsemm mi diyorum..?
eğer ankarada yaptırabiliyorsan dostum anlaşalım.. sen kendi motorun üzerinde yaptır; satın alıym.. zevkine güveniyorumm..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi mesajına cevap atamadım kontorum yok sana bu sorduklarının cogunu telefonda acıkladım bıraz once fakat dıger arkadaslardan da merak eden vardır dıye bu yukarıdakı sorularını buradan da cevaplayacagım bırazdan...

İyi dileklerin için teşekkürler
Sevgiler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 PM ----------

Bir an bu çocuga benim restoranin restorasyon islerini vereyim diye aptalca bir dusunceye kapildim.
Fakat senin projeyi bitirecegin 20 yil içerisinde ne yeriz ne içeriz diye dusunmekteyim.:cherry:

Sen o levha orda olmadi, bu duvarin rengi tutmadi, masa ortulerinin deseni gerçegi yansitmiyor falan derken ben emekli olurum.:p

Tabi açliktan olmezsem.

Satarim aga gozunun yasina bakmam dedigin motor için bu kadar mukemmelliyetçilik enteresan geliyor bana.
Ya da kafam basmiyor.
Ne de olsa, kireçle badanalanan odalarda buyuduk.:wiinkk:


Abi süpersin:)

Sevgiler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 PM ----------

Metzeler'im de gelmedi hala, ben bu aksam İstanbula doğru saat 11.30 treniyle Ankara'dan ayrılıyorum, Pazartesiye kadar tüm sanat müzelerini gezeceğim İstanbul'da. Yani başımı kaşıyacak vaktim olmayacak motorum 2 günlüğüne babam ve amcamlara emanet dileyelim de temiz kalsın motor bakımlarını yaptım brandasını çektim çıktım dükkandan. Umarım motosikletime uygulamak için de güzel fikirler çıkartırım müzelerden.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba;
ilgilendiğin bir konuda gayet ciddi olmanı öncelikle taktir ettim.
ve benden önce bu işlere sardığın için ustad sensin.

merak ettiğim bir kaç şey var;
ben de 97 model senn ki ile aynı renkte bir virago var.

1) alıntı" susturucularımı takasıya kadar sımdılık ıdare etsın dıye nıkelajla kendıme motorun susturucusunun aynısından yapıp o bozuk olan yere gecırdım , yenı susturucuları ne zaman takacagımız bellı degıl en azından bu bıraz ayıbını ortuyor motorun,ıcı bıraz daha pıslık kaplayınca daha guzel duracaktır...

ılk hali...

http://img127.imageshack.us/i/120620092660.jpg/

sımdıkı "ıdare eder" stili...

http://img199.imageshack.us/i/grnt044y.jpg/ """

burada eksozun ilk halinde kaynak var. ve sonraki hali ise orjinal. burda parça mı değişildi?
şu sebeple soruyorum. aldığım viragonun alt ekzosunun yere bakan kısmında 1.5 parmak girecek genişlikte bir delik var. bunu nasıl yamarım?
ya da bunun orjinali vesayre başka bir tipi var mı? ne kadar? etüdün var mı?

2) turn out susturucular bu bizim bildiğimiz abart eksoz mudur?
bu parçalar eksozun içerisine mi takılmakta; görüntü değiştirmekte midir? yaklaşık fiyatı nedir?

3) amerikan sinyaller sürekli yanıyor mu? yani sinyal verildiği zaman yanıp sönüyor mu?

şimididen teşekkürler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 PM ----------

!!!!!!!!!!!!!!

Ve;
e beim viragonun tankı daha önce bir sebeple boyatılmış.. renk uyumu dikkat edilince sırıtıyor.. acaba deri kılıf giydirsemm mi diyorum..?
eğer ankarada yaptırabiliyorsan dostum anlaşalım.. sen kendi motorun üzerinde yaptır; satın alıym.. zevkine güveniyorumm..


1. sorunun cevabı:

Hayır ıkıncı resımde de orjınal degıl bız uzerıne nıkelajdan kaplama yaptık, her hangı bır nıkelajcı size bunu kolaylıkla yapabılır uzerıne geçirme yaptık, resımlerı dıkkatlı ıncelersenız ek yerını gorebılırsınız. (o kaynaklı iğrenç görüntü o kaplamanın içinde hala duruyordu yani)

2. sorunun cevabı:

Ben abart egsoz denılen seyın tam olarak neye dendıgını bılmıyorum benım bıldıgım tek abart bır şirket...

Stil olarak susturucularım "turn out" olarak geçmekte...

Yaklaşık işçilik dahil 550-600 civarı para harcadım susturuculara.

İşçilik dediğim nelerdir?

Şunlardır:

-Motorum dükkanımın önünden alındı,akşamları geri getirildi bu tadilat süresi boyunca...

-Ustanın dikkatsiz davranışı yüzünden manifold saplamalarından ön taraftakilerin birinde kırılma oldu... ( Yanki go tornacı! )

-Kazan iptali (ekstra güç artışı)

-Düz boru stili gaz tahliyesi

VS VS bunun gibi bir kaç şey daha var.


3. sorunun cevabı:

Amerikan sinyaller sürekli yanıyor, sinyal verildiği zaman yanıp sönüyor.






Arzu edersen araştırırım daha önce birinde görmüştüm depoyu komple kaplayan deri kılıf ancak güzel duracagını düşünmüyorum daha çok kart seks tanrıçaları gibi görünür yakıt tankın o aksesuarla.Başka bir yöntem düşünmeliyiz bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 PM ----------

Bugun dükkana ne zamandır tanışmak istediğim Alp abi gelmiş, ama ben ne yazık ki fakültedeydim:pale:bizimkilerden duyduğum üzere iç lastiği ona kötü bir şaka yapmış:) Neyse motorumu görmüş ve beğenmiş:) Umarım birlikte arkalı önlü dolaşma şansımız da olur bir gün...

Sevgiler abicim...:rendeer:





Bugun motoruna neler yaptın Barış?




Bugun, motorumla kayıp trajik bir kazada ölüp sonrada gazetelere üniversite öğrencileri yine caddelerde terör saçtı diye manşet olmamak için, vermiş olduğum lastik siparişinin ne durumda olduğunu sormaya gittim.

Hep fabrikaların ellerindeki lastikler 2007-2008 imalleri olduğu için bizde lastiği kaliteli markalardan seçmek istediğimiz için, taze gevrek simit kıvamındaki 2009 lastiklerini bekliyoruz dedi usta bana... (benden çok benimsedi motorumu, güzel:cat: )

19 Ekim doğum günüm ve çok yaklaştı hediye olarak elinizdeki tüm çöp ve hurdaları verebilirsiniz motoruma takarım, çöp dediysekte akşam kapıcıya poşetle verdiğiniz şeylerden bahsetmiyorum henüz o aşamaya gelmedim.



Her neyse sizden pek hayır gelmeyince en güzel hediyeyi bana kız arkadaşım verdi:mrgreen:


Bildiğiniz üzere Oldschool (oldskool- old is cool) akımı üzerine motorumu modifiye ediyorum ve bu kültürde göze batan bir diğer konu ise gangster stili bandanalar...

Satın almış olduğum kaskım ile de çok uyumlu olduklarını söyleyebilirim yüze ve boyna bağladığınız bu bez parçalarının...

Ben motoruma gangster havası katmak istediğim için bu uygulamayı motorun yüzü diyebileceğimiz bir bölgeye uyguladım.

Hatunum sağolsun burdan sevgiler gönderiyorum kendisine, motorum artık tam bir çete reisi gibi bakıyor:bounce:



Ee işte resimler!
























OLDSKOOL GANGSTER BOBBER...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst