- Katılım
- 6 Tem 2009
- Mesajlar
- 60
Barış, geçmiş doğum günün kutlu olsun.
Bir süredir yoktum ortalıkta, bir süre daha da olamayacağım fakat bil ki bu başlık hep aklımda. Bulduğum her fırsatta takip ediyorum, biliyorsun.
Maşallah canavara her yenilik yakışıyor ve hala çok güzel görünüyor. Kolay gelsin, kendine dikkat et
Bir süredir yoktum ortalıkta, bir süre daha da olamayacağım fakat bil ki bu başlık hep aklımda. Bulduğum her fırsatta takip ediyorum, biliyorsun.
Maşallah canavara her yenilik yakışıyor ve hala çok güzel görünüyor. Kolay gelsin, kendine dikkat et
