Teşekkürler konuma gösterdiğin ilgiyle.O başka bir siteden alıntı dostum, Virago 1100 ü lowrider bir makinaya çevirmişler. turkchopper.com sitesinde motor ile ilgili ayrıntılar mevcut.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 PM ----------
1500 lük Intruder a racinglerden geçtiniz siz heralde?

Tipsizlikten çok çizimindeki klasik hatlar hoşunuza gitmeyebilir nitekim bu cruiser motorların bir çoğunda mevcut.
Anladığım kadarı ile motorunuz bundan...
Bu aletin tasarımlarının hangi motorlardan nasıl tasarlandığı hakkında bir fikriniz var mı?
Yamaha'nın size göre en kötü modeli olan bu motosiklet hava soğutmalı ve şaftlı aktarma sistemine sahip V motoruyla tam bir amerikan cruiser'ı kopyasıdır. Bu aletin tasarımlarını beğenmezsiniz eyvallah ancak Yamaha'nın en kötü modelidir derseniz ben ve bir çok kişiyi gülmekten feci şekilde can verdirip büyük bir katliamın başındaki isim olursunuz.
Ben istediğim modifikasyonlara sahip oldskool bir mobylette'e de binerim, bir racing'e de, bir enduro'ya da, bir touring'e de...
Mesleğim gereği her birini döneminin tasarımcıları ve yapılış amaçlarına göre inceler ona göre yorumumu yaparım. Size de tavsiye ederim.