Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Susturucuları degıstırmeden son bır fotograf cekmıstım arka camurlugun durmasını ıstedıgım yakınlıgı konusunda...



Ustunde kımse olmadıgı halde motorun burdaki kadar tekerleği sarmasını istiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konjektör satın aldım bugun, babam yardımcı oldu sağolsun 100 liramız daha gitti...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 PM ----------

Şimdi konjektör sorunumuzuda bitirirsek, geçen resmini koyduğum sissybar ı getırteceğim Bursa'dan. Sonra muhtemelen ön lastiğe gidecek paralar...

Dunlop yada Metzeler düşünüyorum ön lastik olarak.Bizim bayiliğini yaptığımız GOODYEAR - DUNLOP firmaları ile görüşüp motosiklet tekeri gönderip gönderemeyeceklerini soracağım "oto lastiği" dükkanımıza. Eğer bu mümkün olursa hesaplıca çözerim bu işide. Ön tekerim üzerine basınç uygulanmasına rağmen kolayca kızaklıyor, bunu o kadar çok yaşadım ki artık ön tekeri kitleyerek bir müddet gitmeyide öğrendim, ölmeden şu lastiği alsam iyi olacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sportsterlerin en hoşuma giden yerlerinden biri olan far üstü kapağının benzerinden motoruma uydurmak istiyordum, benzerini bırakın gerçek Harley Davidson Sportster'in kini buldum motoruma takmak için, ama ne yazık kı bu malzemeyı Virago 535 lere takabilmek için hız göstergesini yakıt tankına biraz daha yaklaştırmak gerekiyor, bu işleminde en kolay çözümü uygulandığında sinyal,uzun far,boşta gibi göstergelerin olduğu paneli kapatıyor hız göstergesi.

Daha önce benim de aklıma gelmişti, yapsaymışım nasıl olurdu diye düşünen arkadaşlara gelsin o zaman bu fotoğraf...




Gördüğünüz üzere göstergeyi oynatmadan bu aleti takabilmem için göstergeye temas eden yerine bir yarım daire açmam gerekiyor, e Harley bu boru değil dediğinizi duyar gibi oldum. İşte ben de o yuzden dokunmadım buna, çin malı taklit motorların bazılarında görüyorum bu parçadan, onlardan bulursam kesip biçer takarım hoş olursa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok abi aslında çok seksi bir parça ama ben takamadım:salut:

Ankara'da motosiklet çantaları ve aksesuarları satan yerleri çılgına çevirdim, artık ikinci bir defa gidemiyorum hiç bir dükkana, istediğim yapıda deri sosis çanta bulmakta zorlanıyorum her girdiğim dükkanda yarım saat oyalanıyorum, adamları da oyalıyorum bir gün fena kavga edeceğim, istediğim gibi üretim yapmıyor hiç bir firma, hadi üstündeki özenti işi takıları eklemeleri söker atarım çantanın üstünden eyvallah, ama bari motora tutunacak olan kayışları adam akıllı yapın!

illa custom sosis çanta yaptırıcaklar bana zorla::rantinp:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
70 liralık Rack-Sissy barın 60 lirasını hazırladım, ona da çok az kaldı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:13 PM ----------

Konuyu sonradan takip etmeye başlayan arkadaşlar umarım önceki sayfaları da okuyordur, bir dünya şey yazdık o sayfalara da:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vermez, o işi çoktan bağladım ben:rendeer:

Ama olmuyoki boyle!!!
Vatandas gerilim istiyor kardesim!!!:)

Oyle hersey garantili filmmi olur?
Bir dunya çekirdek aldim.
Masraflar ne olacak?

Carrefour'daki kasiyer zaten suphelenmeye basladi.
Her kasadan geçiste papaganiniz nasil diye soruyor.
Kiza yalan soyledim.
Burada çekirdekler kus yemi reyonunda satiliyor.
Kendim yedigimi soylesemmi acaba????:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
Daha önce de aynı şekilde kaçırdım bu malzemeyi. Adamla konuştum anlaştım sonra adam motorla birlikte verdi o parçayı. Şimdi alıcak olduğumu çoktan söktürdüm motorun üstünden, umarım en yakın zamanda görürsünüz benim motorumun üstünde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konjektörü gönderecek olan abi ile görüştüm, bugun akşama doğru verecekmiş kargoya yarın öğleden sonra buraya yani Ankara'ya ulaşır tahminimce Muğla'dan yola çıkan mal.

Yarın ingilizce sınavım var hele şükür yaz okulum bitiyor, sınavdan sonra konjektörü takıp yoluma bakarım umarım...
 
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
44
backrest.jpg

Şu yani ha? Çok güzelmiş, hiç bozmamış motoru. Benim eski Regal Raptor'daki gibi ufacık tefecik ama iş görür. Nerden bulmuş sorsan da ben de alsam bi tane ha? Yalniz rack de demişsin, rack o arkaya uzanan, güya çanta koymaya yarayan dalga değil mi? Bu çok sade bişeymiş, bayıldım valla. Dedektif gibi adamsın Barışım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen o parça...

Onun arkasına sosis çanta takabilirim belki o yüzden o benim için rack kırması garip bir şey:)

Arkaya oturanlar gazı kokledıgımde tutunacak yer olmadığından yakınıyorlardı, takayım da sussun artçılarım, hem motoru boğmayacak hem de iş görecek bir şey bulmak gerçekten çok zor bu konuda. Bu parça hem motoru kaldırmaya calışırken tutacak bir yer ımkanı sunuyor (devrilme, bir yere yükleme), hem arkada oturanın sizin belinize ahtapot gibi sarılmasını gereksiz kılıyor hem de arkasındakı ufak desteği ile artçıyı yolculuk esnasında güvenceye alıyor, tüm bunları yaparken ben burdayım diye bas bas bağırmıyor da... hem mütevazi, hem iş gören...
yerim böyle demir parçasını o zaman ben :mrgreen:

Ben sana da araştırayım sahibi bilmez motoru üstünde almış o parçayla, bir kaç numara daha vardı yedeklediğim o Virago sahiplerinin birisinin telefon numarasını bulursam atayım sana abicim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 PM ----------

Aydın abi özel mesaj kutunu kontrol et, eğer makina satılmadıysa arayıp işi bitirirsin artık:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
19
evet bencede o parçanın takılması güzel olacaktır kanaatimce. barış gazı açta düşecekmiş gibi oluyor insan,barışa tutunmakta korkutuyor adamı ;D ayı gibi bir adamım nede olsa :) barışın motosikletinde artçı olarak gezince yüzümde gülücükler oluşuyor eksoz sesi o kadar güzel ki biraz kısılırsa tadından yenmeyecek ama çok başarılı bulduğum bir makina ve barışın ellerinde çok daha güzel hale gelecek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onurcum senin için özel getirtiyorum desem yeridir, iç organlarım bana lazım::sas::::rantinp:::firca::::xs06::

Susturucuları sanırım bu sene böyle bırakacağım, şehir içinde ortakarar bir ses oluyor ve trafikte önüme kırmıyorlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 PM ----------

Bu arada CRX'in tavanındaki folyoyu söktük Onur abi,

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Virago 535 i olupta motorundaki "geniş" koruma demirini satmak isteyen olursa benimle irtibata geçebilir, malzemeyi beğenirsem satın alabilirim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 PM ----------

Koruma demirinin dışında
- ön, arka çamurluk
- yakıt tankı
- akü hizzasındaki sağlı sollu kapaklar
- ön, arka koltuk
- beyin ve hava flitresi için olan sağlı sollu kromajlı kapaklar
- elimde mevcut ama 3-4 tane daha sinyal satın alabilirim virago serilerinin orjinal sinyali olması şartıyla

Bunları da yedeklemem gerek arkadaşlar, satan varsa...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
İzindeydim,bir müddettir yazamadım dostum,Geçen hafta Yamaha Yıldız ticarete gittim.Açop bakınca belli olacak ancak maksimum 1100 lira çıkar ancak beldeyama kapattı Japonya Yamaha ya devroluyor fabrika dediler ve 2 aydır kimsenin parça alamadığını ilettiler.Nekadar süreceği henüz netleşmedi dediler.Yamaha samura motorun verdiği fiyat bunun iki katından daha fazlaydı.
Bayram sonrası karar verip bırakıcam motoru hayırlısı ile Sen toparlamışsın bayağı.Hadi hayırlısı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst