Aynen o parça...
Onun arkasına sosis çanta takabilirim belki o yüzden o benim için rack kırması garip bir şey
Arkaya oturanlar gazı kokledıgımde tutunacak yer olmadığından yakınıyorlardı, takayım da sussun artçılarım, hem motoru boğmayacak hem de iş görecek bir şey bulmak gerçekten çok zor bu konuda. Bu parça hem motoru kaldırmaya calışırken tutacak bir yer ımkanı sunuyor (devrilme, bir yere yükleme), hem arkada oturanın sizin belinize ahtapot gibi sarılmasını gereksiz kılıyor hem de arkasındakı ufak desteği ile artçıyı yolculuk esnasında güvenceye alıyor, tüm bunları yaparken ben burdayım diye bas bas bağırmıyor da... hem mütevazi, hem iş gören...
yerim böyle demir parçasını o zaman ben :mrgreen:
Ben sana da araştırayım sahibi bilmez motoru üstünde almış o parçayla, bir kaç numara daha vardı yedeklediğim o Virago sahiplerinin birisinin telefon numarasını bulursam atayım sana abicim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 PM ----------
Aydın abi özel mesaj kutunu kontrol et, eğer makina satılmadıysa arayıp işi bitirirsin artık:rendeer: