Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kısa sissy bar buldum onu satın alacağım orjinal bir aksesuar, özetlersem rack - sissy bar karışımı bir şey.

70 - 80 lira o tutuyor
100 lira da konjektör
150 lira ön teker
30 lira sosis çanta
130 dolar fly screen
70 lıra da alt manıfold borusunun ustundekı kapağın onarımına gıdıyor

E yine bittim ben?

Hanim koss!!!!
Basliyor.
çekirdekleri de getir.


En sevdigim sahne burasi.
Gerilim dolu.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alacağım sissy bar bu...

big_15984441aor.jpg


big_15984441o9u.jpg



250 euroluk GIVI sissy bar ım var fakat yaklaşık 1.5 cm yamuk duruyor taktığımda, benden önceki sahibi motoru yatırınca sissybarı eğmiş:farao:

Bizde bu yuzden ne yapıyoruz?
Tabiki hoşgeldin yeni sissy bar partisi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 PM ----------

Hanim koss!!!!
Basliyor.
çekirdekleri de getir.


En sevdigim sahne burasi.
Gerilim dolu.:p
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Çok zor durumdayım gerçekten, her başım sıkıştığında mucizevi şekilde para bulup işimi görüyordum artık mucizelere de inanamıyoruz...
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
hocam konuyu heyecanla takıp edıyorum,fotograflardan bırınde custom chopper denemesı yapılmıs sanki,nedir bunun olayı?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
KEsinlikle tipsiz bir motor. Yamahanın en kötü modeli bana göre..Sen beğendikten sonra problem yok...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam konuyu heyecanla takıp edıyorum,fotograflardan bırınde custom chopper denemesı yapılmıs sanki,nedir bunun olayı?

Teşekkürler konuma gösterdiğin ilgiyle.O bir Virago 250. Arka maşası değiştirilerek chopper klasmanına girmiş bir alet gördüğünüz üzere. Eğer toparlayacak bir sahibi olsa Türkiye'de parmakla gösterilebilecek bir Virago olacaktı. Zamanında ben alacaktım fakat 250 cc deki tork ve ses beni tatmin etmiyor diye sonradan vazgeçmiştim. Makinaya dokunmak isteyenleri atolyemize götürebilirim incelersiniz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 PM ----------

KEsinlikle tipsiz bir motor. Yamahanın en kötü modeli bana göre..Sen beğendikten sonra problem yok...

1500 lük Intruder a racinglerden geçtiniz siz heralde? :)
Tipsizlikten çok çizimindeki klasik hatlar hoşunuza gitmeyebilir nitekim bu cruiser motorların bir çoğunda mevcut.

Anladığım kadarı ile motorunuz bundan...

2111073_1.jpg


Bu aletin tasarımlarının hangi motorlardan nasıl tasarlandığı hakkında bir fikriniz var mı?

Yamaha'nın size göre en kötü modeli olan bu motosiklet hava soğutmalı ve şaftlı aktarma sistemine sahip V motoruyla tam bir amerikan cruiser'ı kopyasıdır. Bu aletin tasarımlarını beğenmezsiniz eyvallah ancak Yamaha'nın en kötü modelidir derseniz ben ve bir çok kişiyi gülmekten feci şekilde can verdirip büyük bir katliamın başındaki isim olursunuz.


Ben istediğim modifikasyonlara sahip oldskool bir mobylette'e de binerim, bir racing'e de, bir enduro'ya da, bir touring'e de...

Mesleğim gereği her birini döneminin tasarımcıları ve yapılış amaçlarına göre inceler ona göre yorumumu yaparım. Size de tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Teşekkürler konuma gösterdiğin ilgiyle.O başka bir siteden alıntı dostum, Virago 1100 ü lowrider bir makinaya çevirmişler. turkchopper.com sitesinde motor ile ilgili ayrıntılar mevcut.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 PM ----------



1500 lük Intruder a racinglerden geçtiniz siz heralde? :)
Tipsizlikten çok çizimindeki klasik hatlar hoşunuza gitmeyebilir nitekim bu cruiser motorların bir çoğunda mevcut.

Anladığım kadarı ile motorunuz bundan...

2111073_1.jpg


Bu aletin tasarımlarının hangi motorlardan nasıl tasarlandığı hakkında bir fikriniz var mı?

Yamaha'nın size göre en kötü modeli olan bu motosiklet hava soğutmalı ve şaftlı aktarma sistemine sahip V motoruyla tam bir amerikan cruiser'ı kopyasıdır. Bu aletin tasarımlarını beğenmezsiniz eyvallah ancak Yamaha'nın en kötü modelidir derseniz ben ve bir çok kişiyi gülmekten feci şekilde can verdirip büyük bir katliamın başındaki isim olursunuz.


Ben istediğim modifikasyonlara sahip oldskool bir mobylette'e de binerim, bir racing'e de, bir enduro'ya da, bir touring'e de...

Mesleğim gereği her birini döneminin tasarımcıları ve yapılış amaçlarına göre inceler ona göre yorumumu yaparım. Size de tavsiye ederim.

Yamaha nın bu modelini beğenmemek ile kötü model arasında bir fark yok bana göre; beğenmediğime göre kötü demek ki benim açımdan....Görüntüsü klasik çizgimi yoksa modern bir tasarım mıdır belli değil... Bu nedenle yamahanın yapmış olduğu kötü bir tasarım. Dediğim gibi senin beğenmiş olman önemli dedim aslında...Bu arada Racing motorlardan hoşlanmadığım gibi .. adam gibi Racing Motor kullanmayanlarda acaip gıcığım..Kendimi bildim bileli chopper cruiser kullandım.

Motor Tasarımcıların ve yapılış amaçlarının ne olduğu çok da önemli değil.Konseptlerin ne olduğunu biliyorsan ve kendi amacın için ne yapacağını biliyorsan ve en önemlisi felsefesini kendine göre yorumlayabiliyorsan motora niçin bindiğini..yemişim tasarımcının yapılış amacını bilmem nesini bu çokta önemli değil.
sürüşten keyif alıyorsan rahatsan, ve motoruna güveniyorsan gerisi boş.Ben sadece Yamahanın bu motor da KONSEPTİNİN ve dizaynının kötü olduğunu belirtmek istedim o kadar..Beğenen beğenir saygım sonsuz..ama ben beğenmiyorum hepsi bu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlamaya çalışıyorum sizi de, benimkisi biraz aldığım eğitim ile de alakalı tabi. Umarım size altımdaki motora yaptığınız yorumlardan ötürü gıcık olduğumu falan düşünmezsiniz biraz komik bir dil ile takılıyorum ben öyle, sanırım yorumlarınızı yaparken 16 sayfanın bir çoğunu gezmemişsiniz ve tam olarak neci olduğum hakkında bir fikriniz yok.

Motoru beğenmeseniz de yine de boş vakitleriniz de size tavsiyem şöyle bir dolanın sayfalarda... Yeniden tekrar ediyorum ben yüz yüze tanışmamış olduğum birine asla kıl olmam motor hakkında istediğinizi söyleyebilirsiniz bana, hatta ara ara konuya girip bu motorun şurası da çirkin diyebilirsiniz saygı ile karşılarım fakat bana o yukarda dediğiniz "yemişim tasarımının yapılış amacını" dediğiniz şeyi öğretiyor Türkiye'nin en iyi akademisyenleri, tasarımcıları...:) Bu yüzden bende istemsiz olarak kötü denilen şeyin neden kötü olduğunu tartışma gereksinimi bolca bulunuyor.

Muhtemelen benden büyüksünüzdür eğer saygısızlık ettiysem kusruma da bakmayın.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Anlamaya çalışıyorum sizi de, benimkisi biraz aldığım eğitim ile de alakalı tabi. Umarım size altımdaki motora yaptığınız yorumlardan ötürü gıcık olduğumu falan düşünmezsiniz biraz komik bir dil ile takılıyorum ben öyle, sanırım yorumlarınızı yaparken 16 sayfanın bir çoğunu gezmemişsiniz ve tam olarak neci olduğum hakkında bir fikriniz yok.

Motoru beğenmeseniz de yine de boş vakitleriniz de size tavsiyem şöyle bir dolanın sayfalarda... Yeniden tekrar ediyorum ben yüz yüze tanışmamış olduğum birine asla kıl olmam motor hakkında istediğinizi söyleyebilirsiniz bana, hatta ara ara konuya girip bu motorun şurası da çirkin diyebilirsiniz saygı ile karşılarım fakat bana o yukarda dediğiniz "yemişim tasarımının yapılış amacını" dediğiniz şeyi öğretiyor Türkiye'nin en iyi akademisyenleri, tasarımcıları...:) Bu yüzden bende istemsiz olarak kötü denilen şeyin neden kötü olduğunu tartışma gereksinimi bolca bulunuyor.

Muhtemelen benden büyüksünüzdür eğer saygısızlık ettiysem kusruma da bakmayın.

Estağfirullah
..Yanlış anlama ..aradaki sayfaları okumadığım doğrudur. Sakın seni eleştirdiğimi falan sanmanı istemem .Aksine büyük saygı duyuyorum.Öellikle de tasarrım konusunda.Bizde az da olsa tasarım ile ilgili çalışmalarımız oluyor. en azından airbrush çalışması yaptığımızdan ister istemez tasarım düşünmek ve yaratıcı olmak durumundayız.fakat benim eleştirim Yamahanın bu motoru ile ilgiliydi. Kesinlikle senin düşüncelerine bir saldırı değildi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam abicim, bende "master" marka kit ile uğraşıyorum fakültede airbrushla ancak karakalemdeki desen kalitemi airbrushda oturtasıya kadar ciddi bir projeye brush'ı hiç katmamayı dusunuyorum su an.Bildiğin üzere çok büyük titizlik, gözlem ve pratik gerektiriyor iyi bir aşamaya gelmek airbrush'da. Arasıra konuya girip sataşmayı unutma, sevgiler...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Tamam abicim, bende "master" marka kit ile uğraşıyorum fakültede airbrushla ancak karakalemdeki desen kalitemi airbrushda oturtasıya kadar ciddi bir projeye brush'ı hiç katmamayı dusunuyorum su an.Bildiğin üzere çok büyük titizlik, gözlem ve pratik gerektiriyor iyi bir aşamaya gelmek airbrush'da. Arasıra konuya girip sataşmayı unutma, sevgiler...

eyvallah kardeşim..

Bu arada buraya dabi göz a t derim. Eleştirilerini beklerim...

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/46688-foto-realistik-airbrush.html

Ohh. az önce tüm sayfaları okudum... bir günlük gibi yazmışsın yaptıklarını..doorusu helal olsun diyorum sana .. devam...devam..sayende bizde bişiler kapıyoruz ...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotorealistic airbrush...:)
Sana ait olmayan yabancı sitelerden koyduklarını daha önce de gördüm hala o kadın portresinin üzerindeki işçiliği çözebilmiş değilim insanlar kendilerini ne kadar geliştiriyorlar.

Ülkemize dönüp bakıyorum birde, eline bir tabanca alan herkes airbrush sektörüne dalıyor, ortaya çıkan işleri görüyoruz sonra...

T'yi çok güzel etüd etmişsin ellerine sağlık abi, Batur Osmanağaoğlu'nu tanıyorsundur belki (TT custom), ben de ondan bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum fakat şu sıralar yaz okulundaki derslerim yüzünden gidemiyorum yanına bir türlü... Artık kışın güzel bir çalışma temposuyla başlarım ben de desenlerimde airbrush kullanmaya...

Batur abinin uyguladığı, fotorealistic'le pek alası yok ama hoş bir tema bu da...:)
1229174761.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
İanan 22 yıllık ressamım. Air brushı elime aldığımda çöpoten adam çizememiştim.Delirmiştim yapamıyorum diye. Ama azimle insan neleri başarıyor.' yıl boyunca araştırdım. Yöntemler teknikler vs. vs. şimdi ise yapıyorum . hemde büyük bir keyifle. Okadar dökümanım olduki bu konuda kitap bile yazmaya başladım. Yayıncı firma bulursam bunu bir kitap haline dönüştürmeyi planlıyorum.
Adam gibi airbrush öğreten bir kitab.. hayırlısı.. Bu arada Türkiyede Çockun Şakre üzerine airbrushcı tanımıyorum..Baturu da biliyorum.. hikayesinide çok yetenekli biri..Usta biri.
Ve dediğin gibi önüne gelen şimdi Airbrush yaptığını sanıyor. Millete buna kanıyor ya buna illet oluyorum..

Buda biraz eğitici olamsı bakımından hazırladığım bir Topicti..

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/36171-airbrush-teknikleri.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Verdiğin linkleri detaylı şekilde inceliyorum, paylaşabildiğin tüm verileri koyabilirsin abi hepsi önemli benim için. Herkesin ben airbrushçıyım demesinden duyduğum rahatsızlığı desenlerimde ve airbrushımda gösterdiğim titizlikle cevaplamak en doğrusu olacaktır bu yuzden gece gunduz pratik yapmaya ıhtıyacım var.

Öte yandan Midnite ın basına gelen airbrush faciasına buradan bakıp gece gece biraz gülebilirsiniz buyrun:

http://www.blackmidnite.com/midnite_main.htm

bu motor sonradan bobber yapıldı, indian far takıldı ve bır kac ufak modıfıkasyon ıle daha da guzellestırıldı son halı bu ılanda mevcut..

http://www.sahibinden.com/ve_midnite_satilik-45WQQaXQQ14483637WQQpXQQdisplayitem&keyword=midnite
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Verdiğin linkleri detaylı şekilde inceliyorum, paylaşabildiğin tüm verileri koyabilirsin abi hepsi önemli benim için. Herkesin ben airbrushçıyım demesinden duyduğum rahatsızlığı desenlerimde ve airbrushımda gösterdiğim titizlikle cevaplamak en doğrusu olacaktır bu yuzden gece gunduz pratik yapmaya ıhtıyacım var.

Öte yandan Midnite ın basına gelen airbrush faciasına buradan bakıp gece gece biraz gülebilirsiniz buyrun:

http://www.blackmidnite.com/midnite_main.htm

bu motor sonradan bobber yapıldı, indian far takıldı ve bır kac ufak modıfıkasyon ıle daha da guzellestırıldı son halı bu ılanda mevcut..

http://www.sahibinden.com/ve_midnite_satilik-45WQQaXQQ14483637WQQpXQQdisplayitem&keyword=midnite

Midnight manyak olmuşş.. Keşke .Alev deseni için bana getirseymiş... :))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
midnite satılık mı? Sahibi ile konuşmuştum 10.000 tl ye mal ettim demişti... Ucuza gidiyor...

Malesef Devrim abi...
İleride benim almak istediğim Kawasaki vn800 drifter (indian replica) dan almak istiyor sahibi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 AM ----------

Midnight manyak olmuşş.. Keşke .Alev deseni için bana getirseymiş... :))))

Görüyorsun işte bu alev desenlerini atan bir insan ve bir atolye var, Türkiye'de airbrush sektörü...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bu konuda sana katılıyorum.. HEr eline airbrush alan airbrushcı olamaz..ama bu doğal..şimdi trend oldu ya..Türkiye de daha yeni yeni Airbrush tanımaya başladılar.Millet bi böyle canı yanacak ki, asıl bu işi yapanları arayıp bulacak. Avrupada ve diğer ülkelerde de bu süreç böyle olmuştur.Zaman meselesi..

Buarada eğer Airbrush ile ilgili bilmek istediğin yöntem ve teknik varsa özel mesajına benden her türlü biilgi ve paylaşımları alabilirsin..Bu konuda sana yardımıcı olurum..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satın alma sebebim Indian Chief replica'sı olmasından ötürü olur zaten. Gerçek bir Indian'a binmek günümüz Türkiye'sinde çok zor. VN800 Drifter çok başarılı ve kaliteli bir taklit.

Ayrıca fiyatları da Türkiye'de pek popüler olmadıklarından ötürü uygun,

http://www.sahibinden.com/gercek_drifter-20WQQaXQQ15030915WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/drifter_-74WQQaXQQ7470407WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/otomobil_takasli_kawasaki_drifter-26WQQaXQQ15136253WQQpXQQdisplayitem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konuda sana katılıyorum.. HEr eline airbrush alan airbrushcı olamaz..ama bu doğal..şimdi trend oldu ya..Türkiye de daha yeni yeni Airbrush tanımaya başladılar.Millet bi böyle canı yanacak ki, asıl bu işi yapanları arayıp bulacak. Avrupada ve diğer ülkelerde de bu süreç böyle olmuştur.Zaman meselesi..

Buarada eğer Airbrush ile ilgili bilmek istediğin yöntem ve teknik varsa özel mesajına benden her türlü biilgi ve paylaşımları alabilirsin..Bu konuda sana yardımıcı olurum..:)

Sağol abi, ara ara yazarım sana, ne kadar çok şey öğrenirsem kârdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 AM ----------

Aslında uygun sayılmaz ;) 2000 model 10.000 TL üstü, çok tutulan Dragstar ı 2005 üstünü pazarlıkla 10.000 e bulmak mümkün, vergi avantajıda cabası :)

Ama ülkemizde doğru düzgün bulunmayan bir motordan bahsediyoruz Devrim abi::saad::

Eğer temiz bakılmışsa iki motor arasındaki 7-8 yıllık yaş farkı beni pek alakadar etmez ama söylediğin şey galerici mantığı ile düşünürsek doğru bir mantık. 99' modele 10 lira vereceğine 05' modele 10 lira verir bir çok kişi. Genel olarak bakıldığında, metal yorgunluğu, kromaj ve benzeri aksamların diriliği,kronik problemlerin yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlaması anlamında seçilmesi gereken de 05' model olan dragstar'dır tabiki. Fakat benim gibi motorun tasarımını daha çok önemseyen kişiler drifter ı seçecektir ve burnu b.ktan kurtulmayacaktır. Çünkü dragstar ve virago nun bile doğru düzgün parçası bulunmazken bir avuç olan drifter ı TR de uzun süre yürütmenin tek yoluda bakımlarını milim aksatmadan titizlikle binmekten geçiyor.

Bu arada drifter'ı 10 binden daha ucuza kapatabiliriz ::shifty2:

benim söylemek istediğim şey "TR de pek olmayan bir motora göre fiyatı uygun", yoksa diğer türlü tabiki dediğin gibi.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar akşamına kadar Antalya ya gidiyorum motorum ve konum burada kalıyor, size emanet, iki gün yaşatın konuyu,görüşürüz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay be süper yaşatmışsınız helal:mrgreen:

Antalya'da motor kiraladım 2 gün hiç üstünden inmediğim honda beat ve dökülen yamaha bws ye çok teşekkür ediyorum.

Motorumu goturemedıgım ıcın hıc bu kadar acı cekecegımı tahmın etmezdım:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst