Yamaha Tenere ile ilgili bikaç soru ( Diğer motorlarla da ilgili)

Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Bugün 97 model bir Yamaha XTZ 660 Tenere aldim. Vitesli motora acemi oldugum
için trafiğe kapalı alanda biraz bindim. Alet gaza normal yüklendiğimde tekliyor ve
rölantisi 2500 devir civarinda. Rölanti için fazla yüksek deil mi bu
rakam.Ayrica motora 10 dakika bindikten sonra büyük bir ısı yayiyor.
Bacaklarim ısınıyor bu ısıdan. Hatta karanlıkta motorun egzost çıkış
borusunun 5-10 santimlik kısmı kızarıyor. Bu normal mi acaba ? Bu işten
anlayanlarin cevaplarini bekliyorum. Biraz moralim bozuldu çünkü bu
olaylara..
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Arkadaşım hayırlı olsun, Çok anlamam teknikten ama umarım bi problem yoktur, birazdan ustalar düşerler, onların yardımı dokunur umarım.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Akşam motorcu bir arkadaşa götürücem iyice elden geçirsin aleti diye. Umarım büyük bir problem deildir çünkü bütün paramı bu motora verdim ve daha verecek 5 kuruşum kalmadı.Bu arada cevaplar için saolun arkadaşlar.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Sorun öncelikle rölanti devrinde. Karbüratör ayarlanacak. Egzoz'un aşırı ısınması 2 nedene dayandırılabilir.

1.Fakir besleme sebebiyle alet yüksek hararet yapıyor. (Rölanti devrinin yüksekliği, tekleme gibi nedenler bu konu üzerine yoğunlaştırıyor.

2.Soğutma sistemi diyecem ama şüpheliyim çünkü manifoldu kızdıracak kadar bir hararette suyun kaynadığını görmeniz gerek.

Aracın iyi bir elden geçmesi şart arkadaşım. Umarım büyük bir sorun çıkmaz.

Görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst