- Katılım
- 14 Tem 2005
- Mesajlar
- 272
- Konu Yazar
- #1
Bugün 97 model bir Yamaha XTZ 660 Tenere aldim. Vitesli motora acemi oldugum
için trafiğe kapalı alanda biraz bindim. Alet gaza normal yüklendiğimde tekliyor ve
rölantisi 2500 devir civarinda. Rölanti için fazla yüksek deil mi bu
rakam.Ayrica motora 10 dakika bindikten sonra büyük bir ısı yayiyor.
Bacaklarim ısınıyor bu ısıdan. Hatta karanlıkta motorun egzost çıkış
borusunun 5-10 santimlik kısmı kızarıyor. Bu normal mi acaba ? Bu işten
anlayanlarin cevaplarini bekliyorum. Biraz moralim bozuldu çünkü bu
olaylara..
için trafiğe kapalı alanda biraz bindim. Alet gaza normal yüklendiğimde tekliyor ve
rölantisi 2500 devir civarinda. Rölanti için fazla yüksek deil mi bu
rakam.Ayrica motora 10 dakika bindikten sonra büyük bir ısı yayiyor.
Bacaklarim ısınıyor bu ısıdan. Hatta karanlıkta motorun egzost çıkış
borusunun 5-10 santimlik kısmı kızarıyor. Bu normal mi acaba ? Bu işten
anlayanlarin cevaplarini bekliyorum. Biraz moralim bozuldu çünkü bu
olaylara..