- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Hararet göstergesi oldu bir motorumda ilk kez. Gözüm sürekli orada, birde yakıt deposunda. Bana göre pekte fakir karışımı atmıyor. Benzini içiyor. Genede basacam ben
l:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
435km oldu alet. İlk bakım ve rodajını yağmurlar gelmeden bitirirsem çok iyi olacak. Yağmurlar başladığında sürermiyim bilmiyorum. Sıkıldım çünkü sırılsıklam işe gitmekten veya 3 tane yağmurluk giyip çıkartmaktan...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
435km oldu alet. İlk bakım ve rodajını yağmurlar gelmeden bitirirsem çok iyi olacak. Yağmurlar başladığında sürermiyim bilmiyorum. Sıkıldım çünkü sırılsıklam işe gitmekten veya 3 tane yağmurluk giyip çıkartmaktan...