Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hararet göstergesi oldu bir motorumda ilk kez. Gözüm sürekli orada, birde yakıt deposunda. Bana göre pekte fakir karışımı atmıyor. Benzini içiyor. Genede basacam ben :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

435km oldu alet. İlk bakım ve rodajını yağmurlar gelmeden bitirirsem çok iyi olacak. Yağmurlar başladığında sürermiyim bilmiyorum. Sıkıldım çünkü sırılsıklam işe gitmekten veya 3 tane yağmurluk giyip çıkartmaktan...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
731 yada 734km oldu. 7k devir'i geçmemeye özen gösteriyorum. Ara ara mecburiyetten 8,5k'lara gelmek durumunda oluyorum arkamdan atlılar kovaladığı için. 7k devire kadar olduğunu sandığım titreşim azaldı yada ben doğru oturmaya başladım yavaş yavaş.

1000km bakımına sokup bir 600km de 8,5k devirlerde sürebileceğim için accık kendimi rahatlamış hissediyorum. Sollamalar daha kolay olabilecek. 1600km sonrasını yağmursuz havada görürsem gene yazarım.

Pilot road 4 ler ile ön 120 arka 160; ortalama 3,5lt/100km verisine sahip motor. Bunu da belirtmek istedim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
731 yada 734km oldu. 7k devir'i geçmemeye özen gösteriyorum. Ara ara mecburiyetten 8,5k'lara gelmek durumunda oluyorum arkamdan atlılar kovaladığı için. 7k devire kadar olduğunu sandığım titreşim azaldı yada ben doğru oturmaya başladım yavaş yavaş.

1000km bakımına sokup bir 600km de 8,5k devirlerde sürebileceğim için accık kendimi rahatlamış hissediyorum. Sollamalar daha kolay olabilecek. 1600km sonrasını yağmursuz havada görürsem gene yazarım.

Pilot road 4 ler ile ön 120 arka 160; ortalama 3,5lt/100km verisine sahip motor. Bunu da belirtmek istedim.

7k devirde 3,5 lt çok makul bence, o kadar da abartıldığı kadar yakmıyor sanırım.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
fabrika çıkış 11-14 diye biliyorum.
motosikletin ayarlarını değiştirmişsin.

meraktan soruyorum;
aerodinamikte ya da blokta bir sorun olmaz mı?
vidalara, tekeri taşıyan demire, belki motor bloğuna, ya da ne bileyim direksiyona daha fazla baskı olmuyor mudur?
araba değil bu sonuçta, rüzgar çok daha önemli, karoserin bütünlüğü çok önemli.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Jant kaldırıyor. Bir yerede sürtmüyor. Virajlarda yatmıyormuş, kalkmıyormuş gibi gelebiliyor başlarda fakat sonradan alışıyorsun. 2bar daha fazla hava basıp yoluna devam ediyorsun. Elimde pilot road 4 vardı çıkma. Çöpe mi atsaydım? :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
855km de ilk bakımına sokayım mı? Yoksa 1000km’leri bekleyeyim mi? Ben günde neredeyse 100km sürüyorum. Ondan dolayı kararsızım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

Ayrıca şu 1600km rodaj meselesi bitsin. Vuracağım kırbacı. Bakalım kaç yakacak? Gerçi haftaya İstanbul full yağmurlu gözüküyor :pr:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Abi diyorum size abartı bir yakıtı yok diye.Vatandaş 2 vitesten çıkmıyor sonra 8-9 lt yakıyor oluyor :)
:

7k rpm de usul usul 110-115 arasi 3.5-3.7 yakiyor..

Esasinda mt25 torkunu alt devirde verse kebap olacak..

Gaz koluna limitör şart..

Abaninca Cb250R da yakar..çinli 150lik te...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
İki silindir 250cc nin torkundan ne olacak, fincan kadar pistonlar vızılayıp duruyor.:)
Tek olsa neyse.
250cc de çift silindir şehirde, sıkışık trafikte pişmanlıktır.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Açıkçası çokta sıkıntı yaratmadı bana. Güzel güzel gidiyorum. Sıkıntı kavşaklarda oluyor. Hızlanmam gerekiyor ama rodajdan dolayı atraksiyonları ayarlamak sükuneti yaratıyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben bir daha tek silindir kullanırsam kendimi boğazlardım. Honda fan’ıyımdır ama tek silindir sevdası yüzünden Yamaha aldım. Birde ucuza geldi bu gözümde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yerine göre kullanıyorum karma 4.4 litre yakıyorum.2 3 kere falan 0 ladım ortalama tüketimi hep bunu tutturuyorum istemsiz olarak.tutupta 2. viteste 60 70 ile gidersen şaşırmicaksınız tüketime.yani full depo 230 km küsür gidiyor ve ışık al uyarısı çıkıyor r25 için.cbr ile aynı hızda seyrederseniz 0.2 0.3 litre çok yakarsınız eğer basarsanız cbr 4 yaksa bunla 6 litreyi görmek mümkün.kısaca bana göre makul yakıyor
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
yerine göre kullanıyorum karma 4.4 litre yakıyorum.2 3 kere falan 0 ladım ortalama tüketimi hep bunu tutturuyorum istemsiz olarak.tutupta 2. viteste 60 70 ile gidersen şaşırmicaksınız tüketime.yani full depo 230 km küsür gidiyor ve ışık al uyarısı çıkıyor r25 için.cbr ile aynı hızda seyrederseniz 0.2 0.3 litre çok yakarsınız eğer basarsanız cbr 4 yaksa bunla 6 litreyi görmek mümkün.kısaca bana göre makul yakıyor

r25 kullanıyorum 1 sene olucak yakında varsın yaksın ben çok memnunum motosikletimden zaten bakımlarının hepsini kendim yapıp herşeyinin ben takip ediyorum eksiğini fazlasını biliyorum yakıtına ilk aldıgım günden beri hiç dikkat etmeden kullandım ki beni hiç üzmedi yakıt konusunda başarılı bir motor bloğu var.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
910km’de ilk bakımına sokacağım. Akşam akşam mecburen bir yerlere gitmek zorunda kaldım. Yarın bakıma girmeye çalışacağım. Hadi hayırlısı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

Evet 920km’de ilk bakımına sokum aleti. Servis hafif hafif redline gelmeden zorla da açılsın dedi motoru. 8,4k’da sabitlemeye çalışsam da zaman zaman sollamalardan dolayı 9k’lara tırmanıyorum anlık. Bu motorda 120km/sa’da titriyor. Aynalardan arkası net görünmüyor. 7k max devir aralığı ile 3,5lt/100km ortalamasını tutturdum 920km’de. Merak ettiklerinizi sorun. Bu sayfayıda ben aktif tutacağım :thumleft:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ayna işi kolay herhalde; daha ağır topuzlar kullan bir de biraz daha ağır aynalarla değiştir düzelir diye düşünüyorum. Hayırlı olsun, 1-2 haftaya redline'larsın artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Gidon yükseltme ve geri çekme aparatı alıp montajında araya titreşim emici bir malzeme de kullanabilirsin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şimdilik orijinalinden şaşmayacağım. Zaten yağmurlar geliyor pek elleşmem motora. Bugün yamahanın indirimleri ile ilk bakımına 233₺ ödedim. Maşallah sağlam geçiriyorlar. Yanıma bir cb250r geldi ışıklarda. Mt’ye halen bir saygı mevcut :queen:

160 tabanlarla apex kaçıyor. Büyütmeye gazlananlar iyi düşünsün. Silivri’de yakıt ortalamasını sıfırladım. Beylikdüzü’ne geldiğimde 4.2lt/100km gösteriyordu. 110-130km/sa ortalamasında seyrediyordum. Demekki yeni kasalarda 3,5lt/100km yakalamak zor değil.

Yazmaya devam edeceğim sürdükçe :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bana çok uygun geldi bakım fiyatı; benim motorda hava ve yağ filtresi + Motul 7100 + fren ve debriyaj kablo yağlama işine servis 550TL aldı Temmuz'da. 250TL tutsa öpüp başıma koyarım. Neyse ki anca 6-7 ayda bir geliyor bakımı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Alışırsın bence lastiklere, benzer dingil açıklığı ve kaster açısına sahip başka motorlarla 120/160 kaçırmıyorsa bunda da kaçırmaz. İstersen amortisörlerin tepesinden 1cm kadar yukarı al mesela? (Doğrusu: Lastiklerin motoru ne kadar yükselttiğini hesap et, ona göre şasiyi aynı açıya getir.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst