Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş ya.Çift silindir titrememesi lazım.Belki titreyen motora çok alıştın sana titriyormuş gibi geliyordur.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
aynen bi arkadaşta var önümde patlattı bi kere bomba gibi patlıyor güzel hoşuma gidiyo benimde :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ya oturuş pozisyonu bana göre eğik geliyor. İster istemez baya bir abanıyorum gidona. Omunda etkisi olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende pulsardan sonra r25 alınca titriyormuş demiştim ama rodajdan sonra yağ değiştirince ciddi ciddi azalmıştı.birde evet oturuş şeklinden fazlaca farkında olmadan abanıyor da olabilirsin.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
http://cycle-ergo.com dan baktım şimdi; eğer MT-125 ile aynı kalıptaysa bayağı bir eğilmek istiyor; benim ölçülerime göre CB500F'te 8 derece eğilmek lazım derken MT-125 için 18 derece diyor!!!
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Açıkçası dik durmak için sol elimi bacağıma koyuyorum. İdare ettiği yere kadar gitsin.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Motoron Alişan Fidan bugün Honda CB250R inceleme videosu atmış ve aleti beğenmiş. (Zincir sesi problemiyle vites göstergesi olmaması hariç bir olumsuzluk belirtmemiş...), bunu mu alaydın acep? Titremiyor diyor. Ben pazarda bir 250 için olsaydım bunu alırdım herhalde; Honda'lara bir zaafım var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Amortisörler iyi, tüketim iyi, ABS var, full LED aydınlatma var, lastik boyutları 120/160 takılabilir (110/150)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Esasen bende Honda fan'ıyımdır ama kimse bana tekrardan tek silindir motor aldırtamaz. 125-150cc scooter dışında. Ayrıyetten alıştım ben motora. Bugün Silivri'ye gittim geldim. Daha rahat ettim. O motorun gözümdeki tek artısı Abs'li oluşudur. Başkada artıya sahip değildir. Led far dışında :p

Benimde lastiklerim 120/160...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Şimdi titremiyorsa tek silindir tercihtir şehiriçinde; tork daha iyidir, zaten esnekliğini çok övdü. ABS + LED aradaki 5.000 farka değer. Şehirdışı için çift silindir mutlaka daha konforlu olacaktır.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aga hergün Beylikdüzü-Ortaköy yapıyorum. Sence pek şehiriçi mi kullanıyorum? :p

Benim sorunumun çözümü; pulsar ayak peg'leri. Birde belki uzun yol için gidon yükseltme fakat yükseltmeyeceğim :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Değerlere baktım da Yamaha beygirde 10hp, torkta da 3,3Nm koyuyor. Yalnız Honda'nın maks. tork 2.000dd daha erken geliyor. Tipik Honda; daha ömürlü ve sakin kullanıma yönelik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Evet, senin güzergâh için MT-25 daha uygun gibi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Honda az yakıyor iştede Yamaha kudurmaya daha müsait. Ha sorarsan ne kadar kudurursun? Orasıda tartışılır. Şuanki ortalama 3,6-3,5 arasında gidip geliyor. Anlaşılan pek ekonomik olmayacak gibi :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benim 500'lükle aynı yakıyorsun, ama ben pek kudurtan biri değilim; E5'te işe gidiş geliş saatinde ne kadar kudurtabilirsin ki?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
E5'te yol kenarında servis bekleyen hatunların eteklerini havalandırmışlığım var :p Şimdi bende yavaş kullanıyorum zaten. Hem Abs yok hemde çakarlarım yok. Daha da takmam zaten. Patlayan bir egzoz olsa ama çok renkli olur sabah işe gidişlerim :pl:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yahu sen kuşlarla bir kalkıyorsundur, benim saatlerde artık kalabaya çalıyor :) yoksa tatil zamanları işe E5'ten 18dk gitmişliğim ve 20dk'da dönmüşlüğüm de var (20km), mahalle araları da bol...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Saat 7.00'da çıkınca geç kalmamak için fırlıyordum. Şimdilerde 6.00 gibi çıkıyorum evden. Hem rodaj münasebetinden hemde basmak istemiyorum pek. Lakin 1600 km geçtikten sonra o red'line ışığını en az 2000km'ye kadar hiç düşürmem. Bilemiyorum belki 2500km'ye kadar da sürdürebilirim. Sağır motorlardan nefret ediyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Saat 7.00'da çıkınca geç kalmamak için fırlıyordum. Şimdilerde 6.00 gibi çıkıyorum evden. Hem rodaj münasebetinden hemde basmak istemiyorum pek. Lakin 1600 km geçtikten sonra o red'line ışığını en az 2000km'ye kadar hiç düşürmem. Bilemiyorum belki 2500km'ye kadar da sürdürebilirim. Sağır motorlardan nefret ediyorum.

Düz yolda 6.000Rpm 6.viteste de tam olarak kaç km/h yapiyor?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
2017 model enjeksiyonlu bir motorda sağır kalma diye bit şey olmaz yahu; zaten hava:yakıt oranı bayağı bayağı yüksek onların (hava çok yakıt az), fakir çalışıyor motorlar. Dikkat et aşırı ısınmasın (fakir karışım yüksek ısı yapar...)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst