- Katılım
- 19 Kas 2017
- Mesajlar
- 2,187
Rodajdayımr:
Yanaşmayın bana 1600km’yi geçmeden :salut:
sen 1 haftada yaparsın o yolu gibime geliyor :cherry:
Rodajdayımr:
Yanaşmayın bana 1600km’yi geçmeden :salut:
Saat 7.00'da çıkınca geç kalmamak için fırlıyordum. Şimdilerde 6.00 gibi çıkıyorum evden. Hem rodaj münasebetinden hemde basmak istemiyorum pek. Lakin 1600 km geçtikten sonra o red'line ışığını en az 2000km'ye kadar hiç düşürmem. Bilemiyorum belki 2500km'ye kadar da sürdürebilirim. Sağır motorlardan nefret ediyorum.