Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
20
Teşekkürler kardeşim ekipman almıştım mont kask eldiven orta halli,
Dizlikte aldık bu olaydan sonra şu an için bir problem yok 70 i hiç geçmedim oda kısa bir süre kendi kendime söz verdim trafikte agresif kullanmıycam ve ne kadar tecrübeli olursam olayım yasal hız sınırları içinde kullanmaya özen göstericem 90 ı geçmem büyük ihtimalle :)) benimki bir tutku hırs değil yani.
Zaten işim gereği araçla yeteri kadar hız yapıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Sevgili kardeşim benim size tavsiye verecek ne bilgim nede tecrübem var, burda yıllardır motor kullanan arkadaşlar var onlar daha çok yardımcı olurlar.
Ama benim fikrimi soracak olursan başlangıç için olabilir tamamen kendi açımdan söylüyorum benim boyum 1.90 kilo 95 yani az çok motorun ağırlığını tolere ediyorum ve otokontrolüm iyidir.
Dersenki ben heyecan yapmam trafikte sinirlenmem her zaman karşımdaki araçların yapacakları hataları önceden süzüp ona göre tebdir alırım ve 250 cc 36 beygir motor almışız hakkını verelim tarzda düşünürsen hiç düşünme derim.
Ancak aldıktan sonra eğitim Alman alamayacak durumdaysan tecrübeli bir arkadaşından yardım Alman ve trafiğe çıkmadan boş bir alanda çalışman gerekir
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Teşekkürler kardeşim ekipman almıştım mont kask eldiven orta halli,
Dizlikte aldık bu olaydan sonra şu an için bir problem yok 70 i hiç geçmedim oda kısa bir süre kendi kendime söz verdim trafikte agresif kullanmıycam ve ne kadar tecrübeli olursam olayım yasal hız sınırları içinde kullanmaya özen göstericem 90 ı geçmem büyük ihtimalle :)) benimki bir tutku hırs değil yani.
Zaten işim gereği araçla yeteri kadar hız yapıyorum :)

Abi o yanılgıya düşme. Yeri geliyor ve 130-140'lara çıkmak zorunda kalıyorsun. Arkadan beyaz dizel passat yardırınca kendini atacak yer arıyorsun. Naçizane tavsiyem hiç olmadı 1günlük olan yamaha riding academy'e katıl veya vaktin varsa honda'nın GS eğitimlerine bir göz at.

Motosiklet yapısal itibari ile arabalardan çok farklı.

NOT:Kesinlikle ve kesinlikle lastiklerini hemen değiştir. Bu işin şakası yok. O lastiklerle hiçbir koşulda o motoru bu tecrübe ile sürmeye çalışma!..
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Kapı duvar olmuş bu motorun sahipleri...

:) Hafız motorun rodajını bir bitir. Bakımda civata vs kontrol et. Yine sık kullanacağın devir aralığında titreşim var ise pek yapabilecek bir şey yok. Sonra duruma göre şeytani vesveselerimi vereceğim. :pl:

Sakarya'ya gittik bir dilime dolandı hemen hafız lafı..
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Teşekkürler kardeşim ekipman almıştım mont kask eldiven orta halli,
Dizlikte aldık bu olaydan sonra şu an için bir problem yok 70 i hiç geçmedim oda kısa bir süre kendi kendime söz verdim trafikte agresif kullanmıycam ve ne kadar tecrübeli olursam olayım yasal hız sınırları içinde kullanmaya özen göstericem 90 ı geçmem büyük ihtimalle :)) benimki bir tutku hırs değil yani.
Zaten işim gereği araçla yeteri kadar hız yapıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Sevgili kardeşim benim size tavsiye verecek ne bilgim nede tecrübem var, burda yıllardır motor kullanan arkadaşlar var onlar daha çok yardımcı olurlar.
Ama benim fikrimi soracak olursan başlangıç için olabilir tamamen kendi açımdan söylüyorum benim boyum 1.90 kilo 95 yani az çok motorun ağırlığını tolere ediyorum ve otokontrolüm iyidir.
Dersenki ben heyecan yapmam trafikte sinirlenmem her zaman karşımdaki araçların yapacakları hataları önceden süzüp ona göre tebdir alırım ve 250 cc 36 beygir motor almışız hakkını verelim tarzda düşünürsen hiç düşünme derim.
Ancak aldıktan sonra eğitim Alman alamayacak durumdaysan tecrübeli bir arkadaşından yardım Alman ve trafiğe çıkmadan boş bir alanda çalışman gerekir

Yanlış anlama tüm samimiyetimle yazıyorum.Sat o motoru 125 cc birşey al.Bindiğin motor belirli devirden sonra deliren birşey.Başlangıçda nekadar yavaş gitmeye odaklansanda biryerde o gaz kolunu sonunakadar çevireceksin.ALLAH muhafaza kontrolü zor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yanlış anlama tüm samimiyetimle yazıyorum.Sat o motoru 125 cc birşey al.Bindiğin motor belirli devirden sonra deliren birşey.Başlangıçda nekadar yavaş gitmeye odaklansanda biryerde o gaz kolunu sonunakadar çevireceksin.ALLAH muhafaza kontrolü zor.

Üstad haklisin esasinda,

Hee 45 yaşinda biri atraksiyon derdinde olmaz ama,yinede o gaz kolu bazen adami tahrik ediyor..

Arabada hiz yapmayi seviyorum demiş,4 teker ile 2 teker bir degil,250cc xmax veya inazuma tam olurdu..neyse hepimize kazasiz surusler..
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
20
Kardesim dedigim gibi genc degilim hele hiz meraklisi hic degilim kendi Özel aracimla seyahat ederken 100 ü gecmem ki zaten isim geregi diyede belirttim hiz yaptigimi:)
O Adrenalin bana yetiyor :)
Bende 125 cc lik dusunuyordum lakin kendimi bildigim icin 250 likte karar kildim alali 3 hafta oldu pismanda degilim simdilik.
Ama senin gorusunede saygi duyarim bizden tecrubelisin sonucta,
Ama su sonucu cikardimki sag eline soz geciremeyecekler icin dogru secim degil :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende araba ile 80’i geçmiyorum. Sabah E5 kenarından giderken bir bakıyorum araçların durduğu yerde 90ile gidiyor. Bence fazla kendine güvenmekte sıkıntı yaratıyor. Hiç yoktan rpm limit ışığını daha aşağılara ayarlaki gazlayıp gitmeyesin, farkında olmadan...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kıpraşım mavzusu hakkında edit yapmak istedim. Motorun 7500rpm den sonra 10000rpm'ye kadar can sıkan titreşimi, 10000rpm den sonra kesiliyor. Bu motoru alanlar hep gazladıkları için herhalde göze batmıyormuş. 1300km'ye gelince gazı biraz açayım dedim. 11000rpm'ye de geldim anlık ama kıyamayıp geri düşürdüm hızını. Acelem zaten yok. Kendi merakımı kendim gidermiş oldum. Lakin kaç lt yaktı die de bakmadım. Yağmurlar başlıyor gene. Bıraktım garaja. Paraya kıyıp kaskoda yaptırdım. Anahtarla bile çalınsa içim yanmaz.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Yazık ya motora, içim kıyılır benim o devirlerde.:)
6500 sonrası haram bana.:p
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla bende 7000rpm'yi geçmiyorum. Enteresan şekilde hoşumada gidiyor. Ne bilim kazadan sonra bende duruldum accık. Lakin 10000rpm'yi bulunca haydi gel gidelim der gibi gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Bu arada bu motor çok dikkat çekiyor ve yamaha’nın takip cihazı takarsan garantiden düşerim tehditlerine dayanamayıp kasko yaptırdım. Çalacak olan varsa buyursun çalsın. Paranoyak gecelere son!..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Walla bende 7000rpm'yi geçmiyorum. Enteresan şekilde hoşumada gidiyor. Ne bilim kazadan sonra bende duruldum accık. Lakin 10000rpm'yi bulunca haydi gel gidelim der gibi gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Bu arada bu motor çok dikkat çekiyor ve yamaha’nın takip cihazı takarsan garantiden düşerim tehditlerine dayanamayıp kasko yaptırdım. Çalacak olan varsa buyursun çalsın. Paranoyak gecelere son!..

Adresi vermemişsin ki nasıl çalalım, İstanbul guçuk bir yer değil goccaman şehir.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Adresi vermemişsin ki nasıl çalalım, İstanbul guçuk bir yer değil goccaman şehir.

İşin aslı genelde kapalı ve kameralı otoparklarda motor, dışarı çıkıncada gözümün önünde duruyor lakin sıkıldım. Görüş açımın dışında herkes şüphe uyandırıyor. 9taksit yaptım, kafam rahatladı. Vurduk gene kredi kartının dibine :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
7000'i geçmezsen ybr'den farkı kalmıyor ki motorun :pl:::pokey::

Farkı kalmaz olur mu? 3,5lt yakıyor gavur :p Şaka bir yana cidden aldığım hiçbir motorda 120-130 bandında stabil gidemedim. Hep bir titreşim aldım orada. Yoksa basmaya meyilli değilim :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

Bütün süprizi bozdun ama :)

Sözde bakıp bana titreşimin olup olmadığı aralıkları söyleyecektin :p
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
O kadar laf ettiğin NC 120-130'da gezinti modunda oluyor :) (tamam tamam hızlanması istediğin gibi olmayabilir tabi...)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hocam kaskoyu hangi firmadan ve ne kadara yaptırdınız özel değilse?

MRT sigortadan yaptırdım. İnternetten formu doldurdum, onlar beni aradılar. Otopark koşulu ve anahtarlı-anahtarsız die ayrım yapmadan direk çalıntıya karşı kaskolu dediklerinden, direk yaptırdım. Geçen motorum bir dallama yüzünden paramparça oldu :(

2000tl de ekipman kaskosu yaptılar. Nereden baksan 1 kaliteli kask parası. Az buz değil yani...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

O kadar laf ettiğin NC 120-130'da gezinti modunda oluyor :) (tamam tamam hızlanması istediğin gibi olmayabilir tabi...)

Aga benim devir saatimde fazla geliyor bana şuan. 15000rpm nedir yahu? :p bana 10000rpm yeter walla redline dahil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst