Yamaha Endonezya'da R25 ve MT-25 modellerini geri çağırıyor. Geri çağırmanın konusu radyatör hortumu ve debriyaj yayı değişimini kapsıyor.
kaynak
https://7leopold7.files.wordpress.com/2018/11/dee1ef30-cdc7-4fc5-b0b9-ada71b81ab87.jpg
https://racebikebitz.com/image/cach...015-2016-YAM-79-BU-Fitted-3-800px-800x800.jpg



2 sene önce ermox marka demir almıştım. arka yolcu tutamaçlarını sökmeden montajını yaptım. topcase cok fazla sallandığını farkedince transmisyon mili ile yolcu ayaklığına destekledim.
https://i.hizliresim.com/MVVm89.jpg
Yok ben tekniğe dedim. Bunun kuyruk çok kalkık ondan sakil duruyor ona bir şey demem... Benim motora gitti arka çanta hiç rahatsız etmiyor görüntüsü, faydası da saymakla bitmez. Çantasız işkence commuting.
Merhaba arkadaşlar bende bugün mt25 aldım
Rodajda devir kaçı geçmemeli
Ve şu Redline ışığını nasıl ayarlayabilirim mesala 6 devire
Daha 3-5 km anca sürebildim
Başka ne gibi tavsiyeleriniz var
İlk defa debriyajlı motorsiklet kullanıyorum