Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Yamaha Endonezya'da R25 ve MT-25 modellerini geri çağırıyor. Geri çağırmanın konusu radyatör hortumu ve debriyaj yayı değişimini kapsıyor.
kaynak

dee1ef30-cdc7-4fc5-b0b9-ada71b81ab87.jpg

One3-Yamaha-R3-2015-2016-YAM-79-BU-Fitted-3-800px-800x800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
selamlar,
MT-25'im satılıktır.
Sahibinden ilan no: 630270306
forumdan bir üyeye gitmesi tercih sebebi olur.
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
Sene sonu kampanyası bitmeden, bende bugün itibari ile aranıza katıldım bakalım...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yamaha Endonezya'da R25 ve MT-25 modellerini geri çağırıyor. Geri çağırmanın konusu radyatör hortumu ve debriyaj yayı değişimini kapsıyor.
kaynak

https://7leopold7.files.wordpress.com/2018/11/dee1ef30-cdc7-4fc5-b0b9-ada71b81ab87.jpg
https://racebikebitz.com/image/cach...015-2016-YAM-79-BU-Fitted-3-800px-800x800.jpg

Ürün agaci ve patlatilmiş tablo altinda 2015 Model yaziyor.sonrasi modellerde ayni durum mevcut olmayabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

Erinmedim araştirdim

1WD4 model kodu 2015 serisi için







Tabloda geçen kodu,

Ruhsattaki,şasi veya motor no dan kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

1WD3 2015 turkiye için.

Link search olunca çeviriden turkceyi seçin

http://ybr.jp/yml/2018/10/19/yzf-r25の年式2018年版/
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
İyi günler arkadaşlar motosikletim satılıktır. Fz6 fazer’a geçeceğim ilan no:638623859 Aydın’da ikamet ediyorum
 
Katılım
4 Eyl 2018
Mesajlar
8
Sonunda motoru aldım ama Yamaha olmadı. NS200 aldım 2016 model siyah renk. Bana önerilerinin hepsini uygulayarak temiz bir motor aldığıma inanıyorum. Gerçekten işi bilen bir ekspertiz de şart. Arabalarda olduğu gibi bir kağıt ya da garantör belge veremiyorlar ama çok yardımcı oluyorlar. Ankara'dan Düzce'ye gittim ama değdi. Tekrar teşekkürler dostum @silenced
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Mt 25 için tavsiye ettiğiniz topcase demiri ve topcase marka modeli nedir? Benim aklımda irf marka demir ve sh39 shad çanta var ama 1000tl gidiyor bu ikisine.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben hiç yakıştıramıyorum ama YouTube’da kolaçan die bir arkadaş var. Eski kuryedir. Onun taktığımı tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çanta + demir 1.000TL kötü fiyat değil aslında, ben geçen sene Givi demir + çantaya 1.600TL verdim. (Çok iyi oldu ama motorla çok uydu renk şekil vs) önde büyükçe rüzgârlık / cam varsa o kadar kötü durmuyor ama her ikisini de motora uygun renk ve şekil seçmek lazım...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok be abi. Yakışmıyor. Çanakkaleye gittiğimde çantalı bir mt-25 yanına koydum motoru. Resmen çantayı görünce, benim içim acıdı. Aliexpress’te 1 tane ön cam gördüm ama çok pahalı. Tr’deki muadillerinin resimleri de hoşuma gitmedi.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
2 sene önce ermox marka demir almıştım. arka yolcu tutamaçlarını sökmeden montajını yaptım. topcase cok fazla sallandığını farkedince transmisyon mili ile yolcu ayaklığına destekledim.
MVVm89.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yok ben tekniğe dedim. Bunun kuyruk çok kalkık ondan sakil duruyor ona bir şey demem... Benim motora gitti arka çanta hiç rahatsız etmiyor görüntüsü, faydası da saymakla bitmez. Çantasız işkence commuting.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok ben tekniğe dedim. Bunun kuyruk çok kalkık ondan sakil duruyor ona bir şey demem... Benim motora gitti arka çanta hiç rahatsız etmiyor görüntüsü, faydası da saymakla bitmez. Çantasız işkence commuting.

Decathlondan 20₺’ye aldım çantayı. Hem önde 2tane bağlama kayışı var hemde omuzda 2tane normal askısı. Bana mısın demiyor. Kask, eldiven falanı da yanıma alıyorum. İnadına oturduğum yere koyuyorum. Ben motorcuyum die :p
 
Katılım
10 Ağu 2017
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar bende bugün mt25 aldım
Rodajda devir kaçı geçmemeli
Ve şu Redline ışığını nasıl ayarlayabilirim mesala 6 devire
Daha 3-5 km anca sürebildim
Başka ne gibi tavsiyeleriniz var
İlk defa debriyajlı motorsiklet kullanıyorum
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
Öncelikle hayirli olsun... orjinalden 7000 e ayarli olmasi lazim yada servis ayarliyor o kismi tam bilmiyorum... Klavuzda ilk 1000km 7000 devri, 1000-1600 arası 8400 devri uzun süreli gecmeyin der.. Ben ilk 500km 6000 devrin de üzerine çikmamayi düşünüyorum.... ani gaz acma ve ani freni de mumkun oldugunca kullanmamaya calisin bu sürecte. Devir-vites degisimini-hizlanip motor kompressyonu ile yavaslamayi bol bol yapin. Tekrardan hayirli olsun...
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Merhaba arkadaşlar bende bugün mt25 aldım
Rodajda devir kaçı geçmemeli
Ve şu Redline ışığını nasıl ayarlayabilirim mesala 6 devire
Daha 3-5 km anca sürebildim
Başka ne gibi tavsiyeleriniz var
İlk defa debriyajlı motorsiklet kullanıyorum

Rodaja maksimum 7.000 devir de kullanmalısın.
Buradan Yamaha R25 Kullanım Kılavuzunu indirebilirsin
MT25 için olanı bulamadım ama %80 herşey aynı olduğu için gönül rahatlığıyla inceleyebilirsin
Motoruna ait herşeyi öğrenebilirsin

https://ownersmanuals2.com/yamaha/yzf-r25-2015-kullanim-kilavuzu-54814

burdanda vites göstergesi ışığı ayarlayabilirsin
Redline ışığı diye birşey yok 😁
Kullanma kılavuzunda sayfa 3-8

https://youtu.be/VQjLMO2rWpw
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motor rodajda iken kompresyonla motor frenini kullanmayın. O lastiklere bu soğuk kış gününde güvenmeyin. Paranız var ise 6’kı takoz + lastik alın. Yoksa 6’lı takoz alın. İçiniz acımasın sonra. Güle güle kullanın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst