Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ocak 2015
Mesajlar
5
@huzursuz ben de bir süredir sis farı olayını düşünüyorum, ama senin gibi koruma demiri değil de direkt var olan farın altına monte edilebilir minin peşindeyim. hiç araştırdın mı, nasıl bir far düşünüyorsun?

Valla abi koruma takozu olduğunda demire zaten direk monte oluyor en kötüsü ayrı bir aparat ayarlıyor usta hemen. Arkadaşın crf250l'sinde öyle olmuştu. Ama direk far altına hiç düşünmedim. Ama o bölge için ya orjinalini bozmanız gerekecek akıllı vida vs ile tutturmak için yada cam somonlarından vb bi yerden sarkıtmanız gerekecek gibime geliyor. Ben zorunlu aksesuar dışında kalanları hep daha sonrasına da yönelik almayı planladığım için farklı tarzda araştırmadım hiç.

Benim aklımda ki gayet basit abi :) Bakalım takoz montajından sonra alan kalırsa şöyle bişey düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
27
GAB6Ks.jpg

Biraz inceledim de koruma demiri montajında ya far için yer kalmayacak ya da egzoz montaja izin vermeyecek gibi duruyor.
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
18
selam arkadaşlar bugun 5-6 gün süren yağmurlardan sonra 2. kez kullandım motorumu.

eve gelip motoru park ettikten sonra telefonun ışığıyla altına baktım ve resimlerde görülen 2 adet hortum dikkatimi çekti. birinin ucundan yağımsı bişey vardı.

bu konu hakkında bilgisi olan var mı? nedir bunlar yoksa motorumda herhangi bir problem mi var acaba?

bu arada yakıt olarak ne kullanıyorsunuz 95-97? ve 1000 km bakımında neler yapılıyor ücrerti nedir?



 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
@majeonline motorunda herhangi bir problem yok bütün mt-125'lerde var o hortumlar. bu arada ben yakıt olarak 95 kullanıyorum ama deponun bitmesini sağlayabilirsem bi 97 ile fulleyip deneyeceğim, kullanım klavuzunda yakıt önerisi var mıydı hatırlamıyorum. klavuz elinin altında olan arkadaşlardan biri bakıverse çok iyi olur, internette bulamadım.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
merhaba arkadaşlar;

uzun zamandır motor almak istiyorum, a2 ehliyeti 2011'de aldım. fakat maddi durumlardan dolayı henüz motoru alamadım. Artık en geç seneye bütçeyi bir şekilde ayarlamaya çalışıp almak istiyorum. İlk motorum olarakta mt 125'i düşünüyorum. Çoğu kişi memnun gibi. Fakat geçen seneye göre fiyatı biraz arttı. Biraz masraflı olacak gibi geliyor. Kaskdı, korumalıklardı derken, fiyat sanırım 15 bin'e kadar çıkacaktır. İlk motorum olacağı için ikinci elmi alsam yoksa sıfırmı alsam bunu düşünüyorum hep. Sizin bu konudaki yorumlarınız nedir arkadaşlar.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
butcenız varsa tabıkı alın baslangıc ıcın baya guzel bı motor =) viteslere baya alıstım bu arada gosterge olmadıgı baya ıyı oldu sanırım
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
O hortumlar kötü görünüyor diye kestim ben onları, artık görünmüyorlar, :) kullanma klavuzu 95 oktan diyo
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
Kullanma kılavuzu minimum 95 oktan diyor 97 oktan motor için daha iyi olur bence 97 kullanın imkan varsa nasılsa az yakıyor :)
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi :)

Bi düzeltme yapayım....Akü sulu olmadığı için (kuru tip akü)....hortumlardan biri benzin depo havalandırma hortumu diğeri yağ karter havalandırma hortumu (arkadaş motorunu sıkıştırmış ki yağ tahliye hortumundan ''yağ damlatmış''....:bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Bi düzeltme yapayım....Akü sulu olmadığı için (kuru tip akü)....hortumlardan biri benzin depo havalandırma hortumu diğeri yağ karter havalandırma hortumu (arkadaş motorunu sıkıştırmış ki yağ tahliye hortumundan ''yağ damlatmış''....:bounce:

Evet buda olabilir :) düzeltme için teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..

merhaba hocam, acaba neden motor ömrünün az olacağını düşünüyorsunuz. bu konuyu biraz detaylı açıklamanız mümkünmüdür? azdan kastınız nedir mesela kaç km'lik ömrü olduğunu düşünüyorsunuz bakımlarının iyi yapıldığı bir motorun?
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
@melih teknik konularda ahkam kesecek kadar bilgim yok ama oturuş pozisyonu konusunda sana katılmıyorum, şu ana kadar öyle çok çok uzun mesafeler gitmedim ama 2 saatlik bir sürüşte de hiç bir sıkıntı yaşamadım oturuştan kaynaklanan. fırsatın varsa bir mt-125 ile 150-200 km'lik yol giderek deneyebilirsin bu durumu.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..
yamaha gıbı saglam motorlar yapan fırmanın muhendıslerının herseyı dusunerek yaptıgını dusunuyorum ürünlerini=)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Dün trafikden bıkıp arabayı garaja çektim. Motorla çıktım yola, birşeyi farkettim ki bu motor arkaya çok çamur atıyor. Sırt çantam bile çamur içinde kaldı.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
Dün trafikden bıkıp arabayı garaja çektim. Motorla çıktım yola, birşeyi farkettim ki bu motor arkaya çok çamur atıyor. Sırt çantam bile çamur içinde kaldı.

evet cook çamur atıyor hele arkanızdakı berbat oluyor
jant serıdı ceken varmı acaba nasıl olur yapmak ısıtıyorum açıkçası? kırmızı renk
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar akü sulu ve yan tarafından tahliye hortumu var, lastik basıncı da lastiğin üzerinde yazıyor cold 33 psi diye en fazla vuracağınız hava...
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
27
Dün akşam motorumu ikinci defa çıkardım. Evden işe gitme demoları yaptım. Otoparka gittiğimde gri bir MT125 in de otoparkta yerini aldığını gördüm. 19 mayıs mahallesindeki ispark otoparkına bırakan gri MT 125 sahibi aramızda mı acaba? belki bakımları esnasında birbirimize yardım ederiz. Dün akşamki gezimde motorun ne kadar dengeli olduğunu, şehir içinde ataklığının ne kadar önemli olduğunu anladım.Muhtemelen lastik ebatlarından dolayı yoldaki devasa çukurlara (kar sonrası oluşan keskin kenarlı ve derin ) kaç defa girmeme rağmen herhangi bir rahatsızlık veya düşme tehlikesi yaşamadım. Motorun sesine alışamadım hala, arada tizlemeler ve cızırtı gibi ses oluyor sanki. Rodajda olduğu için mi? yoksa bir sıkıntı mı var, zaman içinde anlayacağım artık.

evet cook çamur atıyor hele arkanızdakı berbat oluyor
jant serıdı ceken varmı acaba nasıl olur yapmak ısıtıyorum açıkçası? kırmızı renk

Ben de bu iki konuyu merak ediyorum, çamur atma işini nasıl önleyebiliriz? jant şeridi veya sticker kullanan var mı ?

Dark side stickerlarını nasıl yapıştıracağımızı biliyor musunuz?

Şöyle yapıştırdım ama asıl pozisyonları böyle mi bilemedim:
eykfCVT2j

exV6ZFTcj
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
14
Çok başaralı olmuş stikerlar :D

bu arada aklıma gelmişken sormak isterim. MT-125 için arka sehpa kullanan var mı aranızda ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst