@huzursuz ben de bir süredir sis farı olayını düşünüyorum, ama senin gibi koruma demiri değil de direkt var olan farın altına monte edilebilir minin peşindeyim. hiç araştırdın mı, nasıl bir far düşünüyorsun?
Valla abi koruma takozu olduğunda demire zaten direk monte oluyor en kötüsü ayrı bir aparat ayarlıyor usta hemen. Arkadaşın crf250l'sinde öyle olmuştu. Ama direk far altına hiç düşünmedim. Ama o bölge için ya orjinalini bozmanız gerekecek akıllı vida vs ile tutturmak için yada cam somonlarından vb bi yerden sarkıtmanız gerekecek gibime geliyor. Ben zorunlu aksesuar dışında kalanları hep daha sonrasına da yönelik almayı planladığım için farklı tarzda araştırmadım hiç.
Benim aklımda ki gayet basit abi

Son düzenleme:


