MT kullanıcılarını birşey sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. MT-125 de oturuş pozisyonu YZF r125 gibi mi? Yoksa daha dik mi?
Motoru canlı görme fırsatım olmadı ve bana sanki R125 in grenajsız haliymiş gibi geldi. Eğer öyleyse oturuş biraz yatık sanırım
MT kullanıcılarını birşey sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. MT-125 de oturuş pozisyonu YZF r125 gibi mi? Yoksa daha dik mi?
Motoru canlı görme fırsatım olmadı ve bana sanki R125 in grenajsız haliymiş gibi geldi. Eğer öyleyse oturuş biraz yatık sanırım
Topcase kullanan var mı arkadaşlar, motora topcase alıcam ama bulamıyorum.
Aşağıdaki çantadan aldım ben. Topcase şık durmaz gibi geldi bana. İçinde 4 tane bağlantı kayışı var. Alttan bir tane de sabitleme kayışı koymuşlar.
[url]http://img499.yukle.tc/thumbs/5400XS-316-Arka-Soft-Kumas-Canta-35-_48668_1.jpg[/URL]
Bugün bağdat cadde de fena trafik vardı. Bi ara boşluk buldum bi gazladım. Sonra trafik bi anda yeniden durdu. Frene abanmamla arka kaymaya başladı. Kıçı başı ayrı oynadı motorun. Ön freni kitlemeden destekleyerek durdum. Ama o anki piskoloji fena, demem o ki motorla şımarmaya hiç gelmiyor.
Daha önceden arka frende lastiklerin çabuk kitlendiğini bildiğim için, motorla teker kitleme ve hakimiyet çalışması yapmıştım bunun avantajını gördüm sayılır sizlerde, bu çalışmayı yapın derim.