Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
36
Selam arkadaşlar, motoru görüp test edebileceğimiz bir bayi var mı acaba İstanbulda? Bu hafta içerisinde falan almak istiyorum ama daha kendi gözlerimle canlı canlı görmedim.
Teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
MT kullanıcılarını birşey sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. MT-125 de oturuş pozisyonu YZF r125 gibi mi? Yoksa daha dik mi?

Motoru canlı görme fırsatım olmadı ve bana sanki R125 in grenajsız haliymiş gibi geldi. Eğer öyleyse oturuş biraz yatık sanırım
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
MT kullanıcılarını birşey sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. MT-125 de oturuş pozisyonu YZF r125 gibi mi? Yoksa daha dik mi?

Motoru canlı görme fırsatım olmadı ve bana sanki R125 in grenajsız haliymiş gibi geldi. Eğer öyleyse oturuş biraz yatık sanırım

Dostum oturuş pozisyonları birbirinden oldukça farklı, MT'de nispeten dik oturuyorsun. R125'te gidon daha uzakt ve alçak. MT 125'in daha rahat bir oturuşu var. Doğrusu R125'e ilk oturuşumda heyecanlanmıştım ss tarzından dolayı, ama şimdi çok memnunum rahat yolculuk yapmaktan.


Uzun yolculuk esnasında beraber yol aldığım arkadaşlardan biri arabadan bir fotoğraf çekmiş, koyuyorum vesileyle. ^^

Or1Kyhf.jpg
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
[/COLOR]Selamlar ekonomi açsýndan düþük ccli motorlarý takip ediyorum ama 15-50 çok kalýn bir yað bu motora göre yazýn tamam da kýþýn zorlar motoru.. Kitapçýkta yazan yað numarasýndan þaþma bence kazasýz belasýz keyfli sürüþler..
@eraksoy
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Zaten servisin yaptığı işi beğenmedim. Cumartesi günü işlemi tekrarlatacağım. İşlemi serviside şikayet edeceğim.
teşekkürler bilgilendirme için
 

F10

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
22
MT kullanıcılarını birşey sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. MT-125 de oturuş pozisyonu YZF r125 gibi mi? Yoksa daha dik mi?

Motoru canlı görme fırsatım olmadı ve bana sanki R125 in grenajsız haliymiş gibi geldi. Eğer öyleyse oturuş biraz yatık sanırım

Doğruluğu/kesinliği tartışılır ama fikir oluşturması açısından buradan kendi boyunuzu seçip inceleyebilirsiniz.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Yardımlarınız için teşekkürler, (F10 ve Darkin).

Özellikle linkteki site çok bilgilendirici oldu. Siteden kendi ölçülerime göre baktığımda

R125 için 40 derece gösteriyor ki, evet üzerine oturduğumda bayaa yatmıştım cidden
Mt 125 için 21 derce gösterdi ik bu değer CBR 125R ile aynı Ninja 250R dan 1 derece yüksek. CBR den pay biçince gayet rahat oturuşu var demek ki.

İlginç olan R25 in 18 derecelik oturuşu, r125 e göre daha başlangıç dostu olacak sanırım
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
@eraksoy Teşekkürler hocam, hepimize kazasız sürüşler!

F10'un verdiği site ilginçmiş sahiden, bir kenarda dursun lazım olur. :D
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Topcase kullanan var mı arkadaşlar, motora topcase alıcam ama bulamıyorum.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
60
Aşağıdaki çantadan aldım ben. Topcase şık durmaz gibi geldi bana. İçinde 4 tane bağlantı kayışı var. Alttan bir tane de sabitleme kayışı koymuşlar.

 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Bugün bağdat cadde de fena trafik vardı. Bi ara boşluk buldum bi gazladım. Sonra trafik bi anda yeniden durdu. Frene abanmamla arka kaymaya başladı. Kıçı başı ayrı oynadı motorun. Ön freni kitlemeden destekleyerek durdum. Ama o anki piskoloji fena, demem o ki motorla şımarmaya hiç gelmiyor.

Daha önceden arka frende lastiklerin çabuk kitlendiğini bildiğim için, motorla teker kitleme ve hakimiyet çalışması yapmıştım bunun avantajını gördüm sayılır sizlerde, bu çalışmayı yapın derim.
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
13
Arka fren baya hassas, biraz sert basmaya gelmiyor. :) Ani duruşlarda arka frene yüklenmemek lazım, mümkün olduğunca ön freni kullanıp, destek için arkayı kullanıyorum. Benzer şekilde hızlı giderken fazla küçük vitese geçilirse arka teker çabuk kilitleniyor, bunun için uygun vitese inip gerekirse ara gaz vermek gerekli. Zaten motora alıştıkça vites geçişleri çok yumuşak hale geliyor.

Bu arada motora uygun branda bulabilen oldu mu? Ölçüleri çok yakın farklı motor brandaları sanki büyük geliyor.. Yeni model olunca da direkt uyumlu model bulmak imkansız gibi. :)
 
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
10
Topcase kullanan var mı arkadaşlar, motora topcase alıcam ama bulamıyorum.

Hocam topcase için öncelikle uygun bir şekilde çanta demiri bulmak gerekiyor. Aynı sorun bende de var malesef. BEnde çanta taktırmak istiyorum ama yamahanın orjinal topcase'i takıldığından arkana artçı alamıyorsun. Eğer olur da birileri sanayii de vs. yaptırırsa buraya yazılsın, haberimiz olur.

Aşağıdaki çantadan aldım ben. Topcase şık durmaz gibi geldi bana. İçinde 4 tane bağlantı kayışı var. Alttan bir tane de sabitleme kayışı koymuşlar.

[url]http://img499.yukle.tc/thumbs/5400XS-316-Arka-Soft-Kumas-Canta-35-_48668_1.jpg[/URL]

Hocam çantanın linkini de paylaşırmısın? nereden aldın, kaç paraya aldın?
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Bugün bağdat cadde de fena trafik vardı. Bi ara boşluk buldum bi gazladım. Sonra trafik bi anda yeniden durdu. Frene abanmamla arka kaymaya başladı. Kıçı başı ayrı oynadı motorun. Ön freni kitlemeden destekleyerek durdum. Ama o anki piskoloji fena, demem o ki motorla şımarmaya hiç gelmiyor.

Daha önceden arka frende lastiklerin çabuk kitlendiğini bildiğim için, motorla teker kitleme ve hakimiyet çalışması yapmıştım bunun avantajını gördüm sayılır sizlerde, bu çalışmayı yapın derim.

ben dün fenerbahçede düştüm :) marina civarinda sagdan giderken bisiklet yoluna girdim. Bisiklet yolu yagli boya, islaklikta olunca ön teker kaydi ve yan yattım. Motorun arka fren pedalını tutan metal levha (bracket) kırıldı. Enteresan bir sekilde motorun başka hiç bir tarafinda kılcal çizik bile yok! Bu arada motor yeni olduğu için bu parçanın fiyatı bile belli değilmiş. Tuna otomotiv yarın haber verecek, olmadı bostanci sanayide kirilan bracketi kaynattıracağım. Siz siz olun bisiklet yoluna girmeyin arkadaşlar, boyalı olduğu için buz gibi kayıyor.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Geçmiş olsun. :( kaynak işi sakat olabilir. Sonuçda fren bedalı bide bu parçalar dökümdü sanırım. Dökümü kaynatmak mümkün olmayabilir.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Teşekkür ederim. Serviste sordum, parça gecikirse geçici olarak kaynattırabilirsin dediler. Döküm meselesini bende sordum, sıkıntı olmaz dedi usta, onunda kaynağı varmış. Motorda parça sıkıntısı olması enteresan, yakıt sisteminde filan bir parça lazım olsa 15 gün bekleyeceğiz demekki.
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Tekerleklerin ne kadar berbat olduğu burdan anlaşılıyor işte değiştirmekte fayda var.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Lastik olarak michelin street sport var daha ne olabilir ki diyor benim gibi motora yeni başlayan düşünce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst