Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Herkes Bodrum'dan almış valla hayirli olsun.
Top speed konusunda aynen bu hafta bende denedim hafif meyilli olmasına rağmen 225i geçmedi. Kısıtlama var kesin.
Mt için boğazdan egzozlarin fiyatları malum çok fazla bende bugün r6 ya uyumlu akrapovic egzoz aldım ikinci el. Şimdi sensörden sonra kıvrımsız düz boru ile bağlantı yapsak arıza uyarısı vs. bi durum yaşanır mı? Bu şekilde baglanti yaptiran oldu mi acaba?
Asot, sanırım sende two brothers vardı bağlantısı düz anlattığım şekilde mi acaba?

Senkron ayarini rodaj bakımında yaptıran oldu mu? Kitapçıkta yazıyor fakat servis gerek yok dedi yapmadi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
249
Mrt aynen bahsettigin gibi araya ilave boru eklendi,senkron ile ilgili bir sıkıntı yok , ses mukemmel oldu, tavsiye ederim. Sadeece kucuk tuplu egzos oldugu icin patirdama yapiyor biraz.

Max hiz 225 gordum ben de, daha da gitmiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Herkes Bodrum'dan almış valla hayirli olsun.
Top speed konusunda aynen bu hafta bende denedim hafif meyilli olmasına rağmen 225i geçmedi. Kısıtlama var kesin.
Mt için boğazdan egzozlarin fiyatları malum çok fazla bende bugün r6 ya uyumlu akrapovic egzoz aldım ikinci el. Şimdi sensörden sonra kıvrımsız düz boru ile bağlantı yapsak arıza uyarısı vs. bi durum yaşanır mı? Bu şekilde baglanti yaptiran oldu mi acaba?
Asot, sanırım sende two brothers vardı bağlantısı düz anlattığım şekilde mi acaba?

Senkron ayarini rodaj bakımında yaptıran oldu mu? Kitapçıkta yazıyor fakat servis gerek yok dedi yapmadi.

Mrtt7, cuma günü 1000 bakımı için izmoto dan randevu aldım. Bakalım senktron ayarı için ne diyecekler. Sonucunu yazarım burdan.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
8
İsterseniz ben yetkili bir servis daha buldum en azından randevuyla yapılmıyor :) Bu gün yaptırdım 200 lira tuttu eşlik edebilirim size

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Birde arkadaşlar 115 beygire çıkarma olayını nerden yaptırdınız ? İstanbulsa da gelip yaptırabilirim yerin adını söyleyebilirseniz..
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Hafta sonu Bodrum'dan Bursa'ya gidip geldim. Toplam 1290km yol yapmışım bunun 140km'si şehir içi idi. Oturuş pozisyonu gerçekten dik ve hiç bel ağrısı yaşatmadı. Tek sıkıntı bir süre sonra selenin tahtaya dönüşmesi :) O kadar da olsun ki normal zaten arada ayağa kalkarak rahatlayabiliyorsunuz. Yakıt tüketimi olarak şehirler arası yolda ortalama 100-120km arası hızlarda kullandım zaten bu hızların üzerinde boyun ağrısı yapar bir süre sonra. 3-4 kere 225leri görüp yavaşladım. Toplamda 60lt yakıt yaktım.Ortalama 4.6 lt/100km. Göstergeye göre şehirler arası yolda ortalama giderken 4.4lt/100km , dönüşte 4.0 lt/100km olarak gösterdi. Şehir içi yaptığım 140 km için de ortalama 5.3lt/100km olarak gösterdi. Yakıt olayı gerçekten beni memnun etti. Son hız konusunda otobanda gördümki 223-225km/h hız 5. vites 10000 deviri, 6. viteste de aynı hız 9000 deviri geçmiyor..
ogBXb9.jpg
[/url][/IMG]

Bu arada 12 hazirandan bu yana oldu motor 3300km :)

Akira senkron olayı ne oldu acaba ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Hafta sonu Bodrum'dan Bursa'ya gidip geldim. Toplam 1290km yol yapmışım bunun 140km'si şehir içi idi. Oturuş pozisyonu gerçekten dik ve hiç bel ağrısı yaşatmadı. Tek sıkıntı bir süre sonra selenin tahtaya dönüşmesi :) O kadar da olsun ki normal zaten arada ayağa kalkarak rahatlayabiliyorsunuz. Yakıt tüketimi olarak şehirler arası yolda ortalama 100-120km arası hızlarda kullandım zaten bu hızların üzerinde boyun ağrısı yapar bir süre sonra. 3-4 kere 225leri görüp yavaşladım. Toplamda 60lt yakıt yaktım.Ortalama 4.6 lt/100km. Göstergeye göre şehirler arası yolda ortalama giderken 4.4lt/100km , dönüşte 4.0 lt/100km olarak gösterdi. Şehir içi yaptığım 140 km için de ortalama 5.3lt/100km olarak gösterdi. Yakıt olayı gerçekten beni memnun etti. Son hız konusunda otobanda gördümki 223-225km/h hız 5. vites 10000 deviri, 6. viteste de aynı hız 9000 deviri geçmiyor..
[url=http://hizliresim.com/ogBXb9][url]http://i.hizliresim.com/ogBXb9.jpg[/url][/url]

Bu arada 12 hazirandan bu yana oldu motor 3300km :)

Akira senkron olayı ne oldu acaba ?
Selamlar. Bakımı yaptırdım İzmoto da. Senkron ayarına ihtiyaç olmadığını söylediler bakım sonunda. 3000 devire kadar bi isteksiz ve sanki vuruntulu gibi çalışıyordu daha önce. Zincir gerginliğinin fazla olduğunu gösterdiler ve düzelttiler. Bakımdan sonra rahatsız eden hiçbirşey kalmadı. Buarada 1000km bakımına 190 tl aldılar. Bence makinanın tek kusuru insanı baştan çıkartması :) Sürekli gaz vermemi istiyor :)
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
8
:( beni kimse takmıyor sanırım 115hpye kim nerde nasıl çevirdi ?? Ve hız limitini kaldırabiliyor muyuz ??
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
:( beni kimse takmıyor sanırım 115hpye kim nerde nasıl çevirdi ?? Ve hız limitini kaldırabiliyor muyuz ??


Olurmı kardeş herkez ya gazlıyor yada orucun rehatinden görmemişlerdir.

Ben aldığım serviste hemen 115 hp yapıp verdiler yani yazılım olarak bayilerin ellerinde ki bilgisayarda yada bir aparatla dır ben birebir görmedim yapılırken ama ben anlaştım akşama alıcam dedim mesela onlarda gerekli hazırlıkları yapıtık ve yazılım olarak da 115 hp yükselttik dediler ücret felan da yok.Ben Adana Biberoğlu bayiinden aldım

hız limiti konusunda bir bilgim yok servisde bişeyden bahsetmedi.Ama ben internette 247 km hızı gören video lar gördüm.

mesala bu video;

https://www.youtube.com/watch?v=hGbJd-x61dU
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
224
Hayırlı olsun mavide ayrı güzel.

Bu arada bir soru, motor 3-4bin devir aralığında bir silkiniyor sallanıyor kesik kesik gidiyor sanki.
Sizde de böyle bir durum var mı?

4000 devirden sonra böyle birşey yok. Sizce bu normali mi yoksa bende mi öyle merak ediyorum


Selamlar. Bahsettiğiniz durum bende de mevcut. 3000 devir e kadar isteksiz ve hafif vuruntu yapıyor sanki. İlk 1000km bakımı bekliyorum. 965km. deyim ve ilk bakımla beraber senkronizasyon ayarını yaptırdıktan sonra yine durumumu paylaşıcam. Bir sorun olduğunu sanmıyorum. Dört silindirli bir naked makinadan geçiş yaptım bende. Biraz farklı bir durum.

Katkılı benzin kullanmayı denediniz mi? Hani yalandan 97 oktan olanlardan. Büyük ihtimalle sıkıntılar geçecektir. Uzun yolda 1 defaya mahsus normal benzin aldım aynı sıkıntı bende de oldu. Katkılıya dönünce geçti, bilginize.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Merhabalar bir cbr 600 kullanicisi olarak mt09 kervanina bende katildim, şimdiye kadar 1600 km yaptim, her kullandigimda iyiki mt09 almisim diyorum :) müthiş eglenceli bir makina cbr 600rr dan sonra bile bana fazlasiyla agresif geldi, acemilere kesinlikle tavsiye etmiyorum.. tekeriniz düz bassin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

MT ciler uyumayın foruma biraz hareket gelsin bunlar benim canavalar :)

oZ2amm.jpg
[/url][/IMG]

4kD3AL.jpg
[/url][/IMG]

kgAaQW.jpg
[/url][/IMG]

j2LaMr.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
19
Herkese merhaba arkadaşlar, yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, cümleten kazasız sürüşler dilerim. Arka çanta taktıran arkadaşlara sorum; en ucuz ne kadara maledebiliriz çanta ve demir işini. Taktırma amacım artçı ve ufak tefek eşyaları koyma amaçlı, uzun yokculuklar için değil, o yüzden çok büyük bi çanta ihtiyacım yok, görünüm daha çok önemli kibar bişey olabilir.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
Selam herkese...

Bende ADana dan Fatih
Dün itibari ile MT09 ABS siz olan modelini deep armor modeli ile aranızdayım.Aldığımda 105 beygir idi ama yazılımla 115 beygire yükseltildi.
Enson CBR 600f ve CBR 600rr dan sonra naked tarzıyla motor zevkimize devam etmeye karar verdik.Umarım memnun kalır ve güzel paylaşımlar olur diyerek bir resim atalım.
Adana dan herkeze selamlar...Kazasız belasız sürüşler dilerim...

hocam bugün bi bayiyi aradım abs siz versiyon sormak için. 105 beygirden yükseltilemediğini söylediler. eminmisiniz bayilerin bu işi yapabildiğine?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Herkese iyi günler. Mt 07'den sonra cumartesi günü Antalya Dadaş motordan 09'u almış bulunmaktayım geze geze keyifli bir yolculuk oldu toplamda 900 KM yol yapmışız İzmir'e gelene kadar. Mt 07'ye hırçın derken 09 babasıymış meğer :D ve bazı arkadaşlar hp yükseltme işleminden bahsetmiş İzmir'e de sordum Antalya'ya da öyle bir bilgimiz yok bizim yamaha Türkiyeden öyle bir haber gelmediği söylendi. Bu arada yan çanta kullanan herhangi biri var mı acaba o konuda yardıma ihtiyacım var :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
Herkese iyi günler. Mt 07'den sonra cumartesi günü Antalya Dadaş motordan 09'u almış bulunmaktayım geze geze keyifli bir yolculuk oldu toplamda 900 KM yol yapmışız İzmir'e gelene kadar. Mt 07'ye hırçın derken 09 babasıymış meğer :D ve bazı arkadaşlar hp yükseltme işleminden bahsetmiş İzmir'e de sordum Antalya'ya da öyle bir bilgimiz yok bizim yamaha Türkiyeden öyle bir haber gelmediği söylendi. Bu arada yan çanta kullanan herhangi biri var mı acaba o konuda yardıma ihtiyacım var :)

hayırlı olsun. inş önümüzdeki hafta bende alacam son kalan abs'siz lerden :) de şu hp yükseltme işini hangi bayiye sorduysam yapamıoz diyolar, bi öğrenemedim işin aslını. "sundower" adana daki bayide yapıldığını söylemiş, illa adanayamı gidicz anlamadımki :D
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Yeni alan ve alacak arkadaşlara hayırlı olsun :) Hp yükseltme durumu dün 5000 bakımında tekrar sordum fakat bana da henüz Yamaha Türkiye'den böyle bir yazılım almadıklarını söylediler. Herkes beklemede 'Sundower' bize bilgi verse bu konuda iyi olacak :)
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Yeni alan ve alacak arkadaşlara hayırlı olsun :) Hp yükseltme durumu dün 5000 bakımında tekrar sordum fakat bana da henüz Yamaha Türkiye'den böyle bir yazılım almadıklarını söylediler. Herkes beklemede 'Sundower' bize bilgi verse bu konuda iyi olacak :)

mrttt7;
Kardeş ben aldığımda hemen yazılım olarak yükselttiler ve ek ücret talep etmediler.
Bu olay,Yamaha nın bayilere verdiği yazılım bilgisayarı ile ilgili bir şey yani servislerde olması lazım.Belkide küçük yerdelerde olmayabilir bilemiyorum.Ama Adana da hemen yükseltip veriyorlar,yani 1000km bakımını beklemeye gerek yok.Üstelik rodajı da B mod standart mod ve A modda yapıyorsun.En azından ben öyle yaptım.

Şuan 1180km civazındayım.Adana da yaz ayı yani temmuz ve ağustos ayı motora binmeyiz sıcaktan dolayı.Birde tatil felan derken binmeye zaman olmuyor.

Adana dan selam lar...
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Şu HP yükseltme durumu tam bir muamma. Bende İzmir-Muğla ve Balıkesir deki bayilere sordum, kimse bilmiyor. Gerçi bu hali ile de yeterince psikopat gidiyor ama böyle bir yükseltme şansımız varsa neden yapmayalm :) Buarada orjinal ön cam kullananlardan, rüzgar performansı ile ilgili bilgi alabilir miyim? Biraz kısa duruyor, belli oranda rüzgarı engelliyor mu? Daha uzun camlarda motorun karakterine aykırı geliyor. Kararsız kaldım.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
ZERO kardeş,motoru satan kişi benim,doğru biliyorsunuz,MT-09 larda ABS standart ama bu fransa için üretilmiş özel bir seri,TR'ye çok az geldi,bizede 1 tane verildi.ABS'siz ve 105 hp.ama servisimizde bulunan ve YAMAHA tarafından gönderilen bilgisayarla orjinal yazılımla 115 hp.ye 2/3 dk.da yükseltmek mümkün,bizde öyle yaptık.[/QUOTE]

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/146559-sport-turing-supersport-ve-artik-naked.html
Bora abimiz,Yamaha nın satış müdürü. bu yazı ona aiittir.Daha önceki konuyla ilgili bir başlık açmıştım orda bu durum hakkında bu yazıyı yazmıştı.
kendisi,
Adanalı adı ile il temsimcimizdir aynı zamanda.
Adana Biberoğlu Yamaha aranıp sorulabilir Bora beyden direkt bilgi alabilirsiniz.

Adana dan selam lar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst