- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,586
Takıldım abi, gereksiz risklere yer yok. 600rr duruyor. Para buldukça piste giriyoruz arkadaşlarla, kurtlarımızı orada döküyoruz. Yolda gazlamanın eğlencesi kalmadı pistten sonra. MT09 RR a göre çok daha mantıklı şehir için. Ben scooter+RR kombinasyonu yapacağım büyük ihtimal. Bir gün İstanbul'a mutlaka gelip pist gününe girin. 09 la da çok eğlenceli olacaktır. Selamlar.. :thumleft:

