Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Takıldım abi, gereksiz risklere yer yok. 600rr duruyor. Para buldukça piste giriyoruz arkadaşlarla, kurtlarımızı orada döküyoruz. Yolda gazlamanın eğlencesi kalmadı pistten sonra. MT09 RR a göre çok daha mantıklı şehir için. Ben scooter+RR kombinasyonu yapacağım büyük ihtimal. Bir gün İstanbul'a mutlaka gelip pist gününe girin. 09 la da çok eğlenceli olacaktır. Selamlar.. :thumleft:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Motoru kullandıkça sevmeye başladım.
Şuan aramız son derece iyi.

Her gün işe git gel 60km ve %80 motoru bu amaç için kullanıyorum.
Çok keyif veriyor. hatta yolu uzatıyorum bitmesin diye

Hafta sonu çadırımıda alıp gayet güzel kamp yaptım. 300km de gayet iyiydi yormadı.
Elbette daha uzun gezileri yapma isteğim şluan yok. uzun bir yola çıkacaksam kiralarım bir GS rahat rahat giderim.

3DZ2a5.jpg


Yakıtıda şaşırtıcı derecede çok iyi.

Aradığım motoru bulmuş olmanın sevinci içersindeyim.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Aynen Deryali; bende kullandıkça daha çok seviyorum.Ama günlük işe gidip geliyorum ama toplamda 15 km ancak oluyor.Yani 1-2-3-4-5 dedim ışıklardayım,bidaha bir ışık sonrada hastanedeyim,yani işyerindeyim.

Bu motoru herkese mutlaka denemeli diyorum başka bişey demiyorum.

Adana dan kazasız belasız süürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Ben de geçen hafta aranıza katıldım. Almadan önce ikinci el denediğim bir mt 09 sonucunda gerçekten beni heyecanlandırdığını görünce kararımı verebildim. İlk günden kareler :)

94PNR3.jpg
[/url][/IMG]
94PNrO.png
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Teşekkürler Sundowner. Depoyu çizilmelere karşı koruma amaçlı şeffaf kaplama veya boya koruma yaptıran veya bu konuda bir önerisi olan var mı acaba?
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Hayırlı olsun mavide ayrı güzel.

Bu arada bir soru, motor 3-4bin devir aralığında bir silkiniyor sallanıyor kesik kesik gidiyor sanki.
Sizde de böyle bir durum var mı?

4000 devirden sonra böyle birşey yok. Sizce bu normali mi yoksa bende mi öyle merak ediyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun mavide ayrı güzel.

Bu arada bir soru, motor 3-4bin devir aralığında bir silkiniyor sallanıyor kesik kesik gidiyor sanki.
Sizde de böyle bir durum var mı?

4000 devirden sonra böyle birşey yok. Sizce bu normali mi yoksa bende mi öyle merak ediyorum

Motor yeni sanırım? Ben de xmax 250'nin rodaj dönemi ilk zamanları söylediğiniz şeylerin aynı durumunu yaşıyordum. Motor ısındıktan sonra bu olay geçiyordu. Gerçi bazen ısınıkken bile bunu yaşadığım anlar oluyordu. Ama daha çok rampa tarzı yollar da düşük devir sonucu karşılaşıyordum.

1000 bakım sonrası bu olaydan eser kalmadı ben de. Sözün özü normal bir şey. Bi' sorun mu var acaba? korkusuna girmenize gerek yok. Bir de motor soğukken ilk çalıştıracağınız zaman 1-2 dk ısıtıp öyle yol alın derim :wiinkk:
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
8
Arkadaslar araniza yeni katiliyorum mt09umla bu yazilim olayini izmirde kimse yapamiyomus muglada da istanbulda yapiliyor mu su an ? Binip gelicem duruma gore tesekkurler
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Deryali; o dediğin olay bende olmadı.

bu gün 1000km bakımını yaptırdık.toplamda 200TL masrafımız oldu...

Adana dan selamlar...
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
88
Deryali oyle bi kesiklik ben de yaşamadim.
Eray35 ben de bodrum servisine sordum o durumu ana bayiye soralım dediler uğrayamadim bir daha eğer olur derlerse bildiririm buradan.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
8
Deryali oyle bi kesiklik ben de yaşamadim.
Eray35 ben de bodrum servisine sordum o durumu ana bayiye soralım dediler uğrayamadim bir daha eğer olur derlerse bildiririm buradan.

Bu gün bende teslim aldım bodrum bayiinden.Sagolsunlar çok ilgililer ve motosiklet gerçekten mükemmel.Tecrübesi olmayan arkadaşlar gerçekten b modunda takılmalı.Bu arada yakıtlarınız ne alemde?
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
9
Hayırlı olsun güle güle kullan,bende alalı bir ay kadar oldu
900 km deyim çok keyifli makine yakıt 6.3 kazasız belasız.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
9
Benim ortalamam toplam yani 900 km'nin ki hiç sıfırlamadım,ilk 300km 7.4 dü.
Bide rodaj var 6-7 bin devri geçmememi tavsiye etti bayii.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Selamlar herkese. Bende 23 haziranda Bodrum bayiden MT-09 satın aldım. ABS siz versiyon ve şuan 965km.deyim. Şuan alışma evrsindeyiz. Daha önceki motorum Kawasaki Z750R dı ve ona göre ciddi farklar var şuan gözlemlediğim. Henüz rodajda olduğumuz için viraj veya yol tutuşu ile ilgili henüz tam bir fikir elde edemedim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Hayırlı olsun mavide ayrı güzel.

Bu arada bir soru, motor 3-4bin devir aralığında bir silkiniyor sallanıyor kesik kesik gidiyor sanki.
Sizde de böyle bir durum var mı?

4000 devirden sonra böyle birşey yok. Sizce bu normali mi yoksa bende mi öyle merak ediyorum
Selamlar. Bahsettiğiniz durum bende de mevcut. 3000 devir e kadar isteksiz ve hafif vuruntu yapıyor sanki. İlk 1000km bakımı bekliyorum. 965km. deyim ve ilk bakımla beraber senkronizasyon ayarını yaptırdıktan sonra yine durumumu paylaşıcam. Bir sorun olduğunu sanmıyorum. Dört silindirli bir naked makinadan geçiş yaptım bende. Biraz farklı bir durum.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
buralar baya canlanmış yeaa :cherry: :cat: :thumleft:

daha çok kıyaslama ve yorum bekliyoruz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst