- Katılım
- 30 Nis 2011
- Mesajlar
- 88
Herkes Bodrum'dan almış valla hayirli olsun.
Top speed konusunda aynen bu hafta bende denedim hafif meyilli olmasına rağmen 225i geçmedi. Kısıtlama var kesin.
Mt için boğazdan egzozlarin fiyatları malum çok fazla bende bugün r6 ya uyumlu akrapovic egzoz aldım ikinci el. Şimdi sensörden sonra kıvrımsız düz boru ile bağlantı yapsak arıza uyarısı vs. bi durum yaşanır mı? Bu şekilde baglanti yaptiran oldu mi acaba?
Asot, sanırım sende two brothers vardı bağlantısı düz anlattığım şekilde mi acaba?
Senkron ayarini rodaj bakımında yaptıran oldu mu? Kitapçıkta yazıyor fakat servis gerek yok dedi yapmadi.
Top speed konusunda aynen bu hafta bende denedim hafif meyilli olmasına rağmen 225i geçmedi. Kısıtlama var kesin.
Mt için boğazdan egzozlarin fiyatları malum çok fazla bende bugün r6 ya uyumlu akrapovic egzoz aldım ikinci el. Şimdi sensörden sonra kıvrımsız düz boru ile bağlantı yapsak arıza uyarısı vs. bi durum yaşanır mı? Bu şekilde baglanti yaptiran oldu mi acaba?
Asot, sanırım sende two brothers vardı bağlantısı düz anlattığım şekilde mi acaba?
Senkron ayarini rodaj bakımında yaptıran oldu mu? Kitapçıkta yazıyor fakat servis gerek yok dedi yapmadi.
Son düzenleme: