Şimdiden hayırlı olsun diyelim o zaman hemşerim.
Bu gün İmamoğlu tarafına bir tur attım ve gitmeden önce demirel petrolden opetten yani fulledim, gidiş geliş hızım A moddda ve ara ara hızlanmalar yapıp ortalama 100-120 arası bir iki kere 15-160 bir kerede 190 dedim biraz bayır aşağı bir yer vardı ama kısa süreli fazla da sağır alışmasın dedim,tekrar geldim fulledim.tam 20 tl ve km 92.8 di
yani km y e ağresif sayılcak bir kullanılımla uzun yolda 21.5 krş gibi değer bana baya iyi geldi.
Ama birşeyi söylemeden geçemicem;
140 dan sonraki hızlanma beni hem korkuttu hemde şaşırttı.
Korkum öncam yokken eğildim fakat bu sefer yolların nahoşluğu yüzündn süreli gidondaki esneme beni motora hakim olamama gibi hisse kapılmama sebep oldu,sanki amortisör ayarları ile bir oynamak lazım,yani hız da yaparım dedğin zaman biraz sertleştirmek lazım gibi geldi.Aynı şekilde arkada aynı sanki mübarek mekan döşek.
Şaşırtması ise o tork u hissetmek ayrı duygu.
Genel olarak bir öncam alınınca sanki daha iyi uzun yolculuk yapılabilir gibi.Bu söylediğim 120 sonrası için.
Yoksa 120 km hıza kadar herşey güllük gülüstanlık doya doya seyrede seyrede geziyorsun.
Adana dan selam lar...
birde resim atalım;
[url]http://i.hizliresim.com/ME1lv7.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------
Şöyle bir öncam alınsa sizce nasıl olur,yabancı formlarda omuz seviyesi üstü gibi yorumlar var.
[url]http://i.hizliresim.com/LavomV.jpg[/url]