- Katılım
- 28 Ağu 2012
- Mesajlar
- 53
kontagin yeri komik olmus. bu aletin top speed nedir ? Bilgisi olan var mi ?
mt-09 gibi bununda modları var mı ?
kontagin yeri komik olmus. bu aletin top speed nedir ? Bilgisi olan var mi ?
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:
Aynen üstat Sarı Tutku`ya devamne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:
Hacı; cbr 250 bile 11.500tl , inazuma 250 ise 12.000 lira-700cc hobby bike nasıl bir 250'lik commuter'le aynı fiyat olsun....akıl var,mantık var...Değil mi???
Aynen üstat Sarı Tutku`ya devam![]()
ederi o kadar ama vergiler fazla ne yapalım ?
her alanın tuzu kuru değil alıyorsun taksit taksit ödüyorsun .tabiki bir yerlerden kısıyorsun hem birikim olmuş oluyor.
dolphin_star
Allah inşallah bir gün nasip eder sana...
Harbi gönülden istedim..
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !
Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)
Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.
Kardeşim sen olayı anlamamışsın. Mesele ucuz- pahalı olayı değil. Genel olarak hepsi pahalı,Mesele pahalılar içinde ucuz olması.
Bu tarz motorları 16,000 e aldım desen burda herkes "OHOOO ÇOK PARA BEN O PARAYA ARABA ALIRDIM" der)) Harbidende öyle.
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !
Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)
Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !
Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)
Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.