Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
sesi aynen efsane super tenere750 zaten motoruda yakından inceleyince ST nin gelişmiş versiyonu.
pistonlar az bi farkla nerdeyse yan yana çalıştıkları için böule çıkıyo sesi.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
93
Nihayet sesine kavuştuk,kaldı fiyatı,beklemeye devam,yanlız akrapoviç şart gibi gözüküyor
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:

ederi o kadar ama vergiler fazla ne yapalım ?

her alanın tuzu kuru değil alıyorsun taksit taksit ödüyorsun .tabiki bir yerlerden kısıyorsun hem birikim olmuş oluyor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:

Hacı; cbr 250 bile 11.500tl , inazuma 250 ise 12.000 lira-700cc hobby bike nasıl bir 250'lik commuter'le aynı fiyat olsun....akıl var,mantık var...Değil mi???
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
ne zengin bi milletmişiz arkadaş 16000 tl bile kesmedi az geldi bize kimse inanamadı 16000 olduğuna. herkez kuyruklara girdi almak için. yok ben iki alırım. ben hemen kapora veririm. gelsin ilk imzayı ben atarım. 16000 e gelsin iki tane alırım. 18000 e bile razıyım ben. ne oluyor yaw :cyclopsan tek fakir benmiyim yaw ben hayal bile edemiyorum bu motoru 800 tl maaş ile yemeden içmeden 20 ay çalışmam lazım bu motoru almak için. ne zengin milletmişiz gerçekten mt 07 çıkınca anladım. kdv ötv faiz hiç vurmamış meğer bizim milleti hala alım gücü ne yüksekmiş maşallah. Allah isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin bende dahil. ama şu motorun ederi inanın en fazla 12000. TAMAM NAKED ÇIPLAK MOTOR ANLADIKDA BU RESMEN ANADAN DOĞMA ÇIRILÇIPLAK:sunny:
Aynen üstat Sarı Tutku`ya devam :)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Hacı; cbr 250 bile 11.500tl , inazuma 250 ise 12.000 lira-700cc hobby bike nasıl bir 250'lik commuter'le aynı fiyat olsun....akıl var,mantık var...Değil mi???

çok güzel bir yere değindin dostum cbr 250 bile 11.500. Hatta arkadaşım aldı plaka dahil 12000 tl ye. ya bu motor ilk çıktığında cbr 250 8milyar küsür değilmiydi? Bu adamlar ozaman kar yapmıyormuydu? Yani ne olduda 11.500 e çıktı? parçalar altın kaplamamı oldu? Alaşımımı değişti ne oldu dostum? Ben tam bir motor hastasıyım gece gündüz, yağmur çamur motora binerim kar kış demem. çünkü bu içten gelen birşey motor zorla sevilecek bişey değil. Kimine göre gavur icadı, kimine göre şeytan oyuncağı. Ama bana göre özgürlük yaşam tarzı motor. bu mt 07 yi beğendim evet ama 16000 tl yi küçümsemeyin. 16000 tl lik bişey yok üstünde abartmaya gerek yok. showa amasörmü var sanki? Brembo frenmi var? Ama sırf yamaha olduğu için bu motora herkez öldü bitti. Bajaj pulsar cs 400 şu motordan kat kat daha estetik, daha güzel tasarlanmış bence başka bişey demiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Aynen üstat Sarı Tutku`ya devam :)

beni bi sarı tutku anladı :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

ederi o kadar ama vergiler fazla ne yapalım ?

her alanın tuzu kuru değil alıyorsun taksit taksit ödüyorsun .tabiki bir yerlerden kısıyorsun hem birikim olmuş oluyor.

aynen eğer önümde askerlik olmasa sırf şu motoru yatırım olarak gene alırım. Al nasıl olsa 1 seneye kalmaz zamlanır :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
25
dolphin_star
Allah inşallah bir gün nasip eder sana...
Harbi gönülden istedim..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
dolphin_star
Allah inşallah bir gün nasip eder sana...
Harbi gönülden istedim..

işte müslümanlık böyle birşeyya insan kendisi için ne isterse diğer müslüman kardeşinede istemezse tam anlamıyla müslüman değildir buyuruluyor :) çok teşekkür ederim ertuğ kardeşim inşallah benim gibi isteyen herkeze nasip olur bu motor
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Kardeşim sen olayı anlamamışsın. Mesele ucuz- pahalı olayı değil. Genel olarak hepsi pahalı,Mesele pahalılar içinde ucuz olması. :)
Bu tarz motorları 16,000 e aldım desen burda herkes "OHOOO ÇOK PARA BEN O PARAYA ARABA ALIRDIM" der :))) Harbidende öyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
66
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !

Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)

Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !

Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)

Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.

zaten doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış dostum. Altın elbiseli adamın suçuda(onlara göre) doğruları söylemesi tarafsız davranması. Biliyorlar çünkü 22000 den fazla takipcisi olduğunu. Biliyorlar çünkü yüzlerce kişi altın elbiseli adamın ağzından çıkacak tek söze baktığını.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

Kardeşim sen olayı anlamamışsın. Mesele ucuz- pahalı olayı değil. Genel olarak hepsi pahalı,Mesele pahalılar içinde ucuz olması. :)
Bu tarz motorları 16,000 e aldım desen burda herkes "OHOOO ÇOK PARA BEN O PARAYA ARABA ALIRDIM" der :))) Harbidende öyle.

aynen :D :D o paraya clio, palio alınır derler hemen :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Konu nerelere gelmiş, müslümanlık, fukaralık felan... Müslümanca milletin parasına, varlığına laf etmeler, anlam verememeler... ::alkiis::
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !

Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)

Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.

Adam seçildiyse bişi demiyorum da... Neyse, nedir bu rahmi barutçu'nun sayfası?
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
İSPANYA'daki MT-07 LANSMANINA ALTIN ELBİSELİ ADAM GÖTÜRÜLMÜYOR !

Yamaha'nın yeni modeli MT-07 nin Dünya Lansmani için Türkiye'den sadece ben ve Saffet Üçüncü abimiz seçildik.
Yarin sabah Kanarya Adaları - İspanya'ya yola çıkıyoruz.
Fotoğralar, dönüşümüzde videolar ve tüm yorumları buradan ve Yamaha resmi sitesinden takip edebilirsiniz. (Rahmi Barutçu'nun sayfasından alıntıdır.)

Arkadaşlar aynı şeyi İspanya'daki MT-09 lansmanı için de yaptılar. Yamaha sayfasına mesajları eksik etmeyiniz.


Sektör böyle, motorun kusurlarını anlatacak adamı oraya götürmezler zaten, gerçekleri saklamadığı için olabilir.Ayrıca MT-09 incelemesini izleyenler bilir lansmana çağırmadığı halde motoru beğendi ve fazlasıyla övdü.. AEA da talebi olmuş mu onuda bilmek lazım belki talebi olmamış da olabilir... Ha olduysa ve çağrılmadı ise test için yanlış adamları seçmişler çünkü bu motorun hedef kitlesi 20-35 yaş arası insanlar götürülen kişilerde elbette tecrübelidirler ama AEA nın baktığı açıdan bakamazlar...
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
buda kanarya adasına götürülen ilk grup,bence bu motorda alınası en güzel renkler kırmızı ve beyaz olmuş

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst