Şimdi MT09 a bikaçyüz TL zam yapılmış ya kur artışından dolayı 1000 lira bile etkilenmemiş ya satış fiyatı, ki geçen vardı 0km bayide satılık.
Demekki MT 07'ye de 100-200 lira fazla ödeyeceğiz, bikaç paket sigara içmeyiveririz
1. ihtimal -Bu durumda Yamaha Tr ve bayileri yanlış hesap yapıyor siz doğru bravo size :thumleft:
2. ihtimal - 16.000 TL ye gelecek dedik ama fiyatı şişirip bekleyenlere öyle veya böyle satarız bugüne kadarda ne fiyat çeksek sattık diyen Yamaha
foruma girip önce 23 bilmemne diyor ki ben 18.000 e razı olayım :mrgreen:
Şahsen cevaplayacak olursam en olumsuz gelişme = Almayıveririm olur biter ::blusssh:
Bu durumda en başa dönüyoruz " Yamaha herzaman yaptığı gibi satacağı kitleyi kendi belirliycek"
18.000 derse "Senin Yamaha ailesine katılmanı istemiyorum" diyor olur suratıma karşı, daha neyi zorlayayım ki şimdi ben :mrgreen:
Yalnız sürecin şeyi çıktı, yüksek potansiyeli olan müşterileri patır patır dökülmeye başladı böylede bi strateji ilk kez görüyorum :santa: