- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Tamamdır teşekkür ederim. Zaten kış geldi. Bir branda alıp, motoru garaja yatırmayı düşünüyorum. Aklımı kurcalayan 2şey var. Padock almayıp yan ayakta aylarca yatarsa zarar görür mü acaba yan ayaklık? Yoksa padock ile mi kaldırmak lazım çözemedim. Akü ise başlı başına bela. Çıkarsan ayrı dert, takılı kalsa ayrı dert...