Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tamamdır teşekkür ederim. Zaten kış geldi. Bir branda alıp, motoru garaja yatırmayı düşünüyorum. Aklımı kurcalayan 2şey var. Padock almayıp yan ayakta aylarca yatarsa zarar görür mü acaba yan ayaklık? Yoksa padock ile mi kaldırmak lazım çözemedim. Akü ise başlı başına bela. Çıkarsan ayrı dert, takılı kalsa ayrı dert...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tamamdır teşekkür ederim. Zaten kış geldi. Bir branda alıp, motoru garaja yatırmayı düşünüyorum. Aklımı kurcalayan 2şey var. Padock almayıp yan ayakta aylarca yatarsa zarar görür mü acaba yan ayaklık? Yoksa padock ile mi kaldırmak lazım çözemedim. Akü ise başlı başına bela. Çıkarsan ayrı dert, takılı kalsa ayrı dert...

Sen şimdi kışın motoru yatıracağını sanıyorsun ya bütün kış başının etini yiyeceğim "Hadi birader Şile'ye" , "Hadi birader İğneada'ya" diye.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sen şimdi kışın motoru yatıracağını sanıyorsun ya bütün kış başının etini yiyeceğim "Hadi birader Şile'ye" , "Hadi birader İğneada'ya" diye.

Kış gelsin senden benden çok biner motora,

Maksat muhabbet olsun diye yaziyor,yohh kışın motoru yatiracakmiş..yan ayaklikta kalmasida bahanesi..:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
O seramik kaplamalar boşuna mı yaptırıldı, kışın yatırmak da ne demekmiş!? Tövbe tövbe :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben kışın yanlışlıkla motora binmeyeyim die lastik almadım. 3ayda 11000km yol yapmışım. Sözde kullanmayacağım diyordum. Millet 2014'te aldığı motorla 29000km anca yapıyormuş. Bakımı çoh pahalı :salut:
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Merhaba arka fren balatası almayı düşünüyorum ama hala karar veremedim. Orijinal fren balatası 280 Tl civarında , Brembo 07HO36SP (Sinterli) model 195 TL civarı , EBC FA174HH (Sinterli)model 195 TL civarı ve Gold AD021 (Seramik Karbon) model 128 Tl civarı. Biraz araştırdığımda bunları elde ettim ama hala kararsızım. Orjinalin fiyatı epey yüksek. Fiyat / Performans ürünü arıyorum ve uzun ömürlü olup diske de zarar vermesin istiyorum ( Az yaksın çok kaçsın ucuz olsun :D ) . Konu hakkında bana yardımcı olursanız önereceğiniz ya da farklı bir alternatif sunacağınız marka model var ise sevinirim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Merhaba arka fren balatası almayı düşünüyorum ama hala karar veremedim. Orijinal fren balatası 280 Tl civarında , Brembo 07HO36SP (Sinterli) model 195 TL civarı , EBC FA174HH (Sinterli)model 195 TL civarı ve Gold AD021 (Seramik Karbon) model 128 Tl civarı. Biraz araştırdığımda bunları elde ettim ama hala kararsızım. Orjinalin fiyatı epey yüksek. Fiyat / Performans ürünü arıyorum ve uzun ömürlü olup diske de zarar vermesin istiyorum ( Az yaksın çok kaçsın ucuz olsun :D ) . Konu hakkında bana yardımcı olursanız önereceğiniz ya da farklı bir alternatif sunacağınız marka model var ise sevinirim.

Uyumlu Galfer HH sinterli (1370 - 1371 serisi) balatalara da bakabilirsiniz. (ön: FD178G1370 ve arka: FD134G1371 - 2017 model için baktım... GalferUSA sitesinden başka bir model yılı için kontrol edebilirsiniz. MT-07 Amerika'da FZ-07 diye geçiyor...)

Benim Honda için orijinallerin yarı fiyatına geliyor.

Kaliteleri iyidir; İspanya Barselona'da üretilen bir mal...
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Uyumlu Galfer HH sinterli (1370 - 1371 serisi) balatalara da bakabilirsiniz. (ön: FD178G1370 ve arka: FD134G1371 - 2017 model için baktım... GalferUSA sitesinden başka bir model yılı için kontrol edebilirsiniz. MT-07 Amerika'da FZ-07 diye geçiyor...)

Benim Honda için orijinallerin yarı fiyatına geliyor.

Kaliteleri iyidir; İspanya Barselona'da üretilen bir mal...

Ürün hakkında satışa ulaşamadım . Hangi sitede satış mevcut bilginiz var mı acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Trw Lucas sinterli olan balatalar var bir de 140 TL civarı onun hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
Brembo marka isminden dolayı tercih edilesi geliyor ama bir arkadaş disk ömrünü kısaltıyor dedi ama bilemedim .
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ürün hakkında satışa ulaşamadım . Hangi sitede satış mevcut bilginiz var mı acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Trw Lucas sinterli olan balatalar var bir de 140 TL civarı onun hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
Brembo marka isminden dolayı tercih edilesi geliyor ama bir arkadaş disk ömrünü kısaltıyor dedi ama bilemedim .

http://www.denimoto.com.tr/ arayıp sorun isterseniz, Türkiye distribütörü burası...
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Merhaba arkadaşlar elimde 2 adet 2018 üretimi motul 7100 var. Birisini 2018 mart diğerini de ekim de açıp kullandım bakım sırasında ve yaklaşık yarım litre ikisinde de kullanıldı bende bunları birleştirip tek haline getirmiştim.Bakım zamanı bu yağları yeni alacağım 2 adet 2019 üretim yağlar ile birlikte kullansam sorun olur mu ?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bu motora universal paddock kullanan var mı? Linkini ve resmini paylaşan olursa çok sevinirim. Yavaştan motoru sarıp sarmalayacağım kış için. Hayatımda ilk kez kışın motor yatıracağım. Akü konusunu da düşünmeye başladım şimdiden... :salut:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Bu motora universal paddock kullanan var mı? Linkini ve resmini paylaşan olursa çok sevinirim. Yavaştan motoru sarıp sarmalayacağım kış için. Hayatımda ilk kez kışın motor yatıracağım. Akü konusunu da düşünmeye başladım şimdiden... :salut:

istanbulda yaşıyorsun, motoru niye kışın yatırıyorsun? bir de bunu eylül ayında söylemen :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Lastik masrafına girmek istemiyorum :) Üstüne işe servis ile gidip gelmekteyim. Ufak ufak kendimi hazırlayıp kilitlemem gerek. 3ayda 11000km yaptı, birazda motorsuz yaşamaya çalışalım. Birde hava çok soğuk. Dün silivriden dönerken ürperdim :pale:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Lastik masrafına girmek istemiyorum :) Üstüne işe servis ile gidip gelmekteyim. Ufak ufak kendimi hazırlayıp kilitlemem gerek. 3ayda 11000km yaptı, birazda motorsuz yaşamaya çalışalım. Birde hava çok soğuk. Dün silivriden dönerken ürperdim :pale:

kusura bakma ama saçma:) motor 3 aydır yatıyor, skafoid ameliyatı oldum. inan doktor ok dediği anda binmek için gün sayıyorum.
hayat bu, bir kere yaşıyorsun erteleme:)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Orijinal satın aldım yeni 165 TL.

Geçen de (yanlış hatırlamıyorsam) R1 sahibi bir arkadaş 360TL vermek istemediği için alternatif bakıyordu...

Yamaha geçiriyor galiba bu filtre işinde; benim CB500F'in orijinal filtresi 50TL...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
kusura bakma ama saçma:) motor 3 aydır yatıyor, skafoid ameliyatı oldum. inan doktor ok dediği anda binmek için gün sayıyorum.
hayat bu, bir kere yaşıyorsun erteleme:)

Çok geçmiş olsun. Walla bana kalsa bende baya sürüyorum da masrafları accık tuzlu geliyor şimdilik. Bu sene belime baya bir yük bindi. Birde dediğim gibi üşüyorum bu aralar akşamları. Birde lastikler yazın tutmuyor. Kışın ne olur bilmiyorum? Pirelli mt60rs corsa kullanan var mıdır acaba?

Birde nedense bu aralar SS’lere taktım. Allah günahlarımı bağışlasın :salut:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Geçen de (yanlış hatırlamıyorsam) R1 sahibi bir arkadaş 360TL vermek istemediği için alternatif bakıyordu...

Yamaha geçiriyor galiba bu filtre işinde; benim CB500F'in orijinal filtresi 50TL...

Yuh insaf 50 tl nerde 170 tl nerde.İnternette monero marka falan var 40 tl civarı.O tarz ucuz yollu bi filtre taksam sıkıntı olurmu acaba ?
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Yuh insaf 50 tl nerde 170 tl nerde.İnternette monero marka falan var 40 tl civarı.O tarz ucuz yollu bi filtre taksam sıkıntı olurmu acaba ?

Açıkçası ben güvenemedim pek.Bilindik markalarında 110-120 tl civarı olması lazım hava filtresi.Değiştirme aralığının 40 bin km olduğunu düşünür isek 50 TL olanı almak çok ekonomikte gelmiyor.Hangi firma üretiyor o da gözükmüyor orijinal hava filtresinde.Yağ filtresini denso üretiyor 40 TL falan ama orijinal yağ filtresi 100 TL arada bir fark mı bilmiyorum.Ben parçaları kendim kampanya puan kupon vs takip edip uyguna getirmeye çalışıyorum.Servisten işçilik için yararlanıyorum.
Zincir dişli did alınsa veya bujiler nk alınsa orijinal ile fiyat farkı yok arada ama hava ve yağ filtreleri alternatiflere göre yüksek fiyat.Ama bakım aralıklarına uygun kullanılınca da çok da bir farkı olmuyor.Örnek veriyorum yağ filtresi 20 bin km de değişiyor 2 adet muadil yağ filtresinin her yıl alındığında aynı fiyata geliyor. Ne kadar ben her 10 binde yağ 20 binde hava filtresi değiştirsem de bakım kitapçığına uyulduğu takdirde orijinal kullanmak daha mantıklı geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst