- Katılım
- 10 Şub 2013
- Mesajlar
- 81
benimde çok ilginç bir problemim var.
2 gün içinde 2 kaza tehlikesi atlattım tabiki neyaptıgını bılmez kasap suruculer bas roldeydı fakat ortalama bır hızla dahı gıderken anı fren yapamıyorum motorumla.lastık durumumda ıyı olmasına ragmen ınanılmaz kaydırıyor.hıc guven vermıyor normalde durulabılecek bır durumda dragstarımla duramıyorum
bugun basıma gelense motorumu yıkamıs partlatmıs bikaç km surup garaja kaldırmak nıyetınde yola cıkmıstım.eve dönerken transporterın bırı talı yoldan son surat onume cıktı.oncesınde bir otobusun yan tarafta yolcu ındırmesı sebebıyle heran yola yolcu atlayabılır karsıya gecmek ıcın dıye dusunerekden kontrollude suruyordum.hızım 30 40km cıvarıydı. transporterın bıcercesıne onume cıkmasını malesefkı cok garıpsemıyorum cunku sureklı basımıza gelen seyler.garıpsedıgım sey kontrollu suruyor olmama ragmen transporterı gorup motoru durduramamam.motor sola dogru kıc attı transporter sılme gecıp koluma aynalara surterek durdu.
eksik refleks yada dikkatsizlikden basıma gelen bır sey degıldı yanı.motorun frenajının kotu olması yuzunden az daha kaza yapıyordum.acayıp sınırlendım motora dırekt satısa cıkardım.anında bır alıcıda cıktı.durumu ızah edıp satıcam motoru.dragstara kustum dıyebılırım
2 gün içinde 2 kaza tehlikesi atlattım tabiki neyaptıgını bılmez kasap suruculer bas roldeydı fakat ortalama bır hızla dahı gıderken anı fren yapamıyorum motorumla.lastık durumumda ıyı olmasına ragmen ınanılmaz kaydırıyor.hıc guven vermıyor normalde durulabılecek bır durumda dragstarımla duramıyorum
bugun basıma gelense motorumu yıkamıs partlatmıs bikaç km surup garaja kaldırmak nıyetınde yola cıkmıstım.eve dönerken transporterın bırı talı yoldan son surat onume cıktı.oncesınde bir otobusun yan tarafta yolcu ındırmesı sebebıyle heran yola yolcu atlayabılır karsıya gecmek ıcın dıye dusunerekden kontrollude suruyordum.hızım 30 40km cıvarıydı. transporterın bıcercesıne onume cıkmasını malesefkı cok garıpsemıyorum cunku sureklı basımıza gelen seyler.garıpsedıgım sey kontrollu suruyor olmama ragmen transporterı gorup motoru durduramamam.motor sola dogru kıc attı transporter sılme gecıp koluma aynalara surterek durdu.
eksik refleks yada dikkatsizlikden basıma gelen bır sey degıldı yanı.motorun frenajının kotu olması yuzunden az daha kaza yapıyordum.acayıp sınırlendım motora dırekt satısa cıkardım.anında bır alıcıda cıktı.durumu ızah edıp satıcam motoru.dragstara kustum dıyebılırım