Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
yola cıkmadan once tellerını balatanı vs kontrol edersın zaten.ben sprey alıyordum yanıma lastık patlaması durumunda sıkıp yola devam edebılmek ıcın.
cantamda su bulunduruyordum dag basında kalma ıhtımalıne karsın bence bunlar yeterlı olur
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Ucuz yollu sis farı bağlantı demiri arıyorsanız; bisiklet tamircilerinden çıkma 4-7 yaş arası çocuk bisikleti gidonlarından isteyin. Ön far altına uygun olan bir tanesini alın. Tornada fazlalıklarını kestirip montaj deliklerini açtırdıktan sonra nikelajlatın. Ben eski 1100 Dragstar'ıma böyle yapmıştım. Üzerinden çok zaman geçti ama aşırı ucuza mal olmuştu. Aklınızda bulunsun diye yazmak istedim.

Ustam tavsiye için sağolun :) Sis far baglantısı var bende aldıgımda vardı da Jasonn un model hoşuma gidiyr oda pahalı malesef :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

Öncelikle merhabalar
Bu zorunlu trafik sigortası Dragstarı da vurdumu durum nedir en son ne kadar ödediniz ?

Usta benim yaş 22 o yüzden babamın üzerine aldırdım :D 220 lira ödedim ankaradayım ve 2005 model classic . Bana olsa tahminim 600 falan cıkardı
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Full sentetik yağ ile ne kadar süre kullanayım değiştirmeden ? Full sentetik ile en az 4 bin mil yani 6 bin km öneriyolar yoksa 5 bin değiştireyim mi nerdeyse olmak üzere 5 bin
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
26
Kullanıma göre değişir. arada bir yag cubugugunu cek (1000km arayla falan)yagı parmagına damlat parmaklarını birbirine sürt bulaşmanın hic bitmemesi gerekiyor. Yag cubugu cektiğinde yagın damlaması lazım ,serbet gibi olması lazım kullandıkca KM artıkkca kirlenir,bu bahsettiğim ele bulaşma olayı azalır. Yag değiştirdikce cıkan yagını git kontrol et (koyulugu - kirlenmesi) .Bunlar kullanımdan hava sıcaklıgından bir sürü sebbeten değişebeilecek faktorler.Bazen yag 5000de degişmesi kesin gerekir bazende 6000 7000 gider temizse bozulmamıssa.

Ama en kalite yagıda kullansan(bence kaliteli yag kullan)5000 6000 km sonra değiştirmeye çalış.İhmal etme.Motorun canı yağ.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Kullanıma göre değişir. arada bir yag cubugugunu cek (1000km arayla falan)yagı parmagına damlat parmaklarını birbirine sürt bulaşmanın hic bitmemesi gerekiyor. Yag cubugu cektiğinde yagın damlaması lazım ,serbet gibi olması lazım kullandıkca KM artıkkca kirlenir,bu bahsettiğim ele bulaşma olayı azalır. Yag değiştirdikce cıkan yagını git kontrol et (koyulugu - kirlenmesi) .Bunlar kullanımdan hava sıcaklıgından bir sürü sebbeten değişebeilecek faktorler.Bazen yag 5000de degişmesi kesin gerekir bazende 6000 7000 gider temizse bozulmamıssa.

Ama en kalite yagıda kullansan(bence kaliteli yag kullan)5000 6000 km sonra değiştirmeye çalış.İhmal etme.Motorun canı yağ.

Bu motorun tek sıkıntısı yağ kontrolü çok sıkıntılı alta ufak bi cam var ben bakıyorum hiç bişi gözükmüyo. Baya bildiğin yerlere yatıyorum ama o cam hep yansıyo hiç bişi görmek mümkün değil yoksa yağ en az. Haftada bi kontrol ederdim arabada 1 dk bile değil ama bu merrtte görünmüyo hiç bişi. Ben en iyisi değiltirryim aklım kalmasın her gün kullanıyorum çünkü.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
20
ben yağı biraz fazla koymuş olabilirim motor dik konumdayken cam komple yağ azıcık yatırınca seviyesi gorunuyo yagın...sorun olrmu acaba ?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Çok sık değil ama motoru ilk çalıştırırken egzozdan böyle bi silah patlaması gibi ses geliyo.

Fikri olan?
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
26
Egzostlar ortada esişleniyor ama,duman agırlıklı olarak üst egzosttan geliyorsa arka silindir ile sıkıntı vardır.Motoru daha önce hangi şartlarda ne dercede yorulduguna baglı olarak.Zorlanmış ve fazla kmli motosikletlerde olabilir.Blogunda kaçak varmı iyice bak hatta gece fenerle bak(yaglı bölge özellikle yeni sızdırmış yag parlar )kolay farkedersin.Ön silindirin yaglama kanalları daha geniştir ivmeye baglı olarak yagın arkada toplanma durumu göz önüne alınarak böyle yapılmıştır. Dediğim gibi motor zorlanmışsa olabilir.Yağ kaçağı yoksa (ki bu iyiye işaret) bujilerini sök bak arkadaki daha kirli yaglı çıkarsa(muhtemelen öyle cıkacak)motor daha önce biraz sıkıstırılarak kullanılmıs diyebiliriz.Cok kafaya takma bişey olmaz.Bujiler aynı derecede temizse .... yorum yok.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
@shadow bu olay aldığımdan beri var ara sıra sabahlar çalıştırırken yapıyo.bujileri yeni değiştirdim 1.5 ay filan oldu herhalde eski çıkanlar temizdi hatta değiştiren adam o kadar da kötü değil daha gidermiş dedi ama ben önceki adam ne zaman değiştirmiş bilmediğim için değiştirmiştim.egzoz a ve bloğa birazdan işten çıkarken bakarım eve varınca ayrı a egzoz aftermarket egzoz.

Son bakımını yaptırdığım yerdrki adam karbüratör ile ilgili bişi söylemişti bu ses için ama adamın çok ailevi sorunu vardı öyle kaldı sonrada bi yere götürmedim tekrar.

Egzoz ve bloğa baktıktan sonra editlerim. Şu an 21 bin mil de motor.35 bin km gibi birşey yapıyor herhalde 2004 model
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
cok detaylı bılmıyorum ama 5yıldır chopper kullanıyorum ve dedıgın durumu her motorumunda yasadım.onemlı bır durum oldugunu dusunmuyorum ve konu hakkındakı genel kanı yakamadığı çiğ benzini atıyor.
suanki motorumda alev dahı atıyor egsozum bıldıgın ates edıyor
mekanıkden anlayan abilerin dedıgı gıbı hava fıltresı bujı egsoz vsvs yuzunden yapıyor olabılır.
bır ustaya gosterırsen cozumu basıttır dıye dusunuyorum
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bugun gittim yağ değiştim.konuyuda sordum evet çok önemli bişi değil dedi olur öyle dedi.ara ara benden de alev geliyo
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
6
Selamlar Dragstar 650 için eksantrik takım bulabileceğim bir link varmı. Google da sadece zincir sonucuna ulaşabiliyorum. Eksantrik gergi ve zincir takım olarak lazım. Yurtdışı hesaplı alabileceğim bir tavsiye olursa memnun olurum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Selamlar Dragstar 650 için eksantrik takım bulabileceğim bir link varmı. Google da sadece zincir sonucuna ulaşabiliyorum. Eksantrik gergi ve zincir takım olarak lazım. Yurtdışı hesaplı alabileceğim bir tavsiye olursa memnun olurum.

tam neler lazim çark ile dahil set var bende
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
http://www.ebay.de/itm/98-03-YAMAHA-V-STAR-650-XVS650A-CLASSIC-FRONT-ENGINE-CYLINDER-HEAD-TOP-COVER-/262226373369?hash=item3d0de8eaf9:g:pUUAAOSwYIhWjGYO
Arkadaşlar bana bu ürü lazım nasıl tein edebiliriz? Türkiye'ye gönderim yok maalesef.
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar. Bu gün yaşadığım bir problemi çözmemde yardımcı olabilirmisiniz?

Bu gün benim dragstarın muayenesi vardı. Ön freni sıkınca, lamba yanmıyor diye ağır kusurlu raporu verdi. Ben görevli ile "Ön frenin fren lambası yakma özelliği yok" diye tartıştım. Fakat varmış, malesef. Yani haksız çıktım. Meğerse müşür arızalı imiş. Fakat serviste o parça yok. Bir saattir nette arıyorum bulamadım. Bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı? Teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba arkadaşlar. Bu gün yaşadığım bir problemi çözmemde yardımcı olabilirmisiniz?

Bu gün benim dragstarın muayenesi vardı. Ön freni sıkınca, lamba yanmıyor diye ağır kusurlu raporu verdi. Ben görevli ile "Ön frenin fren lambası yakma özelliği yok" diye tartıştım. Fakat varmış, malesef. Yani haksız çıktım. Meğerse müşür arızalı imiş. Fakat serviste o parça yok. Bir saattir nette arıyorum bulamadım. Bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı? Teşekkürler.

Manetteki müşir mi? Ama o müşir arıza yapacak bir şey değil. bir mandal o elektronik bir şey değil. Maneti sıkınca ucundaki pim içeri girip devreyi tamamlıyor. Tamiri çok kolaydır diye düşünüyorum. Yapılamazsa ya da yoksa adres yine ebay olacak.. Olmadı muayeneden geçmek için bir arkadaşınınkini ödünç al şimdilik..
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
8
Manetteki müşir mi? Ama o müşir arıza yapacak bir şey değil. bir mandal o elektronik bir şey değil. Maneti sıkınca ucundaki pim içeri girip devreyi tamamlıyor. Tamiri çok kolaydır diye düşünüyorum. Yapılamazsa ya da yoksa adres yine ebay olacak.. Olmadı muayeneden geçmek için bir arkadaşınınkini ödünç al şimdilik..

Tamir etmeyi deniyeyim. Teşekkürler. Bir de ebayda hangi isimle aramak gerekir.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar tekrar tekrar konu olacak ama ıpone road twin (15-50) 4t sentetik V-motor yağı ile yamalube 10-40 full sentetik motor yağı arasında gidip geliyorum bazıları bu motora full sentetik gerek yok diyor bazıları yamalube den baskasını tavsıye etmiyor draggy kardeşim biliyorum yamalube dıyecek ama kafam çok karıştı burası mersin ve şu mevsimde bile denize giriliyor yani yazın çok sıcak bu yuzden 10-40 buraya uygun olacağını düşünmüyorum önerileriniz nedir castrol mobil falan demeyin sadece bu iki yağ hakkında kullanan bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst