Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
30
@draggy
Selam ey sana yüce draggy! Üstat konunun üşenmedim son 51 sayfasını okudum. Gördüğüm kadarı ile Dragstar konusunda baya deneyimlisin. :)

Samimiyetimi maruz gör lütfen. Ben 30 yaşından sonra azıtıp (eşimin ve ailemin tabiri ile) motor almaya karar vermiş bir kardeşin/abinim.

Foruma kısa bir süre önce katıldım. İlk etapta Hyosunda GV250 ve RR'lerin 250 cc'lik olanlarını inceledim. Sonrasında maddi problemlerden ötürü ertelemek zorunda kaldım hayalimi bir kaç aylığına. Şimdi yine beli doğrutuyorum yavaş yavaş. Yıl sonunda bir motor almayı düşünüyorum ve Yamaha XVS 650 Dragstar çok çok çok cezbedici geliyor gözüme. Link vermekte sakınca var mı bilemiyorum ama aşağıdaki motor çok hoşuma gidiyor. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-custom-classic-dragstar-650-224646169/detay/

Sormak istediğim ise klasik yeni başlayanların korku/heyecan/cahillik karışımından kaynaklı bir soru; bu motor yeni başlayan benim gibi 1.77 boyunda, 115 kg birisi için uygun olur mu? Daha önce yazlıkta scooter kullandım ve aktif olarak bisiklet kullanıyorum. (parkurlarda ve trafikte)

Sıkıcı ve uzun yazım için şimdiden özür dilerim. Herkese iyi günler ve keyifli sürüşler arkadaşlar.

Hepiniz Allah'a emanet olun, kazasız belasız...

Saygılarımla,
TK
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
önce biraz vitesli motor kullanın, TRiçin 650 yi başlangıç olarak önermiyorum :)

Bu arada gösterdiğin motor star riders üyesi rider bir arkadaşıma ait, güzel motordur.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
ilk motor olduğu için gaz debriyaj alışman biraz uzun sürecek, bu arada düşebilirsin de pes etme :) yağ çubuğu yok, motoru dik konuma getir, aayaklığın altında cam var yarı seviyesi idealdir.

Valla dragy çok acemiyim ya :) ne orta ayaklığı bulabildim motoru dik yapmak için nede camı bulabildim solda bi cam buldum ama kafayı soksamda hiç bişi gözükmüyo dolu mu boşmu anlamadım ya :) gece karalığında flashla ve gündüz ışığında her türlü baktım yok görülmüor.

Benim bu işe aklım ermedi :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
motoru yan ayaklığa aldığında ayaklığın altına 10 cm civarı bir takoz koy ve motor dik dursun (aman dikkat et devrilmesin). Ondan sonra ayaklığın altında cam hazneyi göreceksin.

UntitledZ9HvW.png
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
30
önce biraz vitesli motor kullanın, TRiçin 650 yi başlangıç olarak önermiyorum :)

Bu arada gösterdiğin motor star riders üyesi rider bir arkadaşıma ait, güzel motordur.

draggy ben açıkcası motoru alabilirsem İzmit Derince - Tuzla Orhanlı arası TEM'de işe gidip gelişlerimde kullanacağım. Arada da uzun yola kamp yapmaya falan gitmek var düşüncelerim arasında. İstanbul ile çok fazla ilgim yok açıkcası.

Yamaha'nın eğitimine de kayıt oluyorum. Yine de sende 250 cc'den mi başlamalıyım?
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Mrb arkadaşlar dragi bi sorun olacak motor yağını her 3000 km degisiyorum zaten yağ özelliğini kaybedince ses kötü gelio o tok sesi alamiyorum ordan anlıyorum peki şaft yağı da çok sıkıntı yaratiyormus onu nasıl ayarlicaz başka nelere dikkat edelim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
şaft yağı 40 binde bir, şaftın sorunu oringin eskiyerek içine su toz alması, oring zarar gördüyse yenilenmeli. 5-10 dolarlık parça için 1000 dolar zarara girmemek lazım :)
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
dün 70 mille otobanda gidiyorum önce gaz yemedi gibi oldu sonra istop etti.hiç böyle bişey başına gelmii olan var mı ? Sonra sağa çektim bi daha marşladım çalıştı :) sonuçta yamaha alet gidiyo ama benzin mi bitmişti acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

Ayrıca haraket halindeyken 1 atmak sıkıntı olur mu? Durup mu 1 e almak lazım haraket halindeyken kötü sesler geliyo 1 atarken. Bazen oluyo misal durmakla durmamak arasıyım o zaman ışık yanıyo boştan 1 alıyorum çatır çutur ediyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

Benim başıma gelenler pişmiş tavugun başına gelmez ya arabam bozuldu bugun. :( motora kaldım günde 25 gidiş 25 geliş 50 mil sürmem lazım.arabayı yaptırmaya şu sn için gücüm yok ama yamaha bakımlarını yapınca giden bi motor harley halt etmiş.facede dragstarla 100 bin mill yapanı bile gördüm ve adam sadece regular maintenance diye herhangi büyük bi tamir yaptırmamış.

Velhasıl lafı uzatmadan ne tarz bi bakım gerekli tam olarak.aktif olarak motoru kullanıcam neye dikkat etmeliyim
 
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
17
Selamün Aleyküm.
Arkadaşlar 2000 model drag star la aranızdayım.
Diyorum ki bu formu canlandıralım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Arkadaşlar nasıl resim yayınlıyoruz anlatabilir misiniz?
Arkadaşlar Ben Muğla Fethiye liyim.
Bu formu canlandıralım.poroblemlerimizi paylaşalım istiyorum.
Tüm dostlara selam olsun.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Selamün Aleyküm.
Arkadaşlar 2000 model drag star la aranızdayım.
Diyorum ki bu formu canlandıralım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Arkadaşlar nasıl resim yayınlıyoruz anlatabilir misiniz?
Arkadaşlar Ben Muğla Fethiye liyim.
Bu formu canlandıralım.poroblemlerimizi paylaşalım istiyorum.
Tüm dostlara selam olsun.


Resim yükleme siteleri resimlerini yükleyebilir sonra burda paylaşabilirsiniz ben mobilden yazdıgım için şimdi göremiyorum ama resmi yüklediğinizde size bir link vericek o linki sitede verilen kodun ortasına yapıştırıcaksınoz sonrasında burada gözükür
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
R25 imi sattıktan sonra dün dragstarıma kavuştum.... Kırmızı Siyah (şase kırmızı) spor kasa... SS den sonra inanılmaz ağır geldi alet o ayrı. şimdiden custom araştırmalarına başladım bile. yaza motoru bobber a çevieceğiz inşallah...
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
R25 imi sattıktan sonra dün dragstarıma kavuştum.... Kırmızı Siyah (şase kırmızı) spor kasa... SS den sonra inanılmaz ağır geldi alet o ayrı. şimdiden custom araştırmalarına başladım bile. yaza motoru bobber a çevieceğiz inşallah...

O kadarda ağır değil aslında ya. :) benim ilk motorum.aldıktan sonra ara sokakta bi 2 sürdüm sonra vurdum yollara şu an 800-900 km yol yapmışımdır. Arabam bozuldu günlük sürüyorum artık
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
O kadarda ağır değil aslında ya. :) benim ilk motorum.aldıktan sonra ara sokakta bi 2 sürdüm sonra vurdum yollara şu an 800-900 km yol yapmışımdır. Arabam bozuldu günlük sürüyorum artık

R25 ten sonra ağır ve hantal geldi ama normal. Birincisi tarzı farklı, ikincisi kilosu farklı, üçüncüsü alışkanlıklar Zaman ile değişiyor. Lakin aleti sevdim. Trafikte maruz kaldığımız ss süren apaçi muamelesini görmeyeceğimize eminim.

Hele birde yeleklerimiz ve patch lerimiz gelsin durum iyice değişir
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
R25 ten sonra ağır ve hantal geldi ama normal. Birincisi tarzı farklı, ikincisi kilosu farklı, üçüncüsü alışkanlıklar Zaman ile değişiyor. Lakin aleti sevdim. Trafikte maruz kaldığımız ss süren apaçi muamelesini görmeyeceğimize eminim.

Hele birde yeleklerimiz ve patch lerimiz gelsin durum iyice değişir

Dragstarın ağır abi bi tarzı var.deri ceket eldiven tam rock and roll tarzı. :) ışıklarda falan parıltısı yetiyo zaten apaçilerden ayrılmaya .


Siz bi depo ile ne kadar gidiyorunuz aşağı yukarı?bugun yolda benzinim bitti ben çok agresif kullanıyorum galiba ondan çok gidiyo
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Bir depo ile yaklaşık 200 km gitmesi lazım. Sonrasında yedek depoya geçiyor. Benzin göstergesi olmadığı için sürekli Full tutmaya çalışıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst