- Katılım
- 9 Tem 2015
- Mesajlar
- 30
@draggy
Selam ey sana yüce draggy! Üstat konunun üşenmedim son 51 sayfasını okudum. Gördüğüm kadarı ile Dragstar konusunda baya deneyimlisin.
Samimiyetimi maruz gör lütfen. Ben 30 yaşından sonra azıtıp (eşimin ve ailemin tabiri ile) motor almaya karar vermiş bir kardeşin/abinim.
Foruma kısa bir süre önce katıldım. İlk etapta Hyosunda GV250 ve RR'lerin 250 cc'lik olanlarını inceledim. Sonrasında maddi problemlerden ötürü ertelemek zorunda kaldım hayalimi bir kaç aylığına. Şimdi yine beli doğrutuyorum yavaş yavaş. Yıl sonunda bir motor almayı düşünüyorum ve Yamaha XVS 650 Dragstar çok çok çok cezbedici geliyor gözüme. Link vermekte sakınca var mı bilemiyorum ama aşağıdaki motor çok hoşuma gidiyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-custom-classic-dragstar-650-224646169/detay/
Sormak istediğim ise klasik yeni başlayanların korku/heyecan/cahillik karışımından kaynaklı bir soru; bu motor yeni başlayan benim gibi 1.77 boyunda, 115 kg birisi için uygun olur mu? Daha önce yazlıkta scooter kullandım ve aktif olarak bisiklet kullanıyorum. (parkurlarda ve trafikte)
Sıkıcı ve uzun yazım için şimdiden özür dilerim. Herkese iyi günler ve keyifli sürüşler arkadaşlar.
Hepiniz Allah'a emanet olun, kazasız belasız...
Saygılarımla,
TK
Selam ey sana yüce draggy! Üstat konunun üşenmedim son 51 sayfasını okudum. Gördüğüm kadarı ile Dragstar konusunda baya deneyimlisin.
Samimiyetimi maruz gör lütfen. Ben 30 yaşından sonra azıtıp (eşimin ve ailemin tabiri ile) motor almaya karar vermiş bir kardeşin/abinim.
Foruma kısa bir süre önce katıldım. İlk etapta Hyosunda GV250 ve RR'lerin 250 cc'lik olanlarını inceledim. Sonrasında maddi problemlerden ötürü ertelemek zorunda kaldım hayalimi bir kaç aylığına. Şimdi yine beli doğrutuyorum yavaş yavaş. Yıl sonunda bir motor almayı düşünüyorum ve Yamaha XVS 650 Dragstar çok çok çok cezbedici geliyor gözüme. Link vermekte sakınca var mı bilemiyorum ama aşağıdaki motor çok hoşuma gidiyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-custom-classic-dragstar-650-224646169/detay/
Sormak istediğim ise klasik yeni başlayanların korku/heyecan/cahillik karışımından kaynaklı bir soru; bu motor yeni başlayan benim gibi 1.77 boyunda, 115 kg birisi için uygun olur mu? Daha önce yazlıkta scooter kullandım ve aktif olarak bisiklet kullanıyorum. (parkurlarda ve trafikte)
Sıkıcı ve uzun yazım için şimdiden özür dilerim. Herkese iyi günler ve keyifli sürüşler arkadaşlar.
Hepiniz Allah'a emanet olun, kazasız belasız...
Saygılarımla,
TK
Son düzenleme: