Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
hava filtresi k&n temizleyip takıyorum 3 hafta bir

aresce, benim motor kadar yakıyor senin alet. K&N hava filtresi demişsin, yani hypercharger mı var? Eğer öyleyse zaten onu takarken re-jett kitleri oluyor onunla doğru ayarı yapmak lazım. Bu kitlerde 3 tane meme oluyor ve bu 3 memeden 2 farklı kombinasyon yapılıyor. Eğer sadece hypercharger varsa 1. kademe, hem hypercharger hem de performans egsoz varsa 2. kademe kombinasyon yapılması lazım olabiliyor. Sende ya bu re-jett işlemi hiç yapılmamış ya da hatalı yapılmış olabilir, aşırı zengin karışım gidiyor olabilir. Çalışma anında benzin kokusu duyuyor musun?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
8
Merhaba. Ocak ayında yaşadığım kaza sonrası Dragstar'ım 4ay 4 gün sonra bu hale gelerek sorunsuz şekilde yollardayım. Bodrum taraflarındayım yolunuz düşerse facebook tan Deyiş Devran olarak ekleyin beklerim arkadaşlar...

BMzq5M.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

bu arada... geçen gün Bodrum - Söke arası yolculuk yaparken km telim koptu ve akabinde sarı ikaz ışığı sürekli yandı. Korktum ama sonrasında Söke de km teli takınca söndü arkadaş. Km teli kopunca anladık ki ışık yanıyormuş :))
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Iyi akşamlar. Arkadaşın 99 model dragstarı için diyafram ihtiyacımız var. Yurt içi veya yurt dışı uygun fiyatlı temin edebileceğimiz bir tavsiyeniz var mı?
 
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
17
aresce, benim motor kadar yakıyor senin alet. K&N hava filtresi demişsin, yani hypercharger mı var? Eğer öyleyse zaten onu takarken re-jett kitleri oluyor onunla doğru ayarı yapmak lazım. Bu kitlerde 3 tane meme oluyor ve bu 3 memeden 2 farklı kombinasyon yapılıyor. Eğer sadece hypercharger varsa 1. kademe, hem hypercharger hem de performans egsoz varsa 2. kademe kombinasyon yapılması lazım olabiliyor. Sende ya bu re-jett işlemi hiç yapılmamış ya da hatalı yapılmış olabilir, aşırı zengin karışım gidiyor olabilir. Çalışma anında benzin kokusu duyuyor musun?

benim makinede sadece kn hava filt var hyoercharger yada perf ekzoz yok egzozun ilk iki susturucusu alınmış benden once bugün ustaya gideceğim sübap ayarı senkron ayarı yapılcsk bakalım inş düzelir 😥
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
aresce, benim motor kadar yakıyor senin alet. K&N hava filtresi demişsin, yani hypercharger mı var? Eğer öyleyse zaten onu takarken re-jett kitleri oluyor onunla doğru ayarı yapmak lazım. Bu kitlerde 3 tane meme oluyor ve bu 3 memeden 2 farklı kombinasyon yapılıyor. Eğer sadece hypercharger varsa 1. kademe, hem hypercharger hem de performans egsoz varsa 2. kademe kombinasyon yapılması lazım olabiliyor. Sende ya bu re-jett işlemi hiç yapılmamış ya da hatalı yapılmış olabilir, aşırı zengin karışım gidiyor olabilir. Çalışma anında benzin kokusu duyuyor musun?

ben yol aptıktan sonra durduğumda benzin kokusu geliyor(aşırı olmamakla birlikte) bir sorun arz eder mi ?
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
5
Arkadaslar dragstar xvs 650 custom kullanıcısıyım .Ön sinyallerin baglı oldugu plastik kelepceler artık dagıldı , nerede bulabilirim yardımlar için teşekkürler
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
2002 model ama 2008 cikisli nasil oluyo 6 yil nasil beklemis olabilir yardimci olur musun

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Draggy mrb nasil girysebilirz adres mail
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2002 model ama 2008 cikisli nasil oluyo 6 yil nasil beklemis olabilir yardimci olur musun

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Draggy mrb nasil girysebilirz adres mail

benimki de 2005 model 2007 çıkışlı. Ama bunun sebebi 2005 te %8 olan ÖTV nin %37 ye çıkarılması idi. Bir anda tüm 250 cc üstü motorlar %30 zamlandı.. Ve bu dönem deki motorların çoğu uzun süre bayilerde alıcı beklediler.

Ama 2002 modelin 2008 çıkışlı olmasına aklım ermedi açıkçası, 6 yıl satılmadan nasıl beklemiş! Aklıma 2 şey geliyor ya plaka değişikliği oldu, ya da gümrükten alındı.

Ama sonuçta yılına bakma, evladiyelik motor bunlar. Fiyatı uygunsa, motor temiz se alınır.

Servis expertizi yaptırtabilirsin, evladiyelik makinalar ama, karbüratör manifoldu en ucuz 250, şaft 2500, debriyaj değişimi 400. Bunları da hesabına kat derim.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Draggy cvplarin icin cok tes edrim birebir nasil gorusebilir miyiz sana resimleri videosunu gonderim makinanin ilk motorsiklet im olacak bir hafta icinde alacam ozelden falan bilmiyorum nasil irtibata gececigimi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ilk motorsa tavsiye etmiyorum hocam, biraz tecrübe et daha düşük cc ler de ondan sonra büyük hacime geç.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Draggy choopper olarak alacagim ilk makina yoksa 1000 rr honda vardi kullandim bide simdiki alacagim cok temiz kacrmak istemiyorum 60 binde km si gormeni isterim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hocam ben kullanıcı olarak görürüm ama servislerin yaptırdığı expertizler gibi olmaz. Ben bile başka Dragstar alacak olsam (7 senedir kullanıyorum bu makinayı)servise gösteririm.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Draggy yani diyorsun ki illa servise goster oyle mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Bide servise pek guvenmioyorum sen daha iyi anliyorsun bana oyle gelio

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

Bide draggy adana da mutlu kaya diye iyi bi usta tamirci varmis sen taniyir musun bu modellerden iyi anliyirmus yada tanidigin usta var mi bu bolgelerde tavsiye edecegin
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Hocam tes ediyorum ben yine de size resimleri gonderecem bi bakmanizi istyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst