Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
8
Çantaya yorum yapamam ama gidon gümrüğe takılsa %18 ödersin.

Merhaba, öncelikle paylaşımlardan, fikir ve tecrübe alışverişlerinden dolayı herkese teşekkürler. Dragstar kullanıcıları için çok faydalı bir platform oluşmuş. İlk sayfadan bu yana, tüm yazılanları ilgi ile okudum. Ama en çok da draggy'nin tecrübeleri ve paylaşımları son derece yararlı idi.

Draggy, özellikle senin mesajından alıntı yapmamın sebebi, yurt dışından en çok senin alışveriş yapmış olman. Bir konuda tecrübene veya fikrine ihtiyacım var. cruisercustomizing.com adlı siteden alışveriş yaptın mı? Güvenilir bir site mi sence? Paramızı sokağa atmayalım.

Teşekkür ederim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
şans işi o.. büyük paketse takılıyor büyük ihtimal.. Ama zaten %18 gibi bir şey faturanın yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Selam arkadaşlar. Benim motorda 4 sis farı var bunları sökmek istiyorum. 2 tanesi acayip paslı zaten. Ama işin içinden çıkabilirmiyim ne dersiniz? Direk uzunlara bağlılar. Dikkat etmem gereken şey nedir sökerken? Bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada manifold soran arkadaşlar, benimde aynı sprunum vardı yazmıştım buraya. ben hudsondan aldım çifti 140 lira. Bir de bakımdan spnra motora benzedi. Bide sisleri söksem tam olacak. :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
büyük ihtimal kabloyu soyarak bantlamışlardır. Dikkatlice sökün ve yine bantlayın.
 
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
17
merhabalar herkeze
yaklaşık 1 yıla yakın 2006 XVS650 A kullanıcısıyım. birkaç sorum olacak.
1-şaft ta boşluk var ise bunu nasıl anlayabilirim?
2-makinenin blok kısımlarından çok ses geliyo (şıkırtı ) sanırım usta bakımını yaparken subap ayarını yanlış yaptı.subap ayarında kullanılan sente olçülerini bilen varmıdır?
3-yakıt tüketimim çok fazla.çok yakıyor yani bunun sebebi subap ayarının tam olmamasımıdır?geçenlerde olceyim dedim 40 tl lik benzinle 120 km yol yaptım yedek hariç normal mi?
4-seyir halinde giderken uğultu gelmesi (sanki geri vitese takmış gidiyorum gibi)normalmidir.
5-son olarak makinenin 46binde debriyaj balatalarını driştirdim yaklaşık drişeli 1500 km oldu ve vites geçişlerim çok sert.ilk başta balata yeni dir dedim alışır dedim ancak ne yumuşama var ne başka bişey tak tuk bildiğin tekmeleşitoruz vitesle sebebi ne olabilir?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çok uzun sorular olmuş :)

merhabalar herkeze
yaklaşık 1 yıla yakın 2006 XVS650 A kullanıcısıyım. birkaç sorum olacak.
1-şaft ta boşluk var ise bunu nasıl anlayabilirim?

Motor çok titrer, arka vibrasyon yapar. www.650ccnd.com da nasıl ayarlanacağı bakılacağı var. burası çok zengin bir kaynak dragstarlar üzerine.


2-makinenin blok kısımlarından çok ses geliyo (şıkırtı ) sanırım usta bakımını yaparken subap ayarını yanlış yaptı.subap ayarında kullanılan sente olçülerini bilen varmıdır?

Facebook ta star riders sayfamız var, servis manuelleri ekli orada.


3-yakıt tüketimim çok fazla.çok yakıyor yani bunun sebebi subap ayarının tam olmamasımıdır?geçenlerde olceyim dedim 40 tl lik benzinle 120 km yol yaptım yedek hariç normal mi?


Bunun çok fazla sebebi olabilir, karbüratör ayarsızdır, bujiler bitmiştir, hava filtren kirlidir, jet lerin tıkanmıştır, manifoldlar yırtıktır vb. vb. hepsine tek tek bakmak gerekir. 50 TL lik benzin ile (10,5 lt civarı) 220km gidiyorum.


4-seyir halinde giderken uğultu gelmesi (sanki geri vitese takmış gidiyorum gibi)normalmidir.

1. viteste normaldir, bazen 2 de yapar.


5-son olarak makinenin 46binde debriyaj balatalarını driştirdim yaklaşık drişeli 1500 km oldu ve vites geçişlerim çok sert.ilk başta balata yeni dir dedim alışır dedim ancak ne yumuşama var ne başka bişey tak tuk bildiğin tekmeleşitoruz vitesle sebebi ne olabilir?

Balata alışması diye bir şey yok :) Bunun sebebi büyük ihtimal eski bitmeye yakın balatalarına göre ayarlanmış debriyaj telin. yine linkini verdiğim sitede nasıl ayarlanacağı var. Bir de yağ çok önemli, full sentetikse yağın bunu yapar. Bizim makinalara yaramıyor full sentetik, yarı sentetik (mineral yağlarda tepkisi daha düzgün oluyor.)
 
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
17
gerçekten vakit ayırıp tek tek cevapladığın için minnettarım draggy(bu arada bende makinama draggy nikini verdim ama sıkıntı olmaz umarım :p)
yakıt meselesi şöyle karbüratör temizlendi manifoltlar ım çatlaktı onlarıda birazcık Türk usulü ile 2 kat çekomastik(yüksek sıcaklığa dayanan conta ile sıvadım üzerine de makaronu geçirip ısıttım eskisinden daha sağlam oldu :p yani manifold dan da değildir.bujilerimde yeni hava filtresi k&n temizleyip takıyorum 3 hafta bir.başkada bi neden bulamadım :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

ha bide ayrıca yagı castrol 10 50 kullandım balata değişiminden sonra
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
gene de tüketim çok yüksek, sürekli 160 kullanmıyorsan tabi ki :) O zaman valflerin ayarlansın. Bir de kompresor basıncını bir ölçtür
 
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
17
gene de tüketim çok yüksek, sürekli 160 kullanmıyorsan tabi ki :) O zaman valflerin ayarlansın. Bir de kompresor basıncını bir ölçtür

jet lerin tıkanmıştır demissin de jet i bilemedim ben :pale:
yok nerde 160 da kullanmak ankara trafiğinde :/ bu dediklerin valf ve komp. basıncı ölçmek zor mudur ve ekipman gerektiren bir durum mudur ??
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
türkçesi sübap ayarı ve basınç ayarının ekipmanı ise dereceli pompa :)

jetler ise karbüratör iğneleri, karbüratör temizleyici az bişey katabilirsin depona
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Çok uzun sorular olmuş :)
Paylaşım için teşekkürler draggy , benim de bircok soruma cevap niteliginde olmuş.

Benim sorularım debriyaj seti ile ilgili
Bildiğim kadarı ile 3 seçenek arasindan tercih yapiliyor genellikle:

-EBC
-BARNETT
-STOCK YAMAHA

Sizce hangisini tercih etmeliyim ?

Degisim sirasinda veya degisimden sonra dikkat etmem gereken birsey var mi ?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
stock yamaha ile diğer markalar arasında hiç bir fark yok Barnett hariç.

Barnett kevlardan yapılıyor ve kiti ile takılması gerekiyor (kapak plakası yayları, saçları).

Barnett biraz tuzlu ama diğer tüm markalarda aynı işi görecektir.

Değişimde saçlarda incelme varsa değişmesi lazım, en dıştaki saç daha kalındır, gerekiyorsa yayları da değiştirt.
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
77
Herkese selamlar.

Yamaha dragstar XVS 1100 modeli için vance&Hance egzoz alıyorum, fakat egzozları taktıktan sonra herhangi bir ayar gerekli midir ? Teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Karbüratör ayarı gerekir hocam. bu arada motorun 1100 olmasa adın Emre'mi diye soracaktım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst