Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
kask için yardım :S 2 senedir LS2 Delta çeneden açılır kullanıyorum.http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-ls2-yarim-acik-of-536-cruiser-beyaz-kask-155181614/detay . şu kaskın görüntüsü hoşuma gitti ama kullanan varsa nssıl bir kasktır sonuçta sineği böceği taşı mıcırı var öndeki araçlardan fırlayan vizörü yeterlimidir bu tür şeyler için?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ahha :D pek hayırlı olmadı kendim kaşındım gerçi ama asıl yakıt faturası sonradan geldi :D akhisar girişinde 130 la radar'a girmişim 356 tl. hayırlı olsun fotografı...

radara girmeyen sürücü sürücü değildir:) geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:56 ----------

kask için yardım :S 2 senedir LS2 Delta çeneden açılır kullanıyorum.http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-ls2-yarim-acik-of-536-cruiser-beyaz-kask-155181614/detay . şu kaskın görüntüsü hoşuma gitti ama kullanan varsa nssıl bir kasktır sonuçta sineği böceği taşı mıcırı var öndeki araçlardan fırlayan vizörü yeterlimidir bu tür şeyler için?

tam kapalı kas al bence açık yarım vs vs bunların koruması falan yok
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Kask dediğin orası burası açık olmaz.Aynen katılıyorum.benim kaskımda çene açılır ve testlerden 5 yıldız alan bir mask ama yinede bana güvenli gelmiyor.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Öyle demeyin yahu :) benim hiç açılır kaskım yok ama, 3 tane tam açık 3 tane de tam fullface kaskım var :)
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
kask seçiminde dikkat edilmesi gerekenler belli aslında
-kafaya tam oturması yani doğru ölçüler.
-tam kapalı fullface yanı
yarım açık kask, çene açılır kasklar sadece süstür 5 değil 1000 yıldızda alsa(o yıldızları verenler kimler) gerçek kask güvenliği için fullface kask almalısınız ls2 kaliteli düzeyin en uygun fiyatlıları, kutusunda 5 yldız var evet ama, işi bilenler güvenmiyor yıldızlara.

konu güvenli sürüşe kadar uzayacak. ben resimdeki kaskı çok beğindim ama fiyatı fazla birazdaha araştır derim ona benzer kahverengi deri desenli ls2 kaskları 140 civarı gördüğümü anımsıyorum.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
Arkadaşlar Ankara'da olan var mı?
tamirci/usta tavsiyesi alacağım. ya da direkt servise mi gitmeliyim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam millet,


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Abi sende zaten herşeyden maşşallah üçer beşer adet var,Herkez eve arsaya yatırım yapar sen Ebay'i indirmişsin :)
Özel mesaj attım sana yine desteğin lazım :))
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
2004 sport model için km rediktörü lazım yardımcı olabilecek varmı fabrikaya sordurdum 185tl+kdv diyorlar ve 1 ayda gelir diyorlar.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Reklama giriyormu bilmiyorum ama ekte yan sanayi parçalar mevcut.Kalitesini bilmem ama ben manifolt körüğüne 250-300 tl civarı para vermiştim.Burda 140 tl
https://www.velomoto.com.tr/#arama-sonuclari
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Herkese selamlar arkadaşlar, kısmetse bende yarın dragstar sport hayalime kavuşuyorum. İnşallah Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eder. Aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum :)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Arkadaşlar elinde Dragstar aksesuarı olan varsa talip olabilirim

Çok uygun fiyatlara yerli imalat ürünlerimiz var hocam, siteden bakabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-koruma-demiri-158013234/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-1100-classic-heybe-demiri-158012719/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-surucu-sisy-bari-ve-tasiyici-158012287/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sis-fari-baglantisi-158010442/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sisy-bar-tasiyici-demiri-158009677/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sisy-bar-tasiyici-demiri-158008657/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sisy-bar-ve-tasiyici-demiri-seti-157997621/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-camurluk-demiri-157703415/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sisy-bar-157995593/detay/
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Çok uygun fiyatlara yerli imalat ürünlerimiz var hocam, siteden bakabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-drag-star-650-classic-sisy-bar-157995593/detay/


Son anda fuara katılamadım ama bir arkadaşım dragstarı için ön çamurluk koruyucu aldı,hemde indirim yapmışsın sahibindendeki fiyattan :))Geçen hafta gördüm motorun üstünde parça çok orjinal ve kaliteli duruyordu.Tebrik ederim.Genel olarak fiyatlarını inceledim siteden ve kendi adıma böyle birşeye kalkıştığın için çok teşekkur ederim..Hem yerli üretimci olarak hem de alternatifi çok az ve pahalı bir piysada bizlere yeni ürünler sunduğun için...
Kalite/fiyat ve Türkiye alım gücü dengesini koruduğun sürece ben iş yapacağın inancındayım..Senden ricam şu ön cam,bağlantı demirleri,fairing ve aksesuarları ile hard saddelbag alanınada giriş yapman.Plexi ve polyester olayıda çok geniş ve en pahalı aksesuarlar.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Fuardan ön çamurluk koruma demiri aldım sizden arka çamurluk için Facebook'tan da ben sormuştum :)

Arka çamurluk demirine pek fazla talep olmadığı için üretmedik hocam ama müsait bir zaman olursa onu da yapmaya çalışırız :)


Son anda fuara katılamadım ama bir arkadaşım dragstarı için ön çamurluk koruyucu aldı,hemde indirim yapmışsın sahibindendeki fiyattan :))Geçen hafta gördüm motorun üstünde parça çok orjinal ve kaliteli duruyordu.Tebrik ederim.Genel olarak fiyatlarını inceledim siteden ve kendi adıma böyle birşeye kalkıştığın için çok teşekkur ederim..Hem yerli üretimci olarak hem de alternatifi çok az ve pahalı bir piysada bizlere yeni ürünler sunduğun için...
Kalite/fiyat ve Türkiye alım gücü dengesini koruduğun sürece ben iş yapacağın inancındayım..Senden ricam şu ön cam,bağlantı demirleri,fairing ve aksesuarları ile hard saddelbag alanınada giriş yapman.Plexi ve polyester olayıda çok geniş ve en pahalı aksesuarlar.


Teşekkür ederim, sağolun :)
ithal ürünlerle kendi ürünlerimizi sık sık karşılaştırıyoruz, etiketinden başka bir farkı yok zaten, ki yeri geliyor bizim malzemelerimiz onlardan daha da kaliteli olabiliyor uygun fiyatlarına rağmen. Küçük cc motorsikletlerde Türkiye'de belli bir yerdeyiz çok şükür, zamanla büyük cc makinalarda da aynı yere geleceğimizi düşünüyorum.
Ön cam demirleri olabilir fakat diğer ürünleri yapmayız herhalde hocam.
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Herkese Selamlar;
Eski bir konu ama forumlardaki linkler ölü olduğu için bulamıyorum. Türkçe kullanım kılavuzu veya kullanıcı el kitabı pdf formatında elinde olan varmı? Çok teşekkürler..

Artı Rölanti ayar vidası nerde :) resimli olsa harika olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Türkçe Kullanıcı el kitabı için yamaha infodan gönderim yaptılar. Rapidshare e yükleyip linki paylaşıyorum. Umarım ihtiyacı olanın işine yarar.

http://rapidshare.com/share/35FBD37691C15231B9D04559BF6086AD
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-ozel-yapim-sport-158614765/detay

merhaba arkadaşlar yukarıdaki ilandaki motor hakkında ne düşünüyorsunuz ? çok fazla olmasada motor tecrübem var. alınırmı? alınırsa ne tür sorunlar çıkartır? bunun yerine tavsiye edebileceğiniz başka modeller varmıdır ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-dragstar-650-sport-158794453/detay


bide bu var arkadaşlar.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
şu egzoz sargılarından istiyorum ama sarılmış istediğim gibi örnek bulamadım birkaç v-road da gördüm eski görüntüsü olan gemici halatı gibi wrap ler ama sitelerde gördüklerim hep araba çekme halatı gibi.org.egsoz var şu anda örnek resim varmı ne yapabilirim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst