Merhaba arkadaşlar sayfayı en baştan beri okuyorum gerçi daha biteremedim 30. sayfalardayım cok değerli bilgiler verilmiş emeği geçen herkese teşekkür ederim. dragstar custom aldım bende bir hafta oldu servise götürdüm. su an bi sıkıntısı yok gibi 60000km de ama eski sahibi çok iyi bakmış motora. bi sorum olacak antalya da dragstarı olan var mı acaba tanışmak isterim.