- Katılım
- 1 Nis 2011
- Mesajlar
- 335
ben sis farları kullandıgım için ve kışın sorun olmaması için 12 volt 14 amper bir akü taktım canavar gibi..yüksek amperden zarar gelmez yeter ki volt aynı olsun saygılar
---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------
fiyatı çok 11500 en fazla 12 taş çatlasın..ayrıca bu motoru kullanmadıysan yada bilgin yoksa bilen kullanan birisi ile git bak derim ustaları salla para göz hepsi bilenle git bak kullansın görs derim
---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------
fiyatı çok 11500 en fazla 12 taş çatlasın..ayrıca bu motoru kullanmadıysan yada bilgin yoksa bilen kullanan birisi ile git bak derim ustaları salla para göz hepsi bilenle git bak kullansın görs derim