Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben sis farları kullandıgım için ve kışın sorun olmaması için 12 volt 14 amper bir akü taktım canavar gibi..yüksek amperden zarar gelmez yeter ki volt aynı olsun saygılar

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------

fiyatı çok 11500 en fazla 12 taş çatlasın..ayrıca bu motoru kullanmadıysan yada bilgin yoksa bilen kullanan birisi ile git bak derim ustaları salla para göz hepsi bilenle git bak kullansın görs derim
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
ben sis farları kullandıgım için ve kışın sorun olmaması için 12 volt 14 amper bir akü taktım canavar gibi..yüksek amperden zarar gelmez yeter ki volt aynı olsun saygılar

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------

dostum saol cevabın için. marka olarak önereceğin var mı. 120 lira civarı fiyatlara buldum 12v12a.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben sis farları kullandıgım için ve kışın sorun olmaması için 12 volt 14 amper bir akü taktım canavar gibi..yüksek amperden zarar gelmez yeter ki volt aynı olsun saygılar

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------

dostum saol cevabın için. marka olarak önereceğin var mı. 120 lira civarı fiyatlara buldum 12v12a.


yuasa bu motorun orjinali ama ben orjinal akusunu kullanmadım evıme yakın olan aku dunyasına gıttım energı markalı jel akü aldım boyutları 1 cm ıle genişti köprü bir kablo yaptım + kutbunu uzatmıştım kablo payı kısa kaldı diye ama yuvaya oturdu 125 tl verdım 2 yıl garantılı yaklaşık 1 yıl oldu en sogukta bile ( geçen hafta kar yagdıgında ) tek marşta çalıştırdı farlarda pır pırda yapmadı akü zayıflamadı anlaşılan.
internetten akü dünyasını bir kurcala derim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------

[/COLOR]fiyatı çok 11500 en fazla 12 taş çatlasın..ayrıca bu motoru kullanmadıysan yada bilgin yoksa bilen kullanan birisi ile git bak derim ustaları salla para göz hepsi bilenle git bak kullansın görs derim[/QUOTE]

Selam arkadaşlar,hayırlı sağlıklı seneler herkeze,

waffenSS, Eğer arkadaşın sorduğu 2005 model 29.000 deki 13.500 tl istenen motor için 11.500 diyorsan çok hatalısın diyorum.10-11.000 tl lere regal filan satıyorlar.2005 model Yamaha dan bahsediyoruz.Üstelik KM de fazla değil.Bence 13.500 bile az.Öldürmeyin bukadar dragstarın fiyatlarını..
 
Katılım
31 Ara 2013
Mesajlar
8
---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 09:43 ----------

[/COLOR]fiyatı çok 11500 en fazla 12 taş çatlasın..ayrıca bu motoru kullanmadıysan yada bilgin yoksa bilen kullanan birisi ile git bak derim ustaları salla para göz hepsi bilenle git bak kullansın görs derim

Selam arkadaşlar,hayırlı sağlıklı seneler herkeze,

waffenSS, Eğer arkadaşın sorduğu 2005 model 29.000 deki 13.500 tl istenen motor için 11.500 diyorsan çok hatalısın diyorum.10-11.000 tl lere regal filan satıyorlar.2005 model Yamaha dan bahsediyoruz.Üstelik KM de fazla değil.Bence 13.500 bile az.Öldürmeyin bukadar dragstarın fiyatlarını..[/QUOTE]

11bin bir regal raptor için çok fazla sıfır diyebilirsiniz ancak ben sıfır regal raptor 11bin vermem bende 350 spyder kullanmışdım ikinci 7milyara almışdım sıkı pazarlıkla sattım sonra birzaman sonra yetersiz tork güç ve performans nedeniyle. Yamaha dragstarların fiyatlarını çok şişiriyorlar 14,15bin felan büyük rakamlar 11,12binlerde olursa satışı daha rahat olur. Unutmayalımki 14bine Suzikilerin 800 bulunabiliyor yada honda shadow 750ccler bulunabiliyor ama yamahada çok iyi bir motor tabi.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar,hayırlı sağlıklı seneler herkeze,

waffenSS, Eğer arkadaşın sorduğu 2005 model 29.000 deki 13.500 tl istenen motor için 11.500 diyorsan çok hatalısın diyorum.10-11.000 tl lere regal filan satıyorlar.2005 model Yamaha dan bahsediyoruz.Üstelik KM de fazla değil.Bence 13.500 bile az.Öldürmeyin bukadar dragstarın fiyatlarını..

11bin bir regal raptor için çok fazla sıfır diyebilirsiniz ancak ben sıfır regal raptor 11bin vermem bende 350 spyder kullanmışdım ikinci 7milyara almışdım sıkı pazarlıkla sattım sonra birzaman sonra yetersiz tork güç ve performans nedeniyle. Yamaha dragstarların fiyatlarını çok şişiriyorlar 14,15bin felan büyük rakamlar 11,12binlerde olursa satışı daha rahat olur. Unutmayalımki 14bine Suzikilerin 800 bulunabiliyor yada honda shadow 750ccler bulunabiliyor ama yamahada çok iyi bir motor tabi.[/QUOTE]

11.000 tl ye 2005 model az km li oynanmamış bir dragstara ancak hayalerinizde sahip olabilirsiniz.Tecrübeyle sabitttir.6 ay motor aramış ve almış biri olarak bilerek yazıyorum.Bilmeden yazıp okuyanları yanlış yönlendirmeyelim..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar benim şahsi görüşüm bu 11 12 den fazla vermem kullandım sattım biliyorum makinayı sizin bileceginiz bir şey verip vermemek
13.5 a ben c 800 vt 750 shadow alırım en temızınden yeterki sabırlı olun illa uygun fıyata satan çıkar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
11-12 den konuşuyoruz ama yazın 20 üstü fiyatları hem de 2000 modeller için görürseniz şaşırmayın :bounce: , keza diğer markalarda aynı seviye de olacak.. Ben şahsen sıkıntıya düştüğüm zaman da oldu, koşuşturmaca, iş, sağlık vb.. bir sürü nedenle muayenesini bile yaptırmadığım için otoparkta yattı motor ama satmayı hiç düşünmedim karakızımı :)
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
Merhaba; aklıma bir ses takıldı, kontağı çevirdiğimizde bir ses geliyor, ve engine açtığımızda da bir ses duyuyoruz ikinci ses kısa sürüyor. karbürotörden ve benzin pombasımıdır.
soruyorum çünkü engine açtığımdan sonra gelen ses bazen (tıklaması) uzun sürüyor, tıktktıktık olması gerekirken .tık...tık..tık....tık oluyor.
umarım anlatabilmişimdir. değerli tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
bende o sesi merak ediyorum özellikle benzin az iken uzun sürüyor benzin varken kısa sürüyor..%90 benzin pompası kanımca
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
aynen kardeşim benzin az iken, ben bügün sorumun cevabını aldım, benzin az kadlı rezerve aldım düzeldi ancak....
lukoilden benzin almıştım full depo ile de aynı sorunu yaşadım son tıklama sesi uzun sürdü yolda çekişten düşme vs. ve stop etme olayını yaşadım.
ve kişisel tavsiyem ben normalde 1 depo ile 220 km yapıyorum son dolduruşumda (tamam soğuklarda ısınma süresi vs çok yakıyor) 170 km de rezerve depoya almam gerekti.
her mevsimde motora binen varsa hangi istasyona yanaşıyorsunuz. shell de sıkıntı yaşamamıştım(firma ismi vermek sorun olursa düzeltmeyi destekliyorum)hangi firmayı önerirsiniz ve/veya karbürotörden kaynaklı bir sorunla mı karşı karşıyayım.
Teşekkür ediyorum. bu diologların diğer arkadaşlarada faydalı olması dileğiyle.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar,Motoru sürekli çalıştırma imkanım olmadığı için akü zarar görmek üzere.Bu sebeple
akü şarj cihazı satın alıp evde şarzlamayı düşünüyorum ama motor imbolu.Bir süre enerjisi kesilince sorun olurmu,bilgisi olan varmı?Arabada sorun olmuyor ama motorda farklı bir durum varmı bilmiyorum.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
Manuel isteyen arkadaşlar için klavuzları topluca yükledim, kitapçıklar model yılınıza göre bazı farklılıklar gösterebilir.

Dragstar parça kataloğu:

http://netload.in/dateikXlfi76jHl.htm

Dragstar Kullanıcı el kitabı (Türkçe):

http://rapidshare.com/files/416125972/11_XVS_650DRAGSTAR.pdf

Dragstar servis kitabı (ingilizce):

http://rapidshare.com/files/416126555/XVS650_1998_service.pdf

kusura bakma mesajı hortlattım ama baştan beri okuyorum mesajları hala bir manuel bulamadım bu linklerde gitmiş gözüküyor. elinizde varsa tekrar siteye koyabilir misiniz
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
marka çokta önemli değil önemli olan istasyon depo temizligi bi lamba al depoyu fulle sonra benzıne ısık tut berrak ise o istasyondan al yok beyaz beyaz partüküller uçuşuyorsa kaç git ordan karbüratörü kirletmesin,lakin belli başlı markalardan şaşmamakta fayda var

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

sök götür abi hiç bişi olmaz mümkün mertebe oda sıcaklıgında kalsın
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
kusura bakma mesajı hortlattım ama baştan beri okuyorum mesajları hala bir manuel bulamadım bu linklerde gitmiş gözüküyor. elinizde varsa tekrar siteye koyabilir misiniz

hocam tabletten giriyorum yükleme şansım yok ama v-star 650 service manuel diye arat google da
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
[/COLOR]sök götür abi hiç bişi olmaz mümkün mertebe oda sıcaklıgında kalsın[/QUOTE]

Eyvallah arkadaşlar,Bugun sipariş veriyim akü şarj cihazı evde ara ara şarj ederim artık bahara kadar (kurduğum en devrik cümle olmuş :) ).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst