Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar sayfayı en baştan beri okuyorum gerçi daha biteremedim 30. sayfalardayım cok değerli bilgiler verilmiş emeği geçen herkese teşekkür ederim. dragstar custom aldım bende bir hafta oldu servise götürdüm. su an bi sıkıntısı yok gibi 60000km de ama eski sahibi çok iyi bakmış motora. bi sorum olacak antalya da dragstarı olan var mı acaba tanışmak isterim.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
hayırlı olsun orjinal 60 bın de ise az bile o km:) eşşek gibi bir cigeri vardır o makinanın yagı zamanında değişmişse ve sende zamanında değiştirirsen 200 bın km den fazla yapar o makina
malesef ben sattım ve istanbuldayım
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
hayırlı olsun orjinal 60 bın de ise az bile o km:) eşşek gibi bir cigeri vardır o makinanın yagı zamanında değişmişse ve sende zamanında değiştirirsen 200 bın km den fazla yapar o makina
malesef ben sattım ve istanbuldayım

Aynen servisin dedigi gibi bakimlari yapti daha 200000 km daha gidersin dedi aldigim kisi tanidikti bildigimiz motordu guzel motor hakkaten. Simdi antalya da ds si olan kisiler ariyorum
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
hımm stok elcik, sana komple elcik değil ucundaki parça lazım, bir bakayım yedeklerime..

Hocam kusura bakma yine bir mesaj hortlatma soz konusu :) benim de sol stock elcik parcalanmis durumda ucu da kirilip dusmus. Malum motoru aldim masraf felan bi sure maddi sikinti cekiyorum eger fazladan varsa yenisini alana kadar odunc alabilir miyim?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Gönderdim hocam maalesef, garajım bitsin yedeklerimi taşıyacam da daha var Martı bulabilir..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
11-12 den konuşuyoruz ama yazın 20 üstü fiyatları hem de 2000 modeller için görürseniz şaşırmayın :bounce: , keza diğer markalarda aynı seviye de olacak.. Ben şahsen sıkıntıya düştüğüm zaman da oldu, koşuşturmaca, iş, sağlık vb.. bir sürü nedenle muayenesini bile yaptırmadığım için otoparkta yattı motor ama satmayı hiç düşünmedim karakızımı :)

Yaza değil tahminim Nisan'a doğru kayacak gibi duruyor, CBF150 nin 11 bin seviyesine geleceğini söylüyorlar!!! Bu fiyat artışları gerçekelşirse hevesliler için Çinli motorlar bile hayal olacak..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar dün itibari ile honda shadow 750 spirit e terfi etmiş bulunuyorum ama topıc e mumkun mertebe yazıcam maksat sohbet bılgı paylaşımı olsun
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Arkadaslar dragstar 650 classic ile ilgili tüm metal aksesuarları seri üretime geçirdik, ihtiyacınız olursa bana ulasabilirsiniz.. koruma demiri, ön çamurluk demiri, sis farı demiri, yan heybe demiri, arka çanta demiri, sisy bar ve sürücü sisy barı+arka çanta demiri
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Draggy hocam sıkıntılar yeterki geçici olsun ve sağlığa bişey olmasın.Aldığın evde yanına kar kaldı bak krediler patladı bende nakit azlığı ndeni ile hep kuruşu kuruşuna hesap ettiğim için yatırım amaçlı düşündüğüm evi alamadım hem kredi hem evin fiyatı hemde ben patladım:))

arkadaşlar dün itibari ile honda shadow 750 spirit e terfi etmiş bulunuyorum ama topıc e mumkun mertebe yazıcam maksat sohbet bılgı paylaşımı olsun

Hayırlı olsun,Tanışamadık ama artık Honda'yla gelirsin artık
Birde merak ediyorum KM ve model yılı neydi ve kaça sattın:cherry: 2005 modellere 11.000 tl değer biçmiştin.Hatırladığım kadarı ile 97 modeldi seninkisi heralde 6 ya filan vermişsinidr:p


Arkadaslar dragstar 650 classic ile ilgili tüm metal aksesuarları seri üretime geçirdik, ihtiyacınız olursa bana ulasabilirsiniz.. koruma demiri, ön çamurluk demiri, sis farı demiri, yan heybe demiri, arka çanta demiri, sisy bar ve sürücü sisy barı+arka çanta demiri

Hocam hayırlı olsun,Umarım birçoğumuzun dertlerine yerli ve kaliteli parçalar ile deva olursun ancak seni ve ürünlerini nasıl ve nereden takip edebiliriz.Bana birkaç parça lazım mesela..
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Sağolun teşekkürler, fiyatlar ziyadesiyle uygun, o konuda bir şüpheniz olmasın.. :)
aydinkardesler.sahibinden.com satıs magazası, www.facebook.com/aydinkardesler09 da ürünler var.
Fuara katılıyoruz da o yüzden çalışmalar yoğun gidiyor, yamaha dragstar 650-1100 bitti, shadow un ön koruma demiri tamam. Fuardan önce satışa başlayıp başlamamak konusunda kararsız kaldım, o yüzden ilanlara eklemedim henüz chopper aksesuarlarını. Neler lazım size buradan ya da facebooktan sayfaya yazabilirsiniz.
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
Hayırlı olsun, facebooktaki sayfanızı inceledim biraz gayet başarılı ve güzel ürünler var Ellerinize sağlık
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Draggy hocam sıkıntılar yeterki geçici olsun ve sağlığa bişey olmasın.Aldığın evde yanına kar kaldı bak krediler patladı bende nakit azlığı ndeni ile hep kuruşu kuruşuna hesap ettiğim için yatırım amaçlı düşündüğüm evi alamadım hem kredi hem evin fiyatı hemde ben patladım:))





Hayırlı olsun,Tanışamadık ama artık Honda'yla gelirsin artık
Birde merak ediyorum KM ve model yılı neydi ve kaça sattın:cherry: 2005 modellere 11.000 tl değer biçmiştin.Hatırladığım kadarı ile 97 modeldi seninkisi heralde 6 ya filan vermişsinidr:p




Hocam hayırlı olsun,Umarım birçoğumuzun dertlerine yerli ve kaliteli parçalar ile deva olursun ancak seni ve ürünlerini nasıl ve nereden takip edebiliriz.Bana birkaç parça lazım mesela..

eyvallah sağolasın 42 bın deydı ama ben orjınal oldugunu sanmıyorum 97 model 8 bin e verdim
bu aldıgım 2009 model su sogutma enjeksiyon vs vs ama torku dragstar ile kıyaslanamaz muazzam ivmeleniyor arada fark çok var...
ama yinede dragstar ın tadı bir başkaydı asla yolda yarı yolda bırakmadı motosikletlerin kalaşnikofudur gözümde

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

Sağolun teşekkürler, fiyatlar ziyadesiyle uygun, o konuda bir şüpheniz olmasın.. :)
aydinkardesler.sahibinden.com satıs magazası, www.facebook.com/aydinkardesler09 da ürünler var.
Fuara katılıyoruz da o yüzden çalışmalar yoğun gidiyor, yamaha dragstar 650-1100 bitti, shadow un ön koruma demiri tamam. Fuardan önce satışa başlayıp başlamamak konusunda kararsız kaldım, o yüzden ilanlara eklemedim henüz chopper aksesuarlarını. Neler lazım size buradan ya da facebooktan sayfaya yazabilirsiniz.

hocam bana sürücü sırt yaslama demiri lazım
model honda shadow spirit
fuarda olacaksanız illa bulur konusurum hayırlısı olsun
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
çok güzel bir ürün yaptık ama şu anda Türkiye'de yok hocam, fuarda satışa çıkaracağız, 11. salonda F29'dayız. Orada zaten fiyatlarımız ekstra indirimli olacak fuara özel..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Tamamdır,Fuarda görüşürüz kısmetse,Ben de çanta demiri ve sürücü sissy bar ile ilgileniyor olacağım

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

Hayırlı olsun, facebooktaki sayfanızı inceledim biraz gayet başarılı ve güzel ürünler var Ellerinize sağlık

Hoşgeldin Erkan Hocam,
Hayllerindeki motor hayırlı olsun,sağlıklı günlerde kullan..
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
Tamamdır,Fuarda görüşürüz kısmetse,Ben de çanta demiri ve sürücü sissy bar ile ilgileniyor olacağım

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------



Hoşgeldin Erkan Hocam,
Hayllerindeki motor hayırlı olsun,sağlıklı günlerde kullan..


Sağol serdar hep birlekte inşaallah

Yalnız yüksek devire çıktığım zaman motorda titreşim oluyor nedenini çözemedim
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Merhaba hocam peki custom için malzeme de üretiyor musunuz?

customize için gidon var elimde bir adet güzel bir model fakat direksiyon çeşitlerini arttırma olayı fuardan sonraya kalacak büyük ihtimalle, çünkü zaman bayağı az kaldı. Ape hanger var bir de custom gidon var.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-custom-chopper-direksiyon-152757269/detay/
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-beyaz-dragstar-yine-burada-131532309/detay
slm uzun zamandır ilanı yayında olan bu motoru almak istiyorum bodrum'dan ist.a sadece bu motor'a bakmak için gelicem anlaşırsak sıkıntısızsa alıcam ama tanıdığım usta vs.yok şimdilik istanbul'da yardımcı olabilecek biri var mı?ya da satılık makul fiyatta temiz dragstar650'si olan var mı :)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
içimdeki cruiser sevdamı 5 ay önce aldığım gv 250 ile biraz bastırdım..
sırada dragstar var.. kısmet olursa bu motorun borcunu bitirdikten sonra
sıra dragstara gelecek.gelecek sezonu sabırsızlıkla bekliyorum ve sessizce sizi takip ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst