Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Uyardı :( Bugün Merkez Servis görüşmesi sonucu arka silindirimde sıkıntı var ve motor inecek :(
nasıl yani ne olmuş motor inecek ne var ki? bence hemen karar verme

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

Uyardı :( Bugün Merkez Servis görüşmesi sonucu arka silindirimde sıkıntı var ve motor inecek :(
nasıl yani ne olmuş motor inecek ne var ki? bence hemen karar verme
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
valla benımkıde 120 130 en baba 140 yapıor zaten 150 yi geçeni duymadım hiç...inş büyük bir sorun değildir.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
valla benımkıde 120 130 en baba 140 yapıor zaten 150 yi geçeni duymadım hiç...inş büyük bir sorun değildir.

Olur mu yaw, ne 120-130'u. Benimkiyle FSM geçişi Aslantepe inişinde 160'ı görüp de 170'e geçmeyeyim diye kendim gaz kesiyordum. Eyvallah ben de öyle umut ediyorum ama pek de sanmıyorum :( Draggy'nin de 140'la uzun yol yapmışlığı var; demek ki limiti 150 değil. Bence sen de bir kontrol et :)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
2
Arkadaşlr merhabalar.Benim bi kaç sorum olacak.Arka piston emme subapı ayar tutmuyor.Ayar yapıyorum 50 km sonra tekrar açıyor.Bi ustaya sordum piyanoda sıkıntı vrdır dedi zararı yokmuş.Ayrıca subap sesi dışında aralıklı bi şıkırtı oluyor? sebep nedir acaba
Önceden sabit devir giderken gaz kesme gibi çok kısa tekleme oluyodu.Hava filtresi temizliği ve jet ayrı düzeltti durumu.
Bu arada hız konusunda 150 rahat sonrasını yukarıdaki sıkıntı nedeniyle kasmasın ama gideri var :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
180 ini bayır aşağı vurdum ama tavsiye etmiyorum sağa sola manevra yapamıyorsun dümdüz gidiyor ve aşırı güvensiz hissediyorsun... Tabi bir de öncam olmalı, camsız o sürate hiç çıkamadım daha..

uzun yolda 120 en rahat hızdır soran arkadaş için,

@yüxexes şıkırtı dediğin sürtme sesi gibiyse, sübap dışında egzantrik zinciri ve debriyaj tasından olabilir. bende tastan gelen ses var; barnet balatalar takmıştım, balataları aşındıramadığı için milimetrik tastan yiyor :)

@dragistan subap yanında temiz silindirde bakalım sana honlatmayla uğraşma.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
17 yasında yaşlı hayvan e tabi belli ayarlar bakımlarda gerekiyor olabilir o zaman..demek ki sorduklarımdada sorun var:)
neyse şu geziye gidip geleyimde bende c800 düşünüyorum dragstar kesmio beni artık
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
@dragistan subap yanında temiz silindirde bakalım sana honlatmayla uğraşma.

Senin bir tahminin var mı problemle ilgili? Valla bu iş bana çok masraf çıkartacak sanki, bir tahminin var mı? Bir de Merkez servis olmayacak galiba, bir ruhsat işleri varmış. Seninle artık bir buluşalım da Devrim, bir yol göster olur mu?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ok hocam buluşalım ama sorunun neden kaynaklandığını bilme şansım zor ustalar anlar ancak, parça konusunu ise hallederiz merak etme
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Hocam geçmiş olsun,benim önceki motorum Virago 535 te yatak problemi oldu.Krank kolu v.s hasar gördü.Birkaç Yamaha servisleri ile görüştüm 1500-2000 avro civarı sadece parça fiyatı çıkardılar. En pahalısı Kadıköy Samuray motor.O paralar motor ile aynı paraydı.Çamlıca Yamaha Yıldız motor Kadir Bey sağolsun işimi toplam 800 tl ye halletti.Sanayide sekman,yatak,piston v.s motor yapan servisler var.Bunların Kullandıkları cihazlar PC kontrollü.Eskisi gibi basit torna cihazları değil.Motor servisleri motor yapmaya pek yanaşmıyor.Çok zamanlarını alıyor ve kısa süreli işçiliklerden çok daha fazla kazanıyorlar.O yüzden yüksek İşçilik fiyatları çıkarıyorlar.Örneğin geçen hafta Kadıköy Delta Yamaha motora parça almak için gittim.İnan motoru parkedecek yer dahi bulamadım.Feci kalabalıktı.O iş yoğunluğunda motor indirmek biraz zor..Yıldız motora bıraktığımda 2-3 ay kaldı.Müsait olduğunuzda yapın yeterki fiyat uygun olsun dedim.Birde Küçükyalı Rim motor Necmi ustadanda fiyat alabilirsin.Oda çok yoğun ama asıl işi motor toplamak olduğu için hertürlü tecrübesi var.Genelde Sigortadan kazalı endurolar üzerine çalışıyorlar.Ustalığı çok iyi..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Hocam geçmiş olsun,benim önceki motorum Virago 535 te yatak problemi oldu.Krank kolu v.s hasar gördü.Birkaç Yamaha servisleri ile görüştüm 1500-2000 avro civarı sadece parça fiyatı çıkardılar. En pahalısı Kadıköy Samuray motor.O paralar motor ile aynı paraydı.Çamlıca Yamaha Yıldız motor Kadir Bey sağolsun işimi toplam 800 tl ye halletti.Sanayide sekman,yatak,piston v.s motor yapan servisler var.Bunların Kullandıkları cihazlar PC kontrollü.Eskisi gibi basit torna cihazları değil.Motor servisleri motor yapmaya pek yanaşmıyor.Çok zamanlarını alıyor ve kısa süreli işçiliklerden çok daha fazla kazanıyorlar.O yüzden yüksek İşçilik fiyatları çıkarıyorlar.Örneğin geçen hafta Kadıköy Delta Yamaha motora parça almak için gittim.İnan motoru parkedecek yer dahi bulamadım.Feci kalabalıktı.O iş yoğunluğunda motor indirmek biraz zor..Yıldız motora bıraktığımda 2-3 ay kaldı.Müsait olduğunuzda yapın yeterki fiyat uygun olsun dedim.Birde Küçükyalı Rim motor Necmi ustadanda fiyat alabilirsin.Oda çok yoğun ama asıl işi motor toplamak olduğu için hertürlü tecrübesi var.Genelde Sigortadan kazalı endurolar üzerine çalışıyorlar.Ustalığı çok iyi..

Eyvallah bu bilgi güzel oldu, ama internette iletişim bilgilerini göremedim, sende var mı? Oraya da bir gösterip kontrol ettirmek faydalı olacaktır.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
http://www.yildizticaret.com/cat/180/YAMAHA

ve

http://rimmoto.sahibinden.com/

Ben yakın oturuyorum,Mesai dışında eşlik edebilirim sana rim moto için

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Bu arada 27 Temmuz cumartesi akşamı regalciler ile iftara gidicez Fatih tarafına.Çıkışta da Sultanahmet veya sahil çay muhabbeti yapılacak.Katılmak isteyen olursa hem tanışmış oluruz hemde daha erken buluşup sohbet edebiliriz.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
http://www.yildizticaret.com/cat/180/YAMAHA

ve

http://rimmoto.sahibinden.com/

Ben yakın oturuyorum,Mesai dışında eşlik edebilirim sana rim moto için

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Bu arada 27 Temmuz cumartesi akşamı regalciler ile iftara gidicez Fatih tarafına.Çıkışta da Sultanahmet veya sahil çay muhabbeti yapılacak.Katılmak isteyen olursa hem tanışmış oluruz hemde daha erken buluşup sohbet edebiliriz.

Ben 5'te Kavacık'tan işten çıkıp, Bahçelievler'e gidiyorum, dükkan 7:30'da kapatıyormuş, yetişebilir miyim emin değilim :( Bugün orada olacağım kısmetse bir bakması için. Gelirsen beklerim özelden tel atıyorum ayrıca sana.
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
Arkadaşlar ,temiz bildik sorunsuz dragstar arıyorum ,satmak isteyen varsa ,yada bilidğiniz görüşelim..

tşk..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selamlar,Varmı iftara katılmak isteyen,ona göre ileteyim arkadaşlara yer için..
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
Herkese mehraba.
Ankaradan kusadasina sorunsuz gelen motorum burda sanzuman da sorun cikardi. 3. Vitese attiginda sikirti geldi saga cektim calismasinda sorun yok vitese takip debriyaji biraktigimda takirti geliyirdu bu gun yamaha servise getirdim motor açılacak 600 lira iscilik istiyorlar. Daha once bu tip sanzuman sorunu yaşayan oldumu usta yamaha 650 ve1100 lerde kronik oldugunu soyledi. Mecbur yaptiracagim ama bir tavsiye vs de bulunacak varmi diye sizinle paylaşmak istedim.
Hayirli gunler
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
Kavrama dislisini degistiriyoruz. Balata conta felnda degistircez. Haydi bre semsiye japona binmenin keyfinin faturasi denk geldi
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
herkese selamlar 7 bin max 8 bin bütçem var bu fiyatlara dragstar 650 bulmam zor değil mi?

1 2 milyar yüzünden hyosung gv250 almak zorunda kalabılırım

saygılar
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
herkese selamlar 7 bin max 8 bin bütçem var bu fiyatlara dragstar 650 bulmam zor değil mi?

1 2 milyar yüzünden hyosung gv250 almak zorunda kalabılırım

saygılar

bulursun bulmasına ama alıcagın motora belli bir kaç masraf yapman gerekir sonucta o fiyata muayyer bişey bulman zor ama genede araştır derim..
sana bulunacagım tavsiye sabret 13 14 bın bırıktır adam gıbı bısey al kafan rahat olur ugrasmazssın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst