Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Yeni alan arkadaşlar haıyırlı olsun motorlarınız...
Bu hafta sonu için bir gezi /tanışma planı olma şansı?

Benim yaşı gelmiş arkadaşlarımın yazlık evlenme turları başlıyor bu haftasonu itibari ile. Yani kara Haziran'a girmiş bulunacağım :( Belki kısa ziyaretler için yanınıza olabilirim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Altın düştü şansına Dragistan,
Topicte 2-3 kişi var.Draggy olmasa hiç hareket olmayacak.Tek başına savaşıyor bizle sağolsun :)
Birkaç evin takibindeyim ve haber bekliyorum, Eğer biri olursa yakında motor,araba filan toplu satışa girebilirim ve hayallerimin motoru maceram çok kısa sürebilir
Ozmana kadar bir gelişme olmaz ise Haziran sonundaki Ayvalık/Cunda gezisine katılma niyetim var,
Birsürü Dragstar ve başka cruiser görüyorum yollarda nerelere takılıyor bu adamlar gezi filan .Başka siteler v.s bilgisi olan varmı?
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Beyler iyi akşamlar.. 2005 model classic dragstar için statör arıyorum elinde olan yada nerden alabileceğimi bilen varmıdır acaba ? bugün yıldız motorla görüştüm hasanpaşada ellerinde yokmuş sipariş geçmemiz lzm diyor 1 ay ı bulru gelmesi fiyatta 660 tl diyorlar
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
1 ucu kömür gibi olmuş .. Serviste söktük motoru bgn tamamen inceledik statör den olduğuna karar verdiler sonunda
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bende var statör, 1 ay beklemene gerek yok hallederiz :) Bu arada pickup coille (flaş diyorlar burada) beraber mi senin statör?

Altın düştü şansına Dragistan,
Topicte 2-3 kişi var.Draggy olmasa hiç hareket olmayacak.Tek başına savaşıyor bizle sağolsun :)
Birkaç evin takibindeyim ve haber bekliyorum, Eğer biri olursa yakında motor,araba filan toplu satışa girebilirim ve hayallerimin motoru maceram çok kısa sürebilir
Ozmana kadar bir gelişme olmaz ise Haziran sonundaki Ayvalık/Cunda gezisine katılma niyetim var,
Birsürü Dragstar ve başka cruiser görüyorum yollarda nerelere takılıyor bu adamlar gezi filan .Başka siteler v.s bilgisi olan varmı?

Benim de gidebilir Dragstarım, kredi süreci tapudaki arsa şuyusu mu nedir o yüzden olmadı, kalan tutar içinde satıcıya senet vermiştim. Bu hafta tamamlayamazsam senet bedelini, bende karakızımı satmak zorunda kalabilirim. Ama bir ev için satmak hiç doğru gelmiyor bana :(
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Hocam valla hızır gibisin herşeye yetişiyorsun :) dünden beri aramadağım yer kalmadı herkes 1 ay diyor...Pick up coille bilmioyrumda tetikleyici diye bişey demişti servis aynı şeymidir ?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
evet evet aynı şey devir sayısını veren mitsubishi amblemli statörün sağındaki şu zımbırtı:

IMG_2836.JPG


bendeki bunla beraber, sende ayrı ise ayırmamız gerekecek.
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Benim motor şuan hasanpaşada serviste yarın müsait olursan telefonlaşıp alma şansım varmı parçayı ?
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Olur tabiki cumartesi görüşüz o zaman çok sağol tekrardan.
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Evet ya trafik sigortaları çok değşken bende ilk 600 küsür lira fiyat aldım sonra 300 küsür en son 280 e yaptırdım .. Mutlaka araştırın yaptırmadan önce
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Ben 99 tl ye yaptırdım şubat ayında.Sonra zam geldi sigortalara.Birde benim istanbul dışı plaka
Hafta başı arabaya sigorta ve kasko yaptırdım.Sigorta geçen sene 260 bu sene 491 tl verdim,
kasko geçen sene 760 bu sene gelen tellif en ucuz 1700 küsür tl.Şok geçirdim.ufak bir hasarım oldu hem trafik sigortasında hemde araçta toplamda 800 tl lik ancak feci artmış sigortalar.2 senelik hasarsızlığım vardı normalde. Bir abimiz imdadıma yetişti ve hasara rağmen geçen seneki fiyat üzerinden 740 tl ye bağladı işi.Abimiz büyük bir firmada broker ve normalde bireysel poliçeler ile ilgilenmiyor.Gemi nakliye sigortaları filan işi yapıyorlar.Axa genişletilmiş mavi kasko adında yeni full poliçe yapıldı.Ucuz atlattık velhasıl.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Mrb arkadaşlar http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-tipi-custom-hatasiz-bakimli-96868429/detay/ linkte ki motosikleti bugün almayı düşünüyorum.Ancak kafama takılan küçük bir konu var.Gördüğüm bütün dragstarların depolarında ve arka çamurluklarında şeritler mevcut ama bu motosikletin deposu tek renk ve depo ile arka çamurlukta şerit yok.Bu şekilde şeritsiz üretimi olan modeller varmıydı. Dragstarın müdavimleri sanırım bu konuda beni aydınlatabilir.Bu şeritler her motorda varsa bunlar sticter değlide boya olarak yapılıyorsa tek sonuç çıkacak bundan depo boyanmış...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Mrb arkadaşlar http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-tipi-custom-hatasiz-bakimli-96868429/detay/ linkte ki motosikleti bugün almayı düşünüyorum.Ancak kafama takılan küçük bir konu var.Gördüğüm bütün dragstarların depolarında ve arka çamurluklarında şeritler mevcut ama bu motosikletin deposu tek renk ve depo ile arka çamurlukta şerit yok.Bu şekilde şeritsiz üretimi olan modeller varmıydı. Dragstarın müdavimleri sanırım bu konuda beni aydınlatabilir.Bu şeritler her motorda varsa bunlar sticter değlide boya olarak yapılıyorsa tek sonuç çıkacak bundan depo boyanmış...

Birkaç ilana baktım hiçbirinde ön çamurlukta çizgi yok ancak depo ve arka çamurlukta var.Classic ile sport ların depo çizgi ve amblemleri farklı gözüküyor.Classiclrde ön çamurluktada çizgi var.İlanda motor kazasız yazmış.Depoda ve arka çamurlukta sanki şerit folyo kaplama var gibi gözüküyor.İlan sahibi ile bir görüş istersen belki kaplama yapmıştır.Aksi taktirde boyalıdır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Birkaç ilana baktım hiçbirinde ön çamurlukta çizgi yok ancak depo ve arka çamurlukta var.Classic ile sport ların depo çizgi ve amblemleri farklı gözüküyor.Classiclrde ön çamurluktada çizgi var.İlanda motor kazasız yazmış.Depoda ve arka çamurlukta sanki şerit folyo kaplama var gibi gözüküyor.İlan sahibi ile bir görüş istersen belki kaplama yapmıştır.Aksi taktirde boyalıdır.

Şeritler sadece depo ve arka çamurlukta oluyor sanırım,motoru dün gidip gördüm doponun ortasında ve arka çamurluğun ortasından şerit yapılmış.Motorun sahibi arkadaş çok beyfendi birisine benziyordu yandaki şeritleri ve depoda boya olup olmadını sorduğumda bazı modellerin şeritsiz olduğunu ve depoda boya olmadığını söyledi.İşin aslı çok kararsız kaldım.Depo ve arka çamurluktaki şerit ilk sahibi tarafından yapılmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst