Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
lamba mı, kapak mı kırılan, vida seti krom almayacaksan hiç bulaşma hocam, gulf denedin mi?
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
22
Kapak kirildi. Kirmizi olan. Gulf degil de wd40 muadili bi urun var cikardi biraz ama 1 aya tekrar kufleniyor hemen.uzerindeki kaplamasi ciktigi icin sanirm. Kokten cozeym dedm ben de.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
somunlarda kaplama yok, gulf bul hemen hocam sen :) kapak bulmak biraz zor olabilir, yapıştırma ihtimalin yok mu? Gerçi çin muadilleri de görmedim değil piyasa da beyaz renkte olanlarından..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ayarlanır hocam, 4 enduronun arasındaki tek cruiser, karakızım :)

n7u9u.jpg
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Selam millet,

Nacizane fikrimdir; haftaya Pazar günü buluşmaya uygun olanlar var mı? Caddebostan'da Redbull'un aktivitesi de var, buluşma ile denk getirip bütün ilgiyi üzerimize çekebiliriz :)

Draggy seninle sözleşmiştik zaten, benim nazlı kızın sürüş kontrolünden bir geçmesi gerekiyor biliyorsun :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
sahibindende gormustum stop cami hocam,cepten yaziyorum bulamam simdi.hafta sonu yuvacik gezisine katildim fena degildi,ozlemisim ama kalabalik ve farkli segment motor surusu cok hataliydi.ben en arkada kalmayi tercih ettim.otobanda bu sekilde olmamali
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
22
sahibindende gormustum stop cami hocam,cepten yaziyorum bulamam simdi.hafta sonu yuvacik gezisine katildim fena degildi,ozlemisim ama kalabalik ve farkli segment motor surusu cok hataliydi.ben en arkada kalmayi tercih ettim.otobanda bu sekilde olmamali

Ben ebay hariç herhangi bir yerde bulamadım stop camı. Bukadar imkansız olmamalı ama :)
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Üstadlar dragstar sahibi oldum sonunda çok mutluyum :))) lastikleri değiştirmek istiyorum nerden alınır tecrübesi olan arkadaslar yardımcı olabilirse çok sevinirim
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Beyler merhaba.. Motorun akünün ordaki beyaz röle ile problem yaşıyorum yolda giderken bir anda sarı arıza ışığı yanıyor motor elektrik kesiyor daha sonra röleye dokununca düzeliyor temassızlık yapıyor sanırım değiştirmem gerekicek. Bizim motorlar için özel röle mi var ? ilk defa başıma geldiği için bir bilgim yok
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
temassızlık yapıyorsa oksitlenmiş olabilir, wd 40 la bir temizlemeyi ve oynayan uç varsa sıkıştırmayı dene
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
......................................................ÖN.......................ARKA
DRAGSTAR 650 CLASSIC.................130/90B16..........170/80B15
DRAGSTAR 650 CUSTOM..................100/90-19..........170/80B15
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
İki lastik 1100 tl civarı tutuyor takması falan ne kadar tutar...birde lastikler 5 yıllıktı iç lastik değişimi yapmakta gerekli olur mu üstadlar...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
iç lastikleri de değiştir, fazla pahalı değiller, lastikleri her tamirci takabilir, zor bir şey değil.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Pazar Öğleden sonra yapalım :) Pazar sabahı sürüm çıkacak yazılımcılarla biraz işim var, ondan sonra buluşalım. Mekan neresi olsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst