Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Caddebostan'da Redbull etkinliği var, sana da uyarsa hem köpeğini falan gezdirirsin yine hem de müsait bir yer. Ya da o tarafta alternatif bilmediğim için önerin varsa uyar tabii :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
yan sepet bile olsa sığmaz benim oğlan :) neyse yarın netleştirelim.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
1
Merhabalar Yamaha Dragstar xvs 650 sport sahibi oldum.8-10 yıllık hayalimdi.Allah herkese nasip etsin çok güzel bir motor.tekerleriniz kazasız belasız dönsün.Saygılar....
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Dostlar merhaba.

Bildiğiniz, tanıdığınız satılık fazla hırpalanmamış - zorlanmamış Dragstar 650 varmıdır?

İstanbul tarafları olursa çok makbule geçer..?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
ben hala işyerindeyim :pr:

Sağlık olsun be yaa :) O gün caddede telefonlar falan kilit oldu zaten. Gelseydin de ulaşamayabilirdik, denk geldi. Bir dahaki sefere artık, kalabalık yaparız hem :)

bulusma durumu var ise katilabilirim yeni musait olabildim

Sen bayağı geç kaldın yaw :)

Bende katılabilirim izinli olursam gezi günü....dragstara aşık oldum bir hafta oldu daha ama vallahi uyuyamıyorum hep aklımda :)

Bu arada elinde satılık aksesuar olan varsa görüşebilirim...

Sanki bizim Draggy'le planladığımızın dışında bir buluşma varmış gibi oldu böyle :) Organize eden çıksa ne güzel olur bir de :)

Merhabalar Yamaha Dragstar xvs 650 sport sahibi oldum.8-10 yıllık hayalimdi.Allah herkese nasip etsin çok güzel bir motor.tekerleriniz kazasız belasız dönsün.Saygılar....

Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullan.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Sağlık olsun be yaa :) O gün caddede telefonlar falan kilit oldu zaten. Gelseydin de ulaşamayabilirdik, denk geldi. Bir dahaki sefere artık, kalabalık yaparız hem :)



Sen bayağı geç kaldın yaw :)



Sanki bizim Draggy'le planladığımızın dışında bir buluşma varmış gibi oldu böyle :) Organize eden çıksa ne güzel olur bir de :)



Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullan.


Sorma saat 3 te çıkabildim işyerinden :(

Merhabalar Yamaha Dragstar xvs 650 sport sahibi oldum.8-10 yıllık hayalimdi.Allah herkese nasip etsin çok güzel bir motor.tekerleriniz kazasız belasız dönsün.Saygılar....

hayırlı olsun :)

Dostlar merhaba.

Bildiğiniz, tanıdığınız satılık fazla hırpalanmamış - zorlanmamış Dragstar 650 varmıdır?

İstanbul tarafları olursa çok makbule geçer..?

Takip etmen lazım hocam, sahibinden dışında satan olabiliyor..

Alüminyum üzeri krom kaplama hayalim suya düştü, bir usta ile görüştüm sağlıklı olmaz 1 sene ömrü olur atar dedi. Şu an kromsuz sadece alt çatallar, jant göbekleri, şaft ve manet kütükleri kaldı, diğer her yeri kromla değiştirttim. Polisaj yaptır dedi usta, elim yatkın kendim yapacağım, ilk önce yedek manet kütüğüm var onun için su zımparası aldım 200 den 1000 nuamraya kadar. Güzel olursa paylaşacağım forumda.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Peki dostlar, 2003-2006 arası, şöyle 30.000km'ye kadar fazla yorulmamış bir DS 650'nin gerçek ederi nedir? Kazasız - temiz olduğunu varsayarsak? Bir fiyat aralığı verilebilir mi?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Alüminyum üzeri krom kaplama hayalim suya düştü, bir usta ile görüştüm sağlıklı olmaz 1 sene ömrü olur atar dedi. Şu an kromsuz sadece alt çatallar, jant göbekleri, şaft ve manet kütükleri kaldı, diğer her yeri kromla değiştirttim. Polisaj yaptır dedi usta, elim yatkın kendim yapacağım, ilk önce yedek manet kütüğüm var onun için su zımparası aldım 200 den 1000 nuamraya kadar. Güzel olursa paylaşacağım forumda.

Senin karakız'a başka bir isim bulmak gerekecek desene :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Ben bu sene Şubat'ta 2004'ü 22000'de aksesuarlı ve temiz bir şekilde 13'e aldım
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Selam üstadlar, müridler. önümüzdeki hafta başı itibariyle bir sıkıntı olmazsa Honda Shadow VT750 c4 motoruma kavuşuyorum hayırlısıyla. Önceden dragstar düşünüyordum fakat ebatlar, piyasadaki motorların durumu ve dedikodular nedeniyle gönlüm shadowa kaydı. neyseki motor kardeşliği markalarla sınırlı değil :) hepinizden gelen bilgiler benim için değerli ve bilgilendirici oldu hepinize teşekkür ederim. yakın zamanda yapılan organizasyonlara, toplu sürüşlere de katılmayı iple çekiyorum. konu takibimde. buradan güncellerseniz seve seve sizlere katılırım. ayrıca shadow hakkında yorumunuz, bilginiz varsa esirgemeyiniz :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Selam üstadlar, müridler. önümüzdeki hafta başı itibariyle bir sıkıntı olmazsa Honda Shadow VT750 c4 motoruma kavuşuyorum hayırlısıyla. Önceden dragstar düşünüyordum fakat ebatlar, piyasadaki motorların durumu ve dedikodular nedeniyle gönlüm shadowa kaydı. neyseki motor kardeşliği markalarla sınırlı değil :) hepinizden gelen bilgiler benim için değerli ve bilgilendirici oldu hepinize teşekkür ederim. yakın zamanda yapılan organizasyonlara, toplu sürüşlere de katılmayı iple çekiyorum. konu takibimde. buradan güncellerseniz seve seve sizlere katılırım. ayrıca shadow hakkında yorumunuz, bilginiz varsa esirgemeyiniz :)

Hayırlı olsun :)

Zts için 422 tl istediler bir başka yer 651 tl istedi cok fazla değilmi bu fiyatlar

ZTS ne hocam?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Selam üstadlar, müridler. önümüzdeki hafta başı itibariyle bir sıkıntı olmazsa Honda Shadow VT750 c4 motoruma kavuşuyorum hayırlısıyla. Önceden dragstar düşünüyordum fakat ebatlar, piyasadaki motorların durumu ve dedikodular nedeniyle gönlüm shadowa kaydı. neyseki motor kardeşliği markalarla sınırlı değil :) hepinizden gelen bilgiler benim için değerli ve bilgilendirici oldu hepinize teşekkür ederim. yakın zamanda yapılan organizasyonlara, toplu sürüşlere de katılmayı iple çekiyorum. konu takibimde. buradan güncellerseniz seve seve sizlere katılırım. ayrıca shadow hakkında yorumunuz, bilginiz varsa esirgemeyiniz :)

İyi günlerde kullan, grubu takibe devam :) Ben de ilk başlarda aynı muallakta kalmıştım ama ben senin tersine DS yönünde karar kıldım. Mesela sen de neden Shadow'u seçtiğine dair fikirlerini paylaşırsan bence faydalı olur.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Yeni alan arkadaşlar haıyırlı olsun motorlarınız...
Bu hafta sonu için bir gezi /tanışma planı olma şansı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst