bulusma durumu var ise katilabilirim yeni musait olabildim
ben hala işyerindeyimr:
bulusma durumu var ise katilabilirim yeni musait olabildim
Bende katılabilirim izinli olursam gezi günü....dragstara aşık oldum bir hafta oldu daha ama vallahi uyuyamıyorum hep aklımda![]()
Bu arada elinde satılık aksesuar olan varsa görüşebilirim...
Merhabalar Yamaha Dragstar xvs 650 sport sahibi oldum.8-10 yıllık hayalimdi.Allah herkese nasip etsin çok güzel bir motor.tekerleriniz kazasız belasız dönsün.Saygılar....
Sağlık olsun be yaaO gün caddede telefonlar falan kilit oldu zaten. Gelseydin de ulaşamayabilirdik, denk geldi. Bir dahaki sefere artık, kalabalık yaparız hem
Sen bayağı geç kaldın yaw
Sanki bizim Draggy'le planladığımızın dışında bir buluşma varmış gibi oldu böyleOrganize eden çıksa ne güzel olur bir de
Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullan.
Merhabalar Yamaha Dragstar xvs 650 sport sahibi oldum.8-10 yıllık hayalimdi.Allah herkese nasip etsin çok güzel bir motor.tekerleriniz kazasız belasız dönsün.Saygılar....
Dostlar merhaba.
Bildiğiniz, tanıdığınız satılık fazla hırpalanmamış - zorlanmamış Dragstar 650 varmıdır?
İstanbul tarafları olursa çok makbule geçer..?
Alüminyum üzeri krom kaplama hayalim suya düştü, bir usta ile görüştüm sağlıklı olmaz 1 sene ömrü olur atar dedi. Şu an kromsuz sadece alt çatallar, jant göbekleri, şaft ve manet kütükleri kaldı, diğer her yeri kromla değiştirttim. Polisaj yaptır dedi usta, elim yatkın kendim yapacağım, ilk önce yedek manet kütüğüm var onun için su zımparası aldım 200 den 1000 nuamraya kadar. Güzel olursa paylaşacağım forumda.
Selam üstadlar, müridler. önümüzdeki hafta başı itibariyle bir sıkıntı olmazsa Honda Shadow VT750 c4 motoruma kavuşuyorum hayırlısıyla. Önceden dragstar düşünüyordum fakat ebatlar, piyasadaki motorların durumu ve dedikodular nedeniyle gönlüm shadowa kaydı. neyseki motor kardeşliği markalarla sınırlı değilhepinizden gelen bilgiler benim için değerli ve bilgilendirici oldu hepinize teşekkür ederim. yakın zamanda yapılan organizasyonlara, toplu sürüşlere de katılmayı iple çekiyorum. konu takibimde. buradan güncellerseniz seve seve sizlere katılırım. ayrıca shadow hakkında yorumunuz, bilginiz varsa esirgemeyiniz
![]()
Zts için 422 tl istediler bir başka yer 651 tl istedi cok fazla değilmi bu fiyatlar
Selam üstadlar, müridler. önümüzdeki hafta başı itibariyle bir sıkıntı olmazsa Honda Shadow VT750 c4 motoruma kavuşuyorum hayırlısıyla. Önceden dragstar düşünüyordum fakat ebatlar, piyasadaki motorların durumu ve dedikodular nedeniyle gönlüm shadowa kaydı. neyseki motor kardeşliği markalarla sınırlı değilhepinizden gelen bilgiler benim için değerli ve bilgilendirici oldu hepinize teşekkür ederim. yakın zamanda yapılan organizasyonlara, toplu sürüşlere de katılmayı iple çekiyorum. konu takibimde. buradan güncellerseniz seve seve sizlere katılırım. ayrıca shadow hakkında yorumunuz, bilginiz varsa esirgemeyiniz
![]()