tesekkurler hizli cevap icin draggy. diger muadilleri ile kiyaslayinca, fiyati en uygunu bu aslinda o segmentte, vergi konusuna gelince simdi baktim evet devletimiz sagolsun...Yamaha ve devletin vergi sistemi yüzünden TR satışları kadük kaldı maalesef...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Yamaha ve devletin vergi sistemi yüzünden TR satışları kadük kaldı maalesef...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Apartman toplantısında apartman masrafları daire başına 4.000 çıktı, bende dublex etti 8.000 10.000 i çıkarmıştım gözden 2.000 bana kaldıkısmetse inşallah haftaya alıyorum tapuyu..
Bu arada müjde artık disk kilidi taşımaya son, 300 dolarlık yamahanın RODLOK sitemi 30 dolara düşmüştü nakliye dahil hemen aldım. Yine görürsem bu fiyata sizlere de haber edeceğim.
http://www.starmotorcycles.com/star/accessories/acscitemdetail/5/21/103/20999/all/1/10740/0/detail.aspx
http://images.yamahamotorsports.com/image.jpg?id=15648&w=350
Desene kromajlar bedavaya geldi sayılır2000'e gitti gözüyle bakınca ama doğacak diğer süpriz masrafları unutma yine de istersen.
Rodlock denk gelirsen benim için aliver abi yas, yurtdışı sipariş konusunda senin cityshop olayı falan iyi.
Bu arada manifold lastigini kendimce onardim silikon ve lastik ile ama motorun sesi değişti diyor benim hanım ben ayırt edemesemde :$
1100 dragstar hava soğutmalı mıdır?
yok hayir ben almayi dusunuyorum. asik oldum resmen ama ayni segmentte suzuki ve kawasaki de var guzel motorlar simdilik dusuncem yamaha ama bakalim hayirlisi
Buradaki Ortam çok hoşuma gitti inş bu yıl dragstar alıp aranıza katılırım arkadaşlar...
Selam arkadaşlar,biraz uzak kaldım yoğunluktan,
Draggy hayırlı olsun yeni meskenin,varsa uygun bildiğin bende yatırım amaçlı arıyorum,semt Anadolu yakası içerisinde farketmez.Krediye uygun olmalı ve kiraya verilebilinmeli sadece.
Dragistan,benim bakım işi halen olmadı.Gelmedi Yamahadan manifold lastikleri deli oldum.Onlar yüzünden hepsini birkerede çıkarırz diye genel bakımı yapmadık .Cumartesi muayene randevusu aldım hayırlısı ile pazar son zaten.Bakalım neolacak eksoz filan,
Selam arkadaşlar,biraz uzak kaldım yoğunluktan,
Draggy hayırlı olsun yeni meskenin,varsa uygun bildiğin bende yatırım amaçlı arıyorum,semt Anadolu yakası içerisinde farketmez.Krediye uygun olmalı ve kiraya verilebilinmeli sadece.
Dragistan,benim bakım işi halen olmadı.Gelmedi Yamahadan manifold lastikleri deli oldum.Onlar yüzünden hepsini birkerede çıkarırz diye genel bakımı yapmadık .Cumartesi muayene randevusu aldım hayırlısı ile pazar son zaten.Bakalım neolacak eksoz filan,