Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
Yamaha ve devletin vergi sistemi yüzünden TR satışları kadük kaldı maalesef...
--------------------------------------------------------------------------------------------
tesekkurler hizli cevap icin draggy. diger muadilleri ile kiyaslayinca, fiyati en uygunu bu aslinda o segmentte, vergi konusuna gelince simdi baktim evet devletimiz sagolsun...

fiyat sekilleri soyle olmus orjinal site fiyatlari

yamaha XVS950A ---------------------24.700
suzuki INTRUDER M800----------------31.596 (C800 u 33.000 tl) niye bu kadar fiyat farki var diger modellerle anlamadim.
kawasaki VN900 CL---------------------10.600 EURO.

kendi kalite klasmanlarinda yamaha yine en insaflisi gibi geldi bana
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Yamaha ve devletin vergi sistemi yüzünden TR satışları kadük kaldı maalesef...
--------------------------------------------------------------------------------------------


Apartman toplantısında apartman masrafları daire başına 4.000 çıktı, bende dublex etti 8.000 10.000 i çıkarmıştım gözden 2.000 bana kaldı :) kısmetse inşallah haftaya alıyorum tapuyu..

Bu arada müjde artık disk kilidi taşımaya son, 300 dolarlık yamahanın RODLOK sitemi 30 dolara düşmüştü nakliye dahil hemen aldım. Yine görürsem bu fiyata sizlere de haber edeceğim.

http://www.starmotorcycles.com/star/accessories/acscitemdetail/5/21/103/20999/all/1/10740/0/detail.aspx


http://images.yamahamotorsports.com/image.jpg?id=15648&w=350

Desene kromajlar bedavaya geldi sayılır :) 2000'e gitti gözüyle bakınca ama doğacak diğer süpriz masrafları unutma yine de istersen.

Rodlock denk gelirsen benim için aliver abi yas, yurtdışı sipariş konusunda senin cityshop olayı falan iyi.

Bu arada manifold lastigini kendimce onardim silikon ve lastik ile ama motorun sesi değişti diyor benim hanım ben ayırt edemesemde :$
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Desene kromajlar bedavaya geldi sayılır :) 2000'e gitti gözüyle bakınca ama doğacak diğer süpriz masrafları unutma yine de istersen.

Rodlock denk gelirsen benim için aliver abi yas, yurtdışı sipariş konusunda senin cityshop olayı falan iyi.

Bu arada manifold lastigini kendimce onardim silikon ve lastik ile ama motorun sesi değişti diyor benim hanım ben ayırt edemesemde :$

evet farkeder sesi, birde daha az yaktığını göreceksin, bu arda süper bantın adını hatırladım ducktape :)

1100 dragstar hava soğutmalı mıdır?

Evet 1100 lükte hava soğutma, Royalstar su soğutmalı şöyle diyelim ve 1300 cc üzeri yeni motorlarında su soğutma var..
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
yok hayir ben almayi dusunuyorum. asik oldum resmen ama ayni segmentte suzuki ve kawasaki de var guzel motorlar simdilik dusuncem yamaha ama bakalim hayirlisi
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
yok hayir ben almayi dusunuyorum. asik oldum resmen ama ayni segmentte suzuki ve kawasaki de var guzel motorlar simdilik dusuncem yamaha ama bakalim hayirlisi


Baya bir araştırmadan sonra Suzuki ve Kawasaki yi eleyip Yamaha ya karar verdim geçen yıl aldım. Çok da memnunum.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Yaw bu kullanım kılavuzunu ben yanlış mı anladım yoksa yağ değişimi için gerçekten 6000 km yada 6 ayda bir mi diyor?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
evet :) ama benim gibi pimpirikli isen her 3.000 km de bir değiştir. ama süreyi km yapmasan bile her zaman 6 ay olarak dikkate al.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar,biraz uzak kaldım yoğunluktan,
Draggy hayırlı olsun yeni meskenin,varsa uygun bildiğin bende yatırım amaçlı arıyorum,semt Anadolu yakası içerisinde farketmez.Krediye uygun olmalı ve kiraya verilebilinmeli sadece.
Dragistan,benim bakım işi halen olmadı.Gelmedi Yamahadan manifold lastikleri deli oldum.Onlar yüzünden hepsini birkerede çıkarırz diye genel bakımı yapmadık .Cumartesi muayene randevusu aldım hayırlısı ile pazar son zaten.Bakalım neolacak eksoz filan,
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
egsozlarla ilgili sorun çıkarsa, Kaya abide egsozlarım var onları alabilirsin.
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Arkadaşlar Merhaba,
Benim de açık eksoz, bir kaç hafta önce muayeneye gittim, Tekirdağ'da açık eksozları sorun etmiyorlar, internetten randevunuzu alıp bir cumartesi hem gezmiş, hem de muayenenizi yaptırmış olursunuz.
Selam arkadaşlar,biraz uzak kaldım yoğunluktan,
Draggy hayırlı olsun yeni meskenin,varsa uygun bildiğin bende yatırım amaçlı arıyorum,semt Anadolu yakası içerisinde farketmez.Krediye uygun olmalı ve kiraya verilebilinmeli sadece.
Dragistan,benim bakım işi halen olmadı.Gelmedi Yamahadan manifold lastikleri deli oldum.Onlar yüzünden hepsini birkerede çıkarırz diye genel bakımı yapmadık .Cumartesi muayene randevusu aldım hayırlısı ile pazar son zaten.Bakalım neolacak eksoz filan,
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Selam arkadaşlar,biraz uzak kaldım yoğunluktan,
Draggy hayırlı olsun yeni meskenin,varsa uygun bildiğin bende yatırım amaçlı arıyorum,semt Anadolu yakası içerisinde farketmez.Krediye uygun olmalı ve kiraya verilebilinmeli sadece.
Dragistan,benim bakım işi halen olmadı.Gelmedi Yamahadan manifold lastikleri deli oldum.Onlar yüzünden hepsini birkerede çıkarırz diye genel bakımı yapmadık .Cumartesi muayene randevusu aldım hayırlısı ile pazar son zaten.Bakalım neolacak eksoz filan,

Valla manifolda ne derece ihtiyacın var bilmiyorum ama ben kendimce yaptım cok beter halde değildi. Yoldan yedek parça olsun diye lastik topladım :) Geçenlerde birimiz muayeneye gitmişti açık egzostla sorun olmamış ama kontrolu yapan adamına bağlı biraz galiba.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Cumartesi için randevu aldım waffenSS hocamın götürdüğü istasyondan, Kısmet diyelim artık.Geçmez ise Draggy yardımlarını rica edicez artık,Manifolt lasttikleri ikisindede çatlaklar var ama teknik bilgim yok maalesef.Sadece geç marş almasına sebep olduğunu fazla hava karıştığını ve vuruntulu çalıştığını iletti usta.İnternette var lastik ama sipariş verdiler birkere mecburen bekliyoruz
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ducktape bir dene hocam :) yeni manifoldlar gelene kadar bir çözüm önerisi.. Bu arada bu manifoldlar tüm motorların ki pahalı ve hemen hemen her motorda 3-4 yıl içinde değişme ihtiyacı çıkıyor. bizim yan sanayi neden girişmez bu işe muazzam bir talep var bu konuda, hele universal üretebilseler voliyi vururlar...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Siyah ısıya dayanıklı mastik ile körükleri sıvayıp bahsettiğin bant ile kapladıktan sonra birde siyah spreyle boyadınmı tadından yinmez :)
Birde şu ürün var.Buda iş yapar sanırım ama 60 tl ,Muayene 11:00 de Maslak'ta.Bu arada hazır karşıya geçmişken belki Ortaköy'e inip bi boğaz havası alırım.Müsait olan varsa tanışmak güzel olur.Telefon vermek serbestmi bilmiyorum 0533 501 08 62 Serdar Kayacık

PlastiDip Plastik Kaplama Sprey

http://www.hepsiburada.com/liste/pl...?productId=otensplastidip&categoryId=20035749
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
fikrim ve tecrübem yok açıkçası ama motosiklet,jant ve komple araba filan kaplıyorlar sitesini incelemiştim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst