Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
kırmızı anahtar yedek anahtar üretmek için gerekli anahtar, imo lu dragstarlar için var. Expertiz dediğim Yamah servis kontrolü idi hocam Yamaha servislerine bir tel aç istersen.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
tamam üstadım sağolasın. zamanı geldiğinde bir danışır yol haritası çıkartırım. buraya da yazarım bilgilendirme amaçlı :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
kırmızı anahtar yedek anahtar üretmek için gerekli anahtar, imo lu dragstarlar için var. Expertiz dediğim Yamah servis kontrolü idi hocam Yamaha servislerine bir tel aç istersen.

Hocam öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkur ederim.,Kısmetse hafta sonuna kadar motoru görüp alıyorum.Hayırlısı artık.
Kırmızı anahtar konusunu sahibininde duyduğunu ancak kendisinde hiç öyle bir anahtar olmadığını iletti.Ayrıca yedek anahtarıda yokmuş.İlk işim yedek anahtar yaptırmak olucak ancak söylediğin gibi ise Yamaha servisi üzerindemi yapmak gerekecek yoksa imbolu anahtar çoğaltan yerlerde yaptırabilirmiyiz?(99 model Renault Twingo arabam vardı.Anahtarın her ikiside bozuldu ve hiçbir yer çözemedi.Servis 1700 tl para istedi tüm anahtar alıcı aksamın değişmesi gerektiğini iletti.Bu sadece 98-2000 arası renaultlarda olan bir sorun.Kumanda imbo mantığı diğer modellerden farklı.Allah razı olsun bir arkadaş buldum 100 tl ye beyne bağlandı ve imboyu komple devre dışı bıraktı.100 tl yede alarm taktırdım sorunu hallettim.Merak ettiğim dragstar imbo mantığında da böyle kıl bir durum varmıdır)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
imolu ise kırmızı anahtar ve diğer anahtarlar yoksa beyinle değişmesi gerekiyor doğru, gerçi yasal olmayan bir şekilde halledildiğini de duydum, ama emin değilim bundan. yanlış hatırlamıyorsam 2003 üstü modeller imolu öncelerinde imo yok.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Motoru aldım,hayırlısı ile biraz kullanıp izlenimlerimi yazıcam.Umarım en kısa sürede bir dragstar buluşması yaparız İstanbul'da.Benim gibi makinayı tanımıyanlar ve fazla mekanik motor tecrübesi olmayanlar için paylaşım ve tanışma açısından süper olur.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam,Motoru henüz toplamda iki kez kullanabildim.30 Km civarı yaptım.Henüz tam bir izlenime sahip değilim.İlk dikkatimi çeken Motor çok kıvrak ve çok güzel hızlanıyor.Ben açıkçası çok daha zor kullanımlı ve ağar motor bekliyordum.Birde biraz vibrasyon önceki motoruma göre fazla sanki.Normalmidir bilmiyorum.Tek problem 7 ay önce bel fıtığı ameliyatı olmam ve halen tam iyileşememiş olmam.Motoru kullanmada sıkıntı olacakmı zaman gösterecek.Doktor sorun olmaz diyor.Sadece ağar kaldırmam yasak.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Hayırlı olsun üstadım. Ayıptır sorması kaça aldın makinayı? Bir de ekspertis gibi bir muayene yaptırdın mı almadan önce; yaptırdıysan kaça patladı?
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
ucanlaz araç kaç km de...daha önce hangi motorları kullanmıştın..kıvraklığını karşılaştırmak için soruyorum..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Şehirdışından aldım.Yamaha servisi yoktu.KM 12.000 de.Tüv önceki muayenelerine baktırdım sigortalara baktırdım.Önceki muayenelerdeki KM değerleri tutarlı.2006 2010 arası 3 sene kadar yatırımış.Yamaha servislerinden exper değerini öğrenebilirsiniz sanırım.En güzeli anlayan biri ile gidip bakmak ama benim öyledebir şansım olmadı.Önceki motorlarım Kanuni Seyhan 250, keeway sl 150,Suzuki savage 650 ve son motorum Virago 535. Yani bu içlerinde en büyüğü ancak viragodan boyut dışında kullanım olarak hiç fark görmedim yada bana öyle geliyor.Forumlardan takip ettiğim kadarı ile intruder 800 ile shadow daha zor hakimiyet sağlanan motorlarmış.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Titreşim olayının olmaması lazım, son hızda mı, yoksa normal kullanımdamı titreşim hissediyorsunuz.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
draggy öyle mi gerçekten...ıntruder ve shadowa göre şehir içi daha mı kolay? bilgin var mı
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Vites geçişlerinde oluyor.Rolantide ve normal devirde herhanigibr titreşim yok.Bir miktar titreşim mutlaka ulacaktır diye düşünüyorum sonuçta altımda bir güçlü motor var ve şuana kadar kullandığım en güçlü makina,ben de henüz yabancıyım.Birde motordan haiff zincir sesi gibi bir ses geliyor.Bİr arkadaşım Dragstarlarda böyle bir sesin normal olduğunu söyledi.Yağ/filtre bakımını yaptırıcam yakında orada belli olur ak kara
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
draggy öyle mi gerçekten...ıntruder ve shadowa göre şehir içi daha mı kolay? bilgin var mı

Daha önce denemedim ama nispeten intrudere göre alçak, shadowa göre kısa bu bir avantaj sağlıyor diyelim..

Vites geçişlerinde oluyor.Rolantide ve normal devirde herhanigibr titreşim yok.Bir miktar titreşim mutlaka ulacaktır diye düşünüyorum sonuçta altımda bir güçlü motor var ve şuana kadar kullandığım en güçlü makina,ben de henüz yabancıyım.Birde motordan haiff zincir sesi gibi bir ses geliyor.Bİr arkadaşım Dragstarlarda böyle bir sesin normal olduğunu söyledi.Yağ/filtre bakımını yaptırıcam yakında orada belli olur ak kara

Sesin nasıl bir ses olduğu önemli, 40.000 KM üzeri ise egzantrik zincirinin mutlaka değişmesi gerekiyor, bu değişmemişse titreşim ve ses yol açabilir..
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
8
Vites geçişlerinde oluyor.Rolantide ve normal devirde herhanigibr titreşim yok.Bir miktar titreşim mutlaka ulacaktır diye düşünüyorum sonuçta altımda bir güçlü motor var ve şuana kadar kullandığım en güçlü makina,ben de henüz yabancıyım.Birde motordan haiff zincir sesi gibi bir ses geliyor.Bİr arkadaşım Dragstarlarda böyle bir sesin normal olduğunu söyledi.Yağ/filtre bakımını yaptırıcam yakında orada belli olur ak kara

O zincir sesine benzer ses benimkinden de geldi ustaya götürdüm, havalar biraz daha ısınsın yazlık sibop ayarı yapalım , sorun yok dedi. Belki de böyle bir şeydir.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
sübap sesinin açık egsozlu motorlarda olması normal, ama ses nasıl diye dinlemek lazım :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
O zincir sesine benzer ses benimkinden de geldi ustaya götürdüm, havalar biraz daha ısınsın yazlık sibop ayarı yapalım , sorun yok dedi. Belki de böyle bir şeydir.

Evet bende forumlardan baktım Dragstarlarda hava sıcaklığı ve ona uygun yağ kullanımı tavsiye edilmiş.Sübap ayarlarıda dediğiniz gibi her bakımda elden geçmesi gerekiyormuş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

sübap sesinin açık egsozlu motorlarda olması normal, ama ses nasıl diye dinlemek lazım :)

Eksozun üzerinde Vance Hines yazıyor bende gidince gördüm haberim yoktu ancak içine sahibi sonradan susturucu taktırmış.Ben de titreşim konusunda bundan şüphelenmiştim aslında.
Yağ ve filtreleri temin edip kendim değiştirebilirim ama yinede ilk bakımını bir yamaha servisinde yaptırmak istiyorum.Hem motor hakkında bilgim olur ve sübap ayarları v.s. için yetkili servis veya iyi bir usta gerekli.
Sonrasında temin edilecek lastik ,ön cam ve yan heybe ile yollara hazır oluruz inşallah.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Arkadaşlar 40.000 km de 2008 model highway hawk egzozlu, çantalı, camlı, bir dragstar için ne dersiniz. 14.500 TL eder mi ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bakimli-classic-650-dragstar-2008-102307681/detay
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
12
Öncelikle merhabalar.

Bendeniz Ömer Faruk. 20 yaşımdayım ve bu sene nasipse kendime ÖSS hediyesi olarak bir motor almak istiyorum. Yaklaşık bir haftadır harıl harıl araştırmaktayım, girip çıkmadığım site kalmadı neredeyse. İki gün evvel Hyosung GV250'nin iyi bir başlangıç motoru olacağına karar vermiştim; fiyatı, yakıt sarfiyatı vs. ... Fakat bu kategorideki motorların seslerini de dinlemek için youtube'da biraz araştırma yaptım. Sonuçta bir cruiser kullanacağım için motorun sesi de motoru sevmem için önemli bir etkendi. İzlediğim videolar sonucunda hastası olduğum Harley sesine en yakın motorun XVS650 Dragstar olduğunu (ve GV250'nin saçma sapan bir sport motor sesine sahip olduğunu) öğrendim. Açıkçası öğrenci olduğumdan 650 cc'lik bir motorun yakıt olarak beni zorlayacağını düşünmüş olsam da bu başlıkta aslında çok da farklı olmadığı, aradaki farkın da keyfi için çekilir olacağı kanısına vardım. Bir günde bu başlığın ilk on sayfasını devirdim ve fikrimi Dragstar yönünde değiştirdim.

Dediğim gibi 20 yaşımdayım ve henüz A2 ehliyetim bile yok (B tipi var tabii, ama ehliyeti alırken motor kullanmak isteyeceğimi düşünmemiştim.). Bu nedenle bu kardeşiniz kafasında binlerce sorunun cevabını bekler.

Öncelikle şuradan başlayayım: XVS650 ile XVS650A arasındaki önemli farklar nelerdir?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar 40.000 km de 2008 model highway hawk egzozlu, çantalı, camlı, bir dragstar için ne dersiniz. 14.500 TL eder mi ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bakimli-classic-650-dragstar-2008-102307681/detay

Motor güzele benziyor, fiyata yorum yapamıyorum bana göre normal, başkasına yüksek gelebilir..

Öncelikle merhabalar.

Bendeniz Ömer Faruk. 20 yaşımdayım ve bu sene nasipse kendime ÖSS hediyesi olarak bir motor almak istiyorum. Yaklaşık bir haftadır harıl harıl araştırmaktayım, girip çıkmadığım site kalmadı neredeyse. İki gün evvel Hyosung GV250'nin iyi bir başlangıç motoru olacağına karar vermiştim; fiyatı, yakıt sarfiyatı vs. ... Fakat bu kategorideki motorların seslerini de dinlemek için youtube'da biraz araştırma yaptım. Sonuçta bir cruiser kullanacağım için motorun sesi de motoru sevmem için önemli bir etkendi. İzlediğim videolar sonucunda hastası olduğum Harley sesine en yakın motorun XVS650 Dragstar olduğunu (ve GV250'nin saçma sapan bir sport motor sesine sahip olduğunu) öğrendim. Açıkçası öğrenci olduğumdan 650 cc'lik bir motorun yakıt olarak beni zorlayacağını düşünmüş olsam da bu başlıkta aslında çok da farklı olmadığı, aradaki farkın da keyfi için çekilir olacağı kanısına vardım. Bir günde bu başlığın ilk on sayfasını devirdim ve fikrimi Dragstar yönünde değiştirdim.

Dediğim gibi 20 yaşımdayım ve henüz A2 ehliyetim bile yok (B tipi var tabii, ama ehliyeti alırken motor kullanmak isteyeceğimi düşünmemiştim.). Bu nedenle bu kardeşiniz kafasında binlerce sorunun cevabını bekler.

Öncelikle şuradan başlayayım: XVS650 ile XVS650A arasındaki önemli farklar nelerdir?

xvs650a ların hepsi klasik model, xvs650 ise hem klasik hemde custom modellleri ifade eder... Bunun dışında farkı yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst