Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Hocam guzel diyorsunda o fiyatlara temiz bir motor 6 aydir ariyorum bulamadim. 13-14 istiyorlar gram indirim yapmiyorlar. Bir yildir sahibinden de bekleyen motorlar var, ne onlar satabiliyor, ne biz alabiliyoruz. Alicilar ve saticilar oylece bakiyoruz birbirimize.

dragstar 650 13 14 bın tl etmez şimdi egri oturup dogru konusalım o fiyatı çeken vatandaslar satmak istemiyor ya da biri belki verirde satarım kar ederim ayagına tok satıcı takılıyor ortalama temiz bir dragstarın gideri 10 11 bilemedin 11.5 bunun üstünü vermek bana pek mantıklı gelmiyor ( hatta ben sahsen 10 bın tl nın üzerini asla vermem ) sabret acele etme illa satan cıkar
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
dragstar 650 13 14 bın tl etmez şimdi egri oturup dogru konusalım o fiyatı çeken vatandaslar satmak istemiyor ya da biri belki verirde satarım kar ederim ayagına tok satıcı takılıyor ortalama temiz bir dragstarın gideri 10 11 bilemedin 11.5 bunun üstünü vermek bana pek mantıklı gelmiyor ( hatta ben sahsen 10 bın tl nın üzerini asla vermem ) sabret acele etme illa satan cıkar

Kesinlikle katılıyorum.
Bu fiyatları talep edenlerin olayı belli, niyetleri satmak falan değil.
Oltayı atıyorlar, belki denk gelen olursa çakarım mantığıyla bekliyorlar.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
dostum öncelikle hayırlısı umarım istediğin makinayı bulursun.
merak ettim,ehliyetim yok diyorsun daha önce vitesli motor kullandın mı? kullanmadıysan bence alıp ögrenip hurdasını cıkarıcan bir çinli motor ile başlamanı tavsiye ederim:)
kullandığını farz edersek dragstar yada maruder diyorsun bence suzikinin c800 modeline bir göz at benim arkadaşımda var arada kullanırım ki motor ruhsat bende arada kaçırıyorum harika makina :) maruderi boşver eski makina parça vs vs sıkıntı yaşarsın gibi geliyor bilmiyorum emin olamıyorum o motordan.
dragstar a gelince bu makinanın yaşı onemli değil temiz olsunda,10 11 bın tl ye 2005 2006 bulursun tabi ne olursa olsun o makinayı tanıyan kullanan birileri ile bakmanda fayda var.

dragstar full mekaniktir elin anahtar takım tutuyorsa bi çok problemi kendin yapabilirsin,yol tutuşu sürüş dengelemesi benim en begendiğim özellikleridir.tek begenmediğim kısmı 650 cc lik motoru aynı segment rakiplerine oranla bariz güçsüzdür ( suziki c 800 m 800 maruder 800,honda shadow 750,kawaski vn 800,harley davidson 883 ) cruser bu o kadarda hıza ivmelenmeye gerek yok tabi relax motorlar sonuçta ama otobanda bazen lazım oluyor ( 120 km hızdan bi anda 160 180 km lere ) işte elimin altında güç bulunsunda ben kullanmayayım.

sonuc olarak alıcaksan şu sıralarda bakmanı tavsiye ederim sonucta yazın fiyat fark ediyor adam gibi temiz bişi alırsan korkma taş gibi makina değil sana torununa kalır

umarım seni tatmin etmiştir yazdıklarım sormak istediğin bişi olursa yazarsın:)

Selamlar, cevap için çok teşekkür ederim. Geç oldu kusura bakmayın. Evet bahsettiğiniz modellerin neredeyse hepsine baktım. Tasarım olarak en çok kafama yatan aslında DS ayrıca yorum olarak da kullananların memnuniyeti cabası. Açıkçası beni en çok tahrik eden şey 1incisi görüntü 2.si sesi. Tabii mekanizmanın basitliği, kullananların pişman olmayışı da DS'e sürüklüyor. Ama önerilerinize uyacağım, diğer modellere de tekrar alıcı gözle bakacağım.

Bu arada ehliyetim yok evet, ama tabii binlerce kilometre olmasa da şehir içinde vitesli motor kullanmışlığım var trafikte. Sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum çok uzun süre.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

Draggy teşekkür ederim cevabın için :) aslen vitesli motorda tecrübem var trafikte 2 ay kadar kullandım çeşitli motorlar. Evet tabii ki üst segment olduğundan zorlayacaktır ama çok uzun süreceğini sanmıyorum. Çocukluğumdan beri çevrem sayesinde çeşitli araçları kullanma şansım oldu - taka bile kullandım :D - motorlu araçlara yatkınlığım var yani.

onun dışında DS'in kafamı karıştıran iki dezavantajı var gibi görünüyor; parça tedarik sürecindeki sıkıntılar ve muadili segmentteki motorlara göre güçsüz kalması (kullananların yorumu bu yönde). açıkçası şu sıralar çok fazla tecrübe edinme şansım olmadığından parayı topladığım gibi tüm modellerin satıcılarıyla tek tek görüşüp motorları denemek uyumumu tartmaktan başka kaçarım yok gibi görünüyor. fakat kullanıcıları anlar tabii de benim de DS'e karşı platonik bir aşkım var :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

Draggy teşekkür ederim cevabın için :) aslen vitesli motorda tecrübem var trafikte 2 ay kadar kullandım çeşitli motorlar. Evet tabii ki üst segment olduğundan zorlayacaktır ama çok uzun süreceğini sanmıyorum. Çocukluğumdan beri çevrem sayesinde çeşitli araçları kullanma şansım oldu - taka bile kullandım :D - motorlu araçlara yatkınlığım var yani.

onun dışında DS'in kafamı karıştıran iki dezavantajı var gibi görünüyor; parça tedarik sürecindeki sıkıntılar ve muadili segmentteki motorlara göre güçsüz kalması (kullananların yorumu bu yönde). açıkçası şu sıralar çok fazla tecrübe edinme şansım olmadığından parayı topladığım gibi tüm modellerin satıcılarıyla tek tek görüşüp motorları denemek uyumumu tartmaktan başka kaçarım yok gibi görünüyor. fakat kullanıcıları anlar tabii de benim de DS'e karşı platonik bir aşkım var :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Asıl sormak istediğim şu: DS'in anladığım kadarıyla mekanik aksam knusunda genciyle yaşlısı arasında pek bi farkı yok. Bu bağlamda alacağım makinada yaşına pek fazla takılmaksızın gözümü maksimum kaç bin km'ye dikmeliyim? Kimisi var motor tertemiz duruyor, 9000 istemiş; 97 model alet 46000'de ve motoru yorgun değil demiş. Ne denli doğruluk payı taşıyabilir?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kullanıcısına bağlı, ben bankacıyım, motorum 2005 model (2007 de trafiğe çıkmış) 30 bin km de daha. Maalesef iş yoğunluğundan çok az binebiliyorum.. Ama 97 model bir motorun daha fazla km yapmış olmasını beklerdim. Bu motorlarda km önemli değil aslında, önemli olan belli km de gerekli parçalarının değişmiş olması.. Ben ömür boyu kullanmayı düşünüyorum mesela.

dragstar 650 13 14 bın tl etmez şimdi egri oturup dogru konusalım o fiyatı çeken vatandaslar satmak istemiyor ya da biri belki verirde satarım kar ederim ayagına tok satıcı takılıyor ortalama temiz bir dragstarın gideri 10 11 bilemedin 11.5 bunun üstünü vermek bana pek mantıklı gelmiyor ( hatta ben sahsen 10 bın tl nın üzerini asla vermem ) sabret acele etme illa satan cıkar

Tamamen farklı düşünceler olabilir, benim motorumun aksesuarlarını söküp ayrıca satsam rahat 5-6 bin aksesuarları eder :) Çıplak motor fiyatı artı sağlam aksesuarı varsa o paraya değer bence..
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Kullanıcısına bağlı, ben bankacıyım, motorum 2005 model (2007 de trafiğe çıkmış) 30 bin km de daha. Maalesef iş yoğunluğundan çok az binebiliyorum.. Ama 97 model bir motorun daha fazla km yapmış olmasını beklerdim. Bu motorlarda km önemli değil aslında, önemli olan belli km de gerekli parçalarının değişmiş olması.. Ben ömür boyu kullanmayı düşünüyorum mesela.



Tamamen farklı düşünceler olabilir, benim motorumun aksesuarlarını söküp ayrıca satsam rahat 5-6 bin aksesuarları eder :) Çıplak motor fiyatı artı sağlam aksesuarı varsa o paraya değer bence..

Bence de istenen para bu denli olunca motorun çıplak olmadığı su götürmez görünüyor. Bir eksoz assembli fiyatları zaten malum. Fiyat değerlendirmesini biraz da ona göre yapmak lazım.

WaffenSS - şimdi oturdum bahsettiğin modellere bakıyorum da ikinci ellerinde uçuk fiyatlar çıkıyor. C800 motorun aslı astarı TR'de yok gibi zaten sahibindende bile 2-3 ilan çıkıyor; normal Intruder model onlar da VL serisi. İlanı verenlerin hatası - belki de işgüzarlığı -. Shadow'a gelecek olursam o motora pek ısınamadım ki tüm ilanları talan ettim en vasat DS'den bile leş motorlar. Sahipleri hiç bakmamış. Temiz olanlarda ise 97-99 model arası 14000'e çıkıyor rakamlar - çok fazla.

Üstadlarım şimdi Draggy hocam gerekli parçalar zamanında değiştirildiğinde km'nin pek önemi kalmıyor demiş. Bu noktada - eşeğin kulağına su kaçırıyorsam uyarın - bunu nasıl tahlil edebiliriz? Sanırım ancak o makinanın dilinden anlayan birisi farkeder nüansları?

WaffenSS bu arada rumuzuna da hastayım :D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Belli km de değişmesi gereken parçaları var, mesela 40.000 de egzantrik zinciri, 40.000 km de şaft yağı vb. Hepsi servis kitabında var aslında. Harfiyen uyulursa çok çok daha uzun km ler boyunca gideceğine eminim.. (Allahım bana 10 kere sayacı başa döndürmeyi nasip et :) )
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Kullanıcısına bağlı, ben bankacıyım, motorum 2005 model (2007 de trafiğe çıkmış) 30 bin km de daha. Maalesef iş yoğunluğundan çok az binebiliyorum.. Ama 97 model bir motorun daha fazla km yapmış olmasını beklerdim. Bu motorlarda km önemli değil aslında, önemli olan belli km de gerekli parçalarının değişmiş olması.. Ben ömür boyu kullanmayı düşünüyorum mesela.



Tamamen farklı düşünceler olabilir, benim motorumun aksesuarlarını söküp ayrıca satsam rahat 5-6 bin aksesuarları eder :) Çıplak motor fiyatı artı sağlam aksesuarı varsa o paraya değer bence..

satın alacak insan tabiki aksesuarlarına dikkat eder ve satıcının fiyatınıda bu dogrultuda degerlendirir fakat 10 tl lik motora 3 5 parça aksesuar var diyede 13 14 derse bu olmaz sonucta aksesuar satın alam adamı pekte baglamaz akseuar dedigimiz sürücünün keyfiyete harcamasıdır,
fiyatta anlasılmaz ise sökersin istemediğin aksesuarları öyle alırsın:)

---------- Post added at 08:59 ---------- Previous post was at 08:57 ----------

Bence de istenen para bu denli olunca motorun çıplak olmadığı su götürmez görünüyor. Bir eksoz assembli fiyatları zaten malum. Fiyat değerlendirmesini biraz da ona göre yapmak lazım.

WaffenSS - şimdi oturdum bahsettiğin modellere bakıyorum da ikinci ellerinde uçuk fiyatlar çıkıyor. C800 motorun aslı astarı TR'de yok gibi zaten sahibindende bile 2-3 ilan çıkıyor; normal Intruder model onlar da VL serisi. İlanı verenlerin hatası - belki de işgüzarlığı -. Shadow'a gelecek olursam o motora pek ısınamadım ki tüm ilanları talan ettim en vasat DS'den bile leş motorlar. Sahipleri hiç bakmamış. Temiz olanlarda ise 97-99 model arası 14000'e çıkıyor rakamlar - çok fazla.

Üstadlarım şimdi Draggy hocam gerekli parçalar zamanında değiştirildiğinde km'nin pek önemi kalmıyor demiş. Bu noktada - eşeğin kulağına su kaçırıyorsam uyarın - bunu nasıl tahlil edebiliriz? Sanırım ancak o makinanın dilinden anlayan birisi farkeder nüansları?

WaffenSS bu arada rumuzuna da hastayım :D

daha çarşamba gunu c800 kullandım 100 km sürdüm harika tam bir uzul yol makinası ivmelenme dengeleme frenler çok iyi c 800 kasası ile aynı olan VL800 serisi karbüratörlüdür onlarda güzeldir ama fiyatlar 11.5 12 den başlıyor tavisye edilir.shadow da güzeldir ama deposu çok küçük komik duruyor otorup sürünce onların fiyatlarıda 11 12 ve üstünden başlıyor
bencede kilometre önemli değil motorda yeterki bakımlı olsun.bu arada ilanlarda motoruna anahtar deymedi diyenlerden uzak dur, ulan motora hiç mi bakım yapmadınız ayıptır bide acık acık yazıyorlar:)

ohoo mikail_6 sen benim montumdaki bröveleri migferdeki stikerleri görmen lazım Taksim dorock bara cumartesi geceleri gelirim arada,tanıyan tanımayan herkez gelir elimi sikar o derece seviliyorum :))
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Sende iyice öldürdün fiyatını, bence daha fazla etmeli :) Aksesuarı öyle deyip geçmeyeceksin sadece ön cam ve aparatına 500 $ verdim ;)

Almanya piyasasına bak, aslında bizdeki fiyatların o kadar yüksek olmadığını görürsün :bounce:

http://suchen.mobile.de/motorrad/yamaha-dragstar-chopper-cruiser.html?useCase=ChangeSortOrder&__lp=3&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=dragstar&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=ChopperAndCruiser&cubicCapacities=FROM_501_TILL_750&sortPath=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&defaultOrder=DESCENDING&lang=en

Avrupada kabul görmüş bir durum bu, SS tarzı modellerin fiyatları eskidikçe çok fazla değer kaybederken, Cruiser chopper fazla değer kaybetmiyor.. bizden bile pahalı satanları var.

Ama bizdeyse tam tersi ikinci elde cruiser chopper SS motorlara göre daha fazla değer kaybediyor, bu dünyaya Türk insanı ters bakıyor belki de sorun burada :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
modellere göre değer konusunda haklısın abi,
ön cam 500 dolar diyorsunda bende ön cam ve aparatı vardı aynının daha kalitelisini 250 tl ye yaptım ( aparat 150 tl ön cam plexiglas 100 tl )
ben mekanik teknisyeniyim aparatların nasıl yapıldıgını ne gibi işçilikle yapıldıgını biliyorum:)

benim burda demek istediğim abartmamak lazım :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Orjinal aksesuarlar bahsettiğim :)

http://www.starmotorcycles.com/star/products/modelhome/21/0/home.aspx

Burada çıplak fiyat vergisiz 7.000 $

Burada aldığım ancak daha hepsini takmadığım, bir kısmını taktığım aksesuarlar var :) Sadece bunlar abd satış fiyatı 4.000 $ ediyor,


http://www.yamaha-motor.com/byob/printbyob.aspx?ls=star&m=21&y=2007&t=m&clr=stock1&s=Right&p=202,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,223,224,225,226,227,228,800,803,802,184,185,189,201,175,178,180,237,238,239,241,230,233

Bu listede olmayan krom yolcu ve sürücü ayaklıkları, krom kütükler, arlen ness elcikler, krom manetler, krom highway ayaklıklar, krom gidon ve devir saati, krom riserlar, krom sinyal camları, krom mug, krom saat ve derece, krom kaplı debriyaj-fren-gaz kabloları, krom kablo tutucular, krom vida ve somunlar, en sevdiğim krom ön çatal ve krom koruyucular ve daha bir sürü aksesuar.. Bunların yanında da bir sürü yedek parça (arka-ön çamurluk depo, yan krom kapaklar bile var :) )

Bunlara 3 senedir bir motor kadar para harcadım (bir kredi kartım sadece motoruma ait) , %80 i paketinde duruyor, hayırlısı ile şu müdürlük sınavım geçsin kısmetse hepsini takacağım, bahara dehşet bir alet ile girmek istiyorum :)

Eğer kullanayım satayım derseniz bu motoru önermiyorum, fiyatlar yüksek gelir, mesela bu dediklerimin hepsini taktıktan sonra 20 bin verseler bile satmam, ben karakızıma aşığım :)
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Hocam güzel muhabbetler bunlar. İki önceki yorumum da da sormuştum da kaynamış görülmemiş :D Bu değiştirilmesi gereken parçaların zamanında değiştirildiğini yada değiştirilmediğini nasıl anlarız?
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Tam olarak anlatamadım. Demek istediğim; anlaşılabilir değil mi? Tabii ki kendim kararını vermeyeceğim, anlayabilecek birisi aracılığıyla bunun tahlilini sağlatacağım sonucunda.
 
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
2
Selam Arkadaşlar,

XVS 650 Drag Star almak istiyorum ve gerçekten de fiyatları uçurmuşlar mı yoksa bana mı öyle geliyor?
11.000 peşin parayla iyi bir makine alablirmiyim?
Teşekkürler...
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Selamlar arkadaşlar. Yurtdışından aksesuar, parça vs getirtenlere - en çok senden gördüğümden, Draggy özellikle sana - bir sorum olacak.

Malum TR'deki kar marjı, vergi falan fişmekan aksesuar fiyatlarına eklendiğinde fiyatlar yurtdışına göre neredeyse iki katını buluyor.

Draggy üstadım mesela sen aksesuarlarını genelde yurtdışından temin ediyorsun, anladığım kadarıyla. Yalnız yakın tarihte yurtdışından alışveriş hususunda gümrük üst limiti kendine alışveriş için 75, hediye olarak belirlenen paketlerde ise 150 dolarla limitlendirildi.

Bu limiti nasıl aşıyorsunuz? Yani yurtdışından alışveriş yapıyorum, örneğin shipmentla beraber 90 dolar tutuyor, firmayla anlaşıyoruz faturayı 69,70 dolar gibi kesiyor. Yalnız tabi motoru aldıktan sonra eksozu böyle getirtmeye çalışmak büyük risk olur :D nihayetinde 350 doları yakma ihtimalimiz var. Bu durumda siz nasıl gümrükten geçiriyorsunuz ürünleri?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst